Nieuwe leden / evenementen
-
voorstellen
door kelvin- 2 antwoorden
- 920 weergaven
hallo ik ben kelvin. ik woon in bergschenhoek dat is net iets ten noorden van rotterdam. ik rijd een kia picanto uit 2005 die ik 2 maanden geleden heb gekocht. ik ben op het forum gekomen, omdat ik laatste tijd veel interesse heb bij autotuning en graag mijn eigen auto wat wil tunen. het enige probleem is ik zou niet weten waar ik moet beginnen. ik zal ergens anders een onderwerp beginnen en hoop dan wat hulp te krijgen.
Laatste antwoord door kia-man, -
voorstellen
door the_infamous- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Dag allen Ik ben Leon 32 jaar oud en rijd nu een jaar in een kia shuma uit 2001 intussen een hoop vervangen aan onderdelen en wil nu wel eens wat betere muziek in de auto hebben
-
ff voorstellen
door bengeltje- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoi ik ben dennis en heb sinds januari een kia joice uit 2001. Vind het een heerlijke auto om in te rijden en lekker ruim. Vind het alleen jammer dat er weinig tuning nderdelen zijn te vinden Zoals bumoers,bullbars,spoilers,velgen e.d
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Willem is nieuw op dit forum. Rijdt sinds 03-04-2007 Kia Sportage 2.7 v6 4x4 extreme. Ga er graag mee op vakantie met caravan naar middelandszee. 26 april een strandrit voor 4x4 auto's. Verbruik,? net als zijn baasje.....
Laatste antwoord door Alex VB, -
even voorstellen
door saveltje- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Bij deze stel ik mij even voor ik ben saveltje en ben zelf nog niet in het bezit van een Kia. Ik ben van plan om een Kia soul te gaan bestellen met een diesel motor. Alleen bijna niemand kan me iets vertellen over de diesel uitvoering. Daarom hoop ik via deze site meer te weten te komen over de kia soul diesel.
effe voorstellen
door Ben1- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik rij in een Kia Ceed. Hij bevalt me prima. Ik gebruik hem dagelijks voor mijn werk. Via een vraag op google over beslagen voorruiten kwam ik bij de Kiaclub. Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan leren. DEze vraag ik nu ook bij de club stellen.
-
Hoi allemaal, ik ben alweer anderhalf jaar een trotse bezitter van een kia sephia hatchback, ik woon in Zuidbroek (groningen) dit is mijn 2e kia forum, ik ben ook actief op Streetkiaz.com even een vraag: is dit een forum voor alleen maar vragen? of gaat het hier ook om de gezelligheid? Mvg Orci
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo Allemaal, mijn naam op dit forum is ritslinux en ik ben sinds vandaag 4/2/2009 de eigenaar van een splinternieuwe Kia Rio Fifteen tropical red. Ondertussen 47 jaartjes op deze aardbol, is dit nu mijn 4e nieuwe auto: eerst 2 Volvo's 340 versleten, dan de sprong naar een Seat Ibiza Sport gemaakt, welke me toch 13 jaar trouw is gebleven. En nu een Kia Rio. Waarom Kia: Omdat het volgens mij een auto is die veel waar bied voor zijn geld en naar ik mag aannemen is de kwaliteit tegenwoordig wel okay..... Leuk dat ik dit forum vond, ik zal me denk ik meest richten op de Rio-rijders alhier. Groet.
