Nieuwe leden / evenementen
-
Even voorstellen
door Hasselt- 12 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi allemaal! Ben Philip uit Hasselt ( en ben reeds 3 jaar KIA driver. Kocht op 14/12/2006 een Cerato 1.5Crdi Sport, en ben daar behoudens enkele mankementen die vlot opgelost werden zeer tevreden over. Zo tevreden dat ik mijn Cerato nu (ook op 14 /12) ga vervangen door een Ceed SW 115 Sport S . Mijn ervaringen hiermee zal ik snel met jullie delen! RGDS
Laatste antwoord door Hasselt, -
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
Als toekomstig KIA rijder zal ik me ook even voorstellen. Mijn naam is Peter uit Noord Holland (Venga OK) en zal vanaf begin Januari in een KIA gaan rijden. Een Venga. De afgelopen 3,5 jaar heb ik een Suzuki Swift Shogun gereden. Dit is me prima bevallen. Nu echter ons zoontje groter wordt, wordt de auto wat aan de kleine kant. Al geruimte tijd volg ik de Venga (toen nog No 3 concept) op internet. Met mijn lengte van 1,94 was ik met name benieuwd of het schuine voorraam het productiemodel ging halen. Helaas. Toch bleef de interesse. Eind November hebben we proef gereden en dit beviel erg goed. Een week later heb ik dit nogmaals gedaan in een X-ecutive uitvoering en bl…
Laatste antwoord door Venga OK, -
Ex-Skoda rijder rijdt over een paar dagen VENGA!
door Gast Pombal12- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Na 2 Skoda's FABIA COMBI (sinds 2000) vond ik het tijd voor iets anders. Mijn officiele Skoda dealer bood een schaamteloos laag inruilbedrag. Inmiddels heb ik m'n laatste Fabia Combi alsnog voor 'n riant bedrag particulier verkocht. Bye, bye, Skoda, dank voor 8 mooie jaren. Het wordt tijd voor iets vlotters! Ik wist van de komst van de VENGA en het model sprak mij onmiddelijk aan. Na 2 proefritten heb ik gisteren de knoop doorgehakt en heb een VENGA besteld. Het is er een uit voorraad, dus ik kan zeer spoedig rijden! Het is een 'champagne zilver' 1.4 benzine X-ecutive. Prachtige wagen! De Continental banden laat ik vervangen door Michelin banden. Vanwege…
-
- 24 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik ben Egbert (Venga-egb) uit Eindhoven, rij sinds mei 2009 in een Almera Tino 1.8 Tekna uit 2004 en heb de Venga vandaag na een proefrit bij Peter in Breda definitief op de verlanglijst gezet voor ergens in 2010 of 2011. Het liefst zou ik een moderne Kia MPV rijden die nog iets groter is zoals bv de Tino. De Carens voldoet daar niet helemaal aan. Het merk Kia heeft als enige tijd mijn warme belangstelling sinds ik tijdens een Autoweeksessie in een Kia Cee'd heb morgen rijden. Ik ben zakelijk aktief in een eigen groothandel in model-specifieke auto-accessoires sinds mei 2001 na 20 jaar in de IT te hebben gewerkt. Mvgr Venga-egb
Laatste antwoord door Venga-egb, -
- 0 antwoorden
- 964 weergaven
Goedemorgen.ik heb sinds kort een Sorento 2,5 CRDI LX uit 2004. Wil graag in het bovenste vak op het dashboard een tomtom inbouwen. Nu wil ik de kabel netjes wegweken achter het dashboardpaneel. Hoe krijg je deze los? Verder wordt de verwarming pas een beetje warm op 32 graden!!!? Vast bedankt voor eventuele reacties. Groetjes
Laatste antwoord door ikkeozzie, -
- 16 antwoorden
- 2,2k weergaven
Vandaag telefoon van de dealer gehad Proceed is binnen natuurlijk even langs gegaan om foto's te maken. Let wel auto is niet gewassen komt zo van de trailer af maar toch al strak lijkt mij. Sommige leden zullen het niet waarderen maar ik laat het Ceed wat op de achterkant staat verwijderen ( persoonlijk mooier ) en tenslotte is het een Pro_Ceed en geen Ceed. Oja interieur half leer en staat op de standaard 17" alu velgen. Als alles meezit ga ik morgen de afspraak maken om hem Vrijdag 11-12-2009 op te halen Groeten Ronald
-
Ook ik wil mij wel even voorstellen. Ben 56 woon in Zagreb Kroatie en heb vorige week mijn eerste Sorento in ontvangst genomen.2.5 cdi vgt at. De auto maakt een zeer degelijke indruk, alleen moet ik wennen aan de harde vering. Vraag mij af of andere banden meer comfort bieden dan de Hankook m+s. Groeten uit Zagreb, Boudewijn Grutters
