Nieuwe leden / evenementen
-
Nautje hier...
door deNaut- 0 antwoorden
- 917 weergaven
Ik ben Tim, woon in Sneek en heb sinds vandaag een Shuma. bj 2001/80.000 km op de teller. Ik heb meteen een paar vragen, maar die zal ik in het daar toe bestemde forum dumpen. Groet, deNaut
Laatste antwoord door deNaut, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Picanto uit april 2005 en heeft maar 21.000 km op de teller. Hij is zwart van kleur, en heeft volgens mij alle opties behalve airco dan. Tevens is hij verlaagd en heeft 15inch sportvelgen gekregen. Kwam dit forum tegen toen ik informatie zocht over de Picanto. Dus dacht ik meld me aan, altijd handig om elkaars ervaringen en adviezen te horen. Zal binnekort ook ff een foto maken en deze plaatsen. Greets! Floris
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 0 antwoorden
- 911 weergaven
Hallo leden, Ik heb altijd moeite om bij een club te willen horen die bereid is om mij als lid te accepteren. Maar toch, bij dezen. Ben ook een van de mensen die een Kia heeft besteld (Pro ceed) maar die meteen met 'the power tot surprise' wordt geconfronteerd: tussentijdse prijsverlaging, Kroijmans, faillisement Kia Nederland. Maar heb wel het vertrouwen dat het allemaal goedkomt. Ik stuur wel een briefje naar mijn dealer als de bestelde auto niet op de afgesproken tijd komt (eind april), herinner hem wel aan het feit dat het contract hiermee ontbonden zou kunnen worden, houd wel druk op de ketel. Zodra ik de auto heb en in Zweden ben geweest zal ik 'm als 'imagemark' b…
Laatste antwoord door Colombe, -
Hoi, Henk Anja en Berry uit Den Helder Zoals de naam KIA al doet vermoeden (opkomende zon uit Azie) is het daar bij gebleven, door perikelen rondom Kroymans zitten wij nu nog steeds op one Soul te wachten. Momenteel hebben we de Sportage. We willen iets goedkoper rijden maar geen consessie doen qua ruimte. Ik zit met mijn lengte, dus gekozen voor een Soul. Net alles rond. Auto ingeruild, Soul gekocht gaat een dag later Kroymans failliet! We wachjten maar. hoop dat het nu snel gaat nu Kia Nederland alles over heeft genomen.
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo mallemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik rij sinds 2004 in een KIA Rio ICE en heb 25 februari een CEE'D 1.4 ISG X-ecutive besteld die eind april geleverd zou gaan worden.. Het zijn dus best wel spannende tijden. Wordt de KIA geleverd met de nieuwe prijs die sinds 13 maart met zo'n 1200 euro is gezakt. Graag feedback wat de dealer (Motorhuis) met de nieuwe prijs kan/moet.
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 2 antwoorden
- 923 weergaven
hallo ik ben ronald 37, vrouw, 3 kids woon in lopik wij hebben al 9 jaar een kia pride en sinds kort ook een kia rio 1.3 rs uit 2003 met nog geen 40000 op de teller. nu ik niet zo van het uiterlijke vertoon ben wil heb ik nog wel wat wensen voor de auto de komende maanden er op gezet gaan worden. op mijn verlanglijstje staat: midden arm steun parkeersensor xenon verlichting lichtmetaal wat chroom aan de buitenkant op het forum gelezen van de zij knipperlichten die gaan er ook aan. de bestaande cv uitbreiden mae ab en alarm met afstand starten. dus er staat nog wat te doen. als de kia dag er weer is en ik kan komen dan zal ik ook van de partij zijn, om eens bi…
Laatste antwoord door 16_v, -
Hallo iedereen
door Duffie- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Mijn naam is Duffie, ik ben 32 jaar oud en afkomstig uit Belgi
- 3 antwoorden
- 973 weergaven
Hallo iedereen daar er geen kiaclub is in Belgie ben ik maar lid geworden van kiaclub.nl. Ik rij zelf met een kia pro ceed iwhite 1.4 Ben 25 jaar en woon te Gent Als je nog vragen hebt stel ze gerust Ciao
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Ik ben Andre , 36jr en Autotechnikus van beroep. Getrouwd en vader van 2 jongens ( 4jr en 1jr ) Onze 2e auto bestaat uit een Kia Pride 1.3 5 drs uit 1998 een lekker zuinig wagentje dat ons in het stadsverkeer veel plezier brengt omdat de wagen klein is en bijna overal te parkeren is . Onze andere auto is een Mazda Premacy 1.8 Exclusive uit 2000 die we gebruiken voor de grotere afstanden en voor het trekken van de caravan tijdens de vakantie's . Als hobby heb ik de tik om modelauto's te verzamelen in de schaal 1:18 waarmee ik nu al een flinke collectie heb. Ben nieuw hier en ga eens lekker lezen de aankomende tijd op dit forum.
- 8 antwoorden
- 6k weergaven
Wie zou eventueel interesse hebben om hier naar toe te gaan? Wij gaan als bezoeker omdat onze cee'd sw nog te standaard is om te showen.