Even voorstellen
door Gast sandor- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Mijn naam is Sandor. Ik ben 52 jaar oud, getrouwd en heb twee kinderen. Mijn Kia geschiedenis is nog van heel recent. In april 2006 heb ik een Kia Cerato HB 1.6 LX Airco aangeschaft, inclusief G-3 installatie. In november 2008 heb ik hem na 93000 probleemloze kilometers ingeruild voor een Kia Cee'd 1.6 CRDTi-VGT X-tra van juni 2007, met op dat moment een kilometerstand van 46230 km. De kleur is pewter beige (zoals je kunt zien onder mijn naam). Ik heb hem gekocht bij Garage Weesepoel in Ten Boer. Over deze garage ben ik supertevreden. Echt 100% top. Wat betreft mijn Cee'd kan ik kort zijn. Wat een beul van een motor, wat een koppel. Kortom, een dijk van een…
-
voorstellen
door Dutchdragon- 9 antwoorden
- 1,7k weergaven
Naam : Ursin 30 jaar en woonachtig omgeving rotterdam. Sind afgelopen vrijdag eigenaar van een Kia Sportage X-pect Cool model 2009. Kleur Zwart Metallic, Pushbar voorop, Chromen Bumpergrille, ramen geblindeerd van voor tot achter 25% - 50% -75% oplopend naar donker. Standaard velgen met de hankook bandjes en gaan plaats maken voor 19" velgen zwart gepowdercoat. Ook de LPG GasFX erin met flash-lube dit ter extra bescherming van de kleppen. Maar eerst even 3000 kilometer rijden op benzine om het blok in te rijden. Ook een goed alarm systeem erin ipv het kia alarm. 7 februari gaat er ook een chip in om de koppel wat omhoog te voeren. Groet, Ursin
Laatste antwoord door Dutchdragon, -
hallo ik ben gaby en rijd een sportage uit 2006 ben lid geworden om meer te weten over deze auto:scooter:
-
Voorstellen
door HUB321- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi, mijn naam is Hub. Heb een Kia Carens 2 gekocht,maar heb hem nog niet. Krijg hem vrijdag. Groetjes:scooter:
nieuwe lid
door taxi4you- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
hoi ik ben bart 39 jaar woon in groningen ben jaren lang mercedes rijder geweest maar heb nu voor mijn bedrijfje (eigen rijder)een kia sorento gekocht voor taxi vervoer dit rijdt dikke prima als ik en keer wat voor de club mag of kan doen hoor ik het graag van jullie groetjes bart uit het hoge noorden
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Sinds afgelopen zaterdag bezitter van een Kia Sorento 2.4 adventure van 2005-6. Relatief weinig kilometers (ca 47000). Al jaren Fan van deze auto maar gelet op het gebruik dat wij van een auto maken (ivm files veel op de motor) een niet echt noodzakelijke investering. Altijd nieuw gereden (ca 30 jaar) en nu voor het eerst een gebruikte auto. De gekochte Sorento ziet er goed uit, rijdt prima en bevalt goed (voorzover je dat nu al kunt zeggen). Ik zou graag een dubbel din navigatie inbouwen (7 inch) en zou daar best wat tips of advies over willen hebben. Met andere woorden, mocht je info hebben omtrent de inbouw en (on)mogelijkheden dan hoor ik dat graag. Verder zou ik …
Laatste antwoord door willem1, -
- 9 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi... via via ook hier beland op dit forum, en al vele dingen kunnen lezen hier. sinds 2 januari in het bezit van een Sportage 2,7 V6 automaat, en moet zeggen dat het een superauto is. Ik rijd behoorlijk wat km's en ben van een VW Multivan (diesel) naar deze (incl gastank) Sportage gegaan. Heb nog maar een paar daagjes rij-ervaring ermee, maar ben er al zeer tevreden over. Wel leuk om nu ook op dit forum aanwezig te zijn. Ik heb hier nog genoeg te lezen. Nou, ik hoop dat ik er veel plezier aan mag beleven, en ik ga weer even verder snuffelen hier op het forum. Rens
Laatste antwoord door Rens, -
ff voorstellen
door bambix- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hello iedereen, ik heb me gisteren lid gemaakt en zal me hier even voorstellen. Ben sinds eind 2007 in het bezit van een Sorento EX 2.5crdi, model 2005. Met de huidige uitzonderlijke sneeuwtaferelen is het een plezier om ermee te rijden. Reden van de aankoop; omwille van job-verandering moest ik de firmawagen inruilen (VW Touran). De Sorento was een goede keuze qua prijs / uitrusting, volume (3 kids),... Tot op heden enkel 1 defecte schokdemper gehad en die is onder garantie vergoed. Aangezien ik een gelijkaardig verleden heb als Tazteam in de caraudio (hello Philip en Agnes, dit is inderdaad DEzelfde Bambix), kan ik het ook nu niet laten van de Sorento te personalise…
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik ben Kevin en kom uit Gorredijk (Fryslan) ik rijd nu nog een Kia Rio 2004 1.4 LS. Maar ben bezig om een Sorento 2.5 CRDI 4WD EX te kopen uit 2003. (droom komt uit) Ik hoop hier leuke tips op te kunnen doen en foto's van de Sorento komen ook!! Als jullie nog tips hebben waar ik even op moet letten dan hoor ik het graag. Trouwens de Rio heb ik nu bijna een jaar en nooit wat mee gehad en nog steed rijd nog steeds perfect!