Laatste antwoord door Smart, -
Hoi ik ben william, Heb samen met mijn vrouw een kia rio gekocht uit 2003 met 63000 km op teller. Tis een 1.3 8V RS H.B. Ik kom uit geertruidenberg, en ja... als je nog iets wilt weten vraag je het maar
Laatste antwoord door bigwade, -
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
Goedenavond, Bij deze wil ik mij voorstellen ik ben patrick en de trotse eigenaar van een kia sorento 3.5 v6 uit 2004. Ik heb de sorento enkele weken geleden aangeschaft en hij bevalt prima op 1 puntje na. Op mijn dashboard brand het lampje van het motormanagement. Na uitlezen bij de dealer bleek dat de sensor niet goed reageerde. de gashuisklep is schoongemaakt maar na enkele dagen rijden weer hetzelfde euvel. De sensor in de gashuisklep werd vervangen maar dit bleek ook niet te helpen dus is de oude sensor teruggeplaats, de sorento blijft inhouden volgens de monteur. ik merk er zelf niet veel van omdat ik de auto niet anders gekend heb. Na contact met de importeur welk…
Laatste antwoord door blitzx, -
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
hallo allemaal ik ben leo koster uit ellewoutsdijk en ik heb mij een paar weeken terug aan gemeld op deze geweldig leuke site om dat ik pas de eigenaar geworden ben van een nieuwe kia pro-ceed en ik hoop via deze weg andere kia rijders te leren kennen en informatie te verkrijgen
Laatste antwoord door Alex VB, -
voorstellen
door riodriver- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hi, zal mij ook even bekent maken. Ik als riodriver ben vrij nieuw met het merk wel veel mee gewerkt. sinds april 2008 een demo Rio gekocht met 9400 km op den teller Nu alweer 47000 km verder zonder problemen ok kleine dingetjes dan. Ben werkzaam in de auto industrie voornamelijk bij de geboorte van een nieuw model auto van diverse merken waaronder ook de kia.
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo leden, Vandaag mezelf maar even voorstellen ik ben Ronald ik kom uit Nijmegen en ben aan het aftellen voor het leveren van een Proceed 1.6 CVVT X-ecutive in de kleur Black Pearl leverdatum binnen nu en drie weken. Met vriendelijke groeten, Ronald ( Thoronn )
-
- 16 antwoorden
- 1,6k weergaven
Goedenavond Ik wil me even voorstellen als nieuw lid op deze forum. Ik ben al 5 jaar Kia rijder CARNIVAL. Ben nu bezig om een SPORTAGE FIFTEEN aan te schaffen en zodoende op deze site gekomen voor informatie. Leuk om alle voor maar ook nadelen te lezen. En wat belangrijker is ook de oplossingen waar jullie mee aankomen. Geweldig , want er is geen betere raad als die van Kia's gebruikers met ervaring in bepaalde modellen waar je in rijdt. Ben even nog aan het uit testen hoe de forum werkt , maar daar kom ik wel uit. Dus mijn vragen komen eraan en hoop daar ook antwoorden op te krijgen. Sommige vragen die ik gelezen heb komen in de buurt aan de vragen die ik wil…
Laatste antwoord door NonkelSimon, -
Hallo, zal me even netjes voorstellen Ben Peter, 32 jaar, kom uit Breda en rij sinds een week in het nieuwe model Cee'd SW 1.6 First Edition maar twijfel nog of ik deze ga rijden of een Pro Cee'd fifteen. Ik werk namelijk bij de nieuwe KIA dealer in Breda waar ik verantwoordelijk voor KIA ben. Ik ben ook behoorlijk enthousiast over KIA anders had ik me hier niet aangemeld natuurlijk Hobby's: NAC Breda, Rallysport en auto's uiteraard ! Heb je vragen laat maar weten Gr. Peter
Laatste antwoord door NonkelSimon, -
Even voorstellen
door bussum- 6 antwoorden
- 924 weergaven
hoi heb sinds juni mijn nieuwe kia sportage 2009 geweldige auto ben er heel blij mee vooral om dat mijn kinderen nog al lang zijn heb een zee van ruimte achter in nu kan je teminsten normaal zitten lekkere grote achterbak en het instappen is ook lekker met zo hoge auto heb er nu 4000 km mee gereden geen problemen lust wel een slokje maar dan had ik een hybride moeten kopen de kleur is ook wel appart pistongray heb hier voor gekozen omdat je op wit of zwart alles ziet en heb altijd metalic grijs gehad bij mijn vorige auto's een min puntje wel gevonden het klokje geeft geen 24uur aanduiding aan dat is wel jammer maar dat went wel denk ik ben er heel blij mee groet…