Laatste antwoord door Alex VB, -
Even voorstellen
door NielsH- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Ook ik zal me even voorstellen op de site. Momenteel rij ik geen Kia, maar ik ben voor mijn werk wel op zoek naar een andere auto. Per juli zal ik een andere auto gaan rijden en mijn oog is gevallen op een Kia Pro'ceed 1.4 Fifteen met ISG. De 20% bijtelling en de korting die ze nu geven is niet verkeerd. En je krijgt veel auto voor je geld. Voor mij met mijn 2.03 zeker niet verkeerd. Tot op heden heb ik qua eigen auto's vooral Duitse auto's gereden, te weten: 1x Golf IV TDI 110 pk 1x Golf IV SDI 1x Golf IV TDI 150 pk 1x Golf IV Variant TDI 100 pk Fiat Bravo 1.4 benzine Seat Ibiza 1.4 benzine VW Passat Variant 2.0 Benzine Golf IV V5 150 pk Nu rijd ik priv
Laatste antwoord door NielsH, -
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
Op 2 en 3 mei 2009 is er in het Autotron in Rosmalen het autoevenement Speed 2009 (Voorheen FullSpeed?). Op 30 maart sluit de aanmeldtermijn. Wellicht een idee om er met een aantal auto's heen te gaan of zelfs deel te nemen?? Mocht er sprake gaan zijn van deelname, moet de aanmelding dus niet te lang gaan wachten..
Laatste antwoord door Roy, -
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Geachte leden, Sinds nov-2008 op papier eigenaar van een Kia Cee'd (Communaut
Laatste antwoord door boschi, -
shuma 99
door rooiemaikel- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
heey mensen ik ben mike, en ik kom uit etten leur ik ben sinds kort een trotse bezitter van een kia shuma 1.5I rs uit 99 de auto rijd erg lekker. ik heb me hier aangemeld, om op deze manier misschien makkelijker aan bepaalde onderdelen van mijn shuma te komen. groetjes mike
Laatste antwoord door Tazteam, -
FF voorstellen...
door SmokeY- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik ben ik... Mijn naam is Dyana van Breemen 35 lentes jong gehuwd met Alex VB en trotse moeder van een stoere meid 9 jaar met de naam Mercedes Auryana. Wij wonen gezellig in Belgisch Limburg sinds begin 2008. Alex rijd nu al bijna een jaar in een mooi Kia Cee'd SW die naar de naam "Black Mamba" luisterd. Die zal sommige van jullie gelijk bekend in de oren klinken ... Ik had voorheen als 2de wagen een Opel Corsa die in november helaas totaallos gereden werd voor onze voordeur... Ik wilde echter weer graag een 2de auto erbij en zodoende heb ik vrijdag mijn eigen KIA mogen ophalen . Ik heb een KIA Cee'D 1.6 CRDI Executive die luisterd naar de naam "SmokeY" en het is…
Laatste antwoord door kia-man, -
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
hoi, zaterdag aanstaande is er een algemene auto meeting in Groningen. ik dacht misschien wel leuk voor de noordelingen onder ons. mensen uit het midden (en zuiden) van het land zijn natuurlijk ook van harte welkom! ik zal er in iedergeval zeker zijn met mijn Sephia Datum: Zaterdag 21 Maart. Tijd: 21.00 Locatie: Bornholmstraat (Onder de ringweg-viaduct) De gene die moeite hebben het te vinden, post dat hier even... en kom dan naar het Sontplein, ik kan jullie vanaf daar wel begeleiden naar de locatie. lijstje: -Orcinuses - - - - -
voorstellen.
door smartone- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Rene en heb een Kia Cee'd sw in de xtra uitvoering. groetjes
-
- 18 antwoorden
- 3,8k weergaven
Hey Allemaal, Ik ben Tom ben 22 jaar en kom uit Nijmegen. Ik werk net bij een verzekeringsmaatschappij en heb op dit moment nog geen auto. De reden dat ik dan ook lid word van dit forum is dat ik meer wil weten over de Kia Rio. Voor dat ik bij mij huidige werk begon was ik automonteur bij de Volvo. (Henk Scholten). Ik hoop hier genoeg informatie te vinden en dan eventueel door te gaan met het aanschaffen van een Kia Rio. Groeten, Restyle07
Even voorstellen
door allstars- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoi, mijn naam is Huig en rij sinds september 2008 een Rio All Stars Sport 1.4. Helemaal zwart (beetje lastig in de winter geweest) en leuk aangekleed.... Vind het een hele leuke mooie auto maar het verbruik valt me zwaar tegen.... Tot horens..., Huig
even voorstellen
door Matt- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Nieuw op het forum is Mathieu. Rijdt sinds januari 2009 in een Rio 1.3 sedan uit 2002 voor zijn werk. Heeft de auto gekocht met wat mankementen, maar sleutel wel eens dus dat was geen probleem. Hoopt dat de auto het nog jaren vol houdt.
- 9 antwoorden
- 1,2k weergaven
hoi ik ben rik woon in spijkenisse ik ben automonteur bij een kia dealer ik zelf heb een kia clarus 1.8 lx.
Laatste antwoord door kia-man, -
hallo ik ben franky uit belgie en rijd met een kia sportage 4x4
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
is het niet leuk om een keer gewoon gezellige met zijn allen af te spreken voor de mensen die willen? gewoon gezellig met zijn allen uit eten en daarna iets doen bowlen ofzo. of een middagje karten. lijkt me leuk om dit te organiseren. ik hoor wel of hier interesse voor is.
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum . Ik vraag me af waar ik chrome accessoires voor mijn auto kan bestellen . En dan bedoel ik niet bij de dealer. Ik woon in de omgeving van Breda. thanx
Laatste antwoord door sparky, -
- 12 antwoorden
- 6,8k weergaven
Laatste antwoord door kelvin,