Ik woon in Maastricht en heb een kia pride uit 1999 wagon en een kia shuma uit 1999
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
Aankondiging: Zondag 23 Novenber 2008 organiseert A-Parts in Rotterdam weer zijn jaarlijkse puzzelrit. De aanvang is om 12.00 uur. Prijsuitreiking om ongeveer 17.00. Kosten per auto: ? 10,--, dit voor het hapje en drankje onderweg. Start en finish adres: A-Parts Vlaardingweg 54C 3044 CK Rotterdam Wil je meedoen aan deze rit, geef je dan op via e-mail: info@aparts.nl Aanmelden ovv Puzzelrit. Naam Merk en Model auto evt kenteken. Aantal personen Tel nummer
Kia dag Oss 2008? 1 2 3 4 8
door El-Rio-Grande- 177 antwoorden
- 19k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met het idee om een Landelijke Kia Dag te organiseren, nog dit jaar. Doelstelling is minimale kosten te maken, al dan niet geen. Ook is de gedachte om inschrijving NIET verplicht te stellen. Niemand is verplicht om te komen als het door gaat, maar het is natuurlijk w?l leuk als er zo veel mogelijk mensen zouden komen. Vandaar een Poll (kan iemand die centraal op de Kia Club - home - pagina plaatsen zodat ie opvalt?? Jheroen??) om te meten wat mensen ervan denken. De gedachte is om dit te organiseren in Oss. Redelijk centraal en wellicht geen slechte locatie. Je kunt ook reageren door een berichtje te plaatsen, een pb te sturen etc. Met de poll…
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ministry of Tuning presenteert met trots zijn 1e grote meeting ! We pakken onze oprichting groots aan en met diverse van onze sponsors hebben wij een grote meeting weten te organiseren. Wat kunnen jullie verwachten ? Prijzen uiteraard voor o.a: Show And Shine >>>>>DB dragg<<<<<< Demonstraties en activiteiten Indoor fotoshoots Ground Zero Demo team Sonax Poets artikelen met optie om je auto telaten poetsen Verkoop van Ground Zero artikelen Rally cross team welke demonstraties geven Show team van HB Design Restyling Verder wordt erop de dag een DVD gemaakt van het evenement welke tebestellen is aan het eind van de dag Plaats…
- 23 antwoorden
- 4,1k weergaven
Beste mensen, Zoals velen al weten, organiseer ik (vrijwillig en zo veel mogelijk gratis) een Kia Speed Meeting in Oss, nog dit jaar. --- update op 16-09-2008: Op dit moment 9 bevestigde inschrijvers. Nog minimaal 1 te gaan om het door te laten gaan!! M??r dan 10 inschrijvers is natuurlijk ook goed!! --- Onder 'Bijeenkomsten / evenementen Nederland' op het forum loopt daarover een draadje, wat op deze link vanaf het begin is te volgen: http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1689&postdays=0&postorder=asc&start=0 We hebben al een aantal inschrijvingen maar hopen op nog meer. Heb je interesse, bekijk dan even dat draadje, daar staat alles -naar mijn…
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Op 11 Oktober organiseert "Mercator" een greenlane (tourtocht) met een start in Borculo en een Finish in Zelhem. Deze rit is voert over normaal begaanbare (zand)wegen en is zeker met een Kia SUV te rijden. Het donker geeft een extra dimensie aan deze rit. http://www.mercator-offroad.com/greenlaning_Nederland.html#achterhoek
- 7 antwoorden
- 5,7k weergaven
Beste redactie, standhouder, bezoeker en ge?nteresseerde, Het is bijna september en dan is het rijd voor; 4x4 Wereld, 3e Editie van H?t evenement voor 4x4 en SUV in Nederland! De 3e Editie 4x4Wereld, H?t evenement voor 4x4 en SUV evenement in Nederland staat voor! Op 22 en 23 september aanstaande organiseert Stichting 4x4 Wereld voor de derde maal i.s.m AutoTrader, 4WD Auto-Magazine, Activ 4x4, Car Channel en FAN TV een groot evenement voor de 4x4 en SUV Lifestyle op circuit De Landsard in Eindhoven. Op dit outdoor evenement is werkelijk van alles te zien en te doen, zoals: ? Spectaculaire 4x4 demonstraties en shows ? De nieuwste modellen vierwiel aan…
Laatste antwoord door AJ Mol, -
ATT Meeting @ Den Bosch
door Gast Daiz- 15 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo Mensen, Op 7 Sep 2008 (11-16) wordt er bij de Automat in Den Bosch een: All Tuning Team Meeting plaatsgevonden. Er zijn ongeveer 40 bekers te winnen!! Meer info bij de Automat in Den Bosch Ik ga zelf wel even een kijkje nemen..denk dat ik niet echt showwaardig ben hahaha maar we zien wel Gr Daiz