-
Even voorstellen
door kendc- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Kia-drivers, ik had me graag even willen voorstellen. Ik ben Kenneth vanuit Gent, Belgi
Laatste antwoord door kendc, -
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
Ik rij een kia sportage diesel uit 2005. Hans is de naam
Laatste antwoord door bigwade, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
ik ben rob landman.ik heb sinds 3 weken een kia cee'd x-tra kleur zwart en heb daarvoor een kia picanto sport gehad
even voorstellen
door wimkia- 2 antwoorden
- 811 weergaven
Hoi ik ben nieuw hier en aan het denken om een kia ceed SW 1.6 diesel 115 pk te kopen. Kleur Piston grey lijkt me wel heel mooi. Eerst nog een proefrit maken en de onderhandelingen van de prijzen voortzetten dan kan er besteld worden.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 15 antwoorden
- 1,5k weergaven
Goeiedag Kia Drivers, Ik ben Erik uit Rotterdam en ben sinds gisteren in het bezit van een Kia Rio 1.5 LS van augustus 2004. Verdere hobby's: auto's,films,muziek en niet te vergeten mijn honden,ik heb 2 dobermannen het is altijd makkelijk om lid te zijn van een forum....je weet maar nooit waar het goed voor is:razz: gr, Erik
Laatste antwoord door Doberscooby, -
- 16 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi vanuit het midden van het land. Ik ben Joppie en sinds enkele weken nu ook in het bezit van een Sorento uit '95 (benzine) Deze auto is een totaal nieuwe ervaring voor me dus ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds aan moet wennen Tot nu toe bevalt hij ( op het verbruik na ) prima. Gezien het druk bezochte forum van de club hoop ik dan ook hier indien nodig veel info te vinden. Dus wie weet tot in de toekomst. Gr Joppie
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Roel en sinds drie weken de eigenaar van een gebruikte Cee'd SW 1.6 executive uit 2007. Mijn vorige wagen was een negen jaar oude Renault Scenic die spontaan de geest gaf en deze Cee'd was voor mij de beste deal op korte termijn. Ik wist van tevoren niet precies wat ik moest verwachten van een KIA, maar de auto heeft me op alle fronten positief verrast. Veel ruimte voor mijn gezin van 5 personen en een comfort waar zijn voorganger nog heel wat van kan leren. Ik ga hier eerst eens een beetje rond kijken in de onderwerpen en zal me daarna ongetwijfeld op het posten storten. Door de week heb ik geen internet tot mijn beschikking (internationaal c…
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
Ook ik wil me even voorstellen. Hallo mede kia rijders. Mijn naam is Albert ik ben werkzaam als service monteur van tractoren en landbouw werktuigen Ook ik ga in het bezit komen van een kia. een sorento 2.4 ex bj 2006 Dit is wel heel wat anders als wat ik gewend ben ik had een ford mondeo 2.2 tdci diesel 155 pk. super snel dat zal wel even wennen zijn. Ben getrouwd en heb twee kinderen. Groet albert.
Laatste antwoord door Rick Horst, -
- 48 antwoorden
- 4,5k weergaven
Beste Mensen, ik hoef me niet perse voor te stellen want ben al een tijdje lid bij de Kia Club, maar wil even melden dat mijn Kia Pro_Cee'd in de maak is. En dat ik aan het wachten ben wanneer ik hem in bezit heb, Ik heb een Witte Kia Pro_Cee'd 1.4 Xtra ISG besteld. Hoop hem snel te hebben. Hij moet nog uit slowakije komen. Dus hopen dat ze een beetje opschieten Ik ben nu nog een trotse bezitter van een Zwarte Kia Picanto Bling, maar deze ga ik inruilen omdat ik al een tijdje een Kia Pro_Cee'd wil. Met Vriendelijke Groeten, Jeroen de Vries
Laatste antwoord door Relena, -
- 19 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Jan ik kom uit Friesland. En heb net een Kia Shuma 1.6 LS uit 2003 gekocht. Met 41500 km op de teller. Ik hoop hier wat ervaringen op te doen. En misschien ook anderen van dienst te zijn. Groeten Jan.
Laatste antwoord door Smart,