Nieuwe leden / evenementen
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo Kia Fans, Sinds vandaag nieuw lid van de club dus even voorstellen: Mijn naam is Hans63 ( daar er meerdere Hans-en zijn !) en ga als alles goed gaat op 6 november as de gelukkige bezitter worden van een Kia Sportage X-clusive 2.0 CVVT in de lastige maar :euro:z
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
voorstellen
door bigmike- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Even voorstellen Hallo Kia lovers. voor te beginnen is dit mijn "maidenbericht" sinds 1 jaar rij ik met een 2de hands Kia Rio 1.5 bouwjaar 2001 en ik moet zeggen dat dit een wagentje is dat echt aan je moet groeien, ik wil hier mee zeggen dat ik dit niet had verwacht dat ik het een "tof bakske" begin te vinden. ik heb deze auto gekocht nadat mijn old faithfull audi 80 de geest had gegeven na 20 trouwe jaren. ik dacht ik koop deze auto voor een maandje of 6 en verkoop hem daarna maar ik ga dit dus niet doen. dit is een auto die origineel uit Nederland komt en ik heb in Belgi
Laatste antwoord door Rio-man, -
Even voorstellen
door bigmike- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo Kia lovers. voor te beginnen is dit mijn "maidenbericht" sinds 1 jaar rij ik met een 2de hands Kia Rio 1.5 bouwjaar 2001 en ik moet zeggen dat dit een wagentje is dat echt aan je moet groeien, ik wil hier mee zeggen dat ik dit niet had verwacht dat ik het een "tof bakske" begin te vinden. ik heb deze auto gekocht nadat mijn old faithfull audi 80 de geest had gegeven na 20 trouwe jaren. ik dacht ik koop deze auto voor een maandje of 6 en verkoop hem daarna maar ik ga dit dus niet doen. dit is een auto die origineel uit Nederland komt en ik heb in Belgi
Laatste antwoord door Relena, -
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo, mijn naam is Gerard. Ik rijd Sorento diesel aut. van 2004, Heb de auto laten tunen zodat hij nu ook over ruim 170 pk beschikt, origineel 140. Volgens mij is hij ook wat zuiniger gaan rijden. Toen we de wagen aanschaften hadden wij nog even met die enorme afleveringstijden te maken. Duurde 11 maanden. Ik heb er wel een miniatuur Sorento aan over gehouden. De auto heeft maar
Voorstellen
door NonkelSimon- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Beste Kia eigenaars, of toekomstige Langst deze manier wil ik mezelf even voorstellen. Ik heb nu ong 6 maanden een kia sorento Bj 2004. Deze heb ik gekregen van mijn ouders. We hebben zelf een kia garage in Belgi
nieuw hier
door phaarlem- 5 antwoorden
- 936 weergaven
hallo ik sta al een tydje ingeschreven hier. heb nu de kia gekocht die ik wilde als het goed is staat er een foto bij ik kom uit tiel ben werkzaam in de beveiliging kia 1.4 cvvt x-ecutive bj 02-2007
voorstellen
door nortukker- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo mijn naam is Tom en ik kom uit het zonnige Noordwijk aan zee. Ik heb een KIA SOUL X-Ecutive 1.6 crdi kleur zwart met flowervelgen. De levertijd was iets langer dan varwacht maar ik heb hem nu 2 weken.
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
Even voorstellen
door Frits D.- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Mijn naam is Frits. Net 62 jaar en sinds juli met vroegpensioen. Getrouwd en vader van twee volwassen kinderen. Ik ben sinds zes weken in het bezit van een zwarte Kia Sportage 2,7 van bijna drie jaar oud en heb hier net een fantastische vakantie met caravan naar Italie mee gemaakt. 4500 km in vijf weken zonder enig probleem.
Laatste antwoord door daalder, -
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Frank, ben 44 jaar, gelukkig getrouwd , 2 kindjes en bijna een trotse bezitter van een Kia Cee'd 1.6 executive kleur blauw 2007. Ik kan niet wachten tot het zaterdag is en ik hem kan gaan ophalen:smile: Ik kwam op joutube een filmpje tegen van exact dezelfde auto zoals ik hem ga krijgen in het blauw grijs met schitterende 17 inch velgen. Het was een film over een show in Parijs. Zal even hieronder de link plaatsen. [/color][/url] Natuurlijk zijn er altijd wel dingen die je wil veranderen maar eerst maar eens gaan genieten denk ik al hoewel ik wel moeite heb met die oranje kleur van de verlichting in het dashboard. Dat is erg onru…
Laatste antwoord door Frankybos, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo ik ben jeroen Ik kom uit de provincie utrecht . Mijn auto,s van kia die ik gereden heb : KIA SORENTO 2.5 CRDI VGT P4WD ADVENTURE deze rij ik nu kia proceed wit 1.6 benzine kia ceed 1.6 grijs benzine kia sportage 2.0 16v Ben erg tevreden over de kia geweest en hoop met deze ook tevreden te blijven (KIA SORENTO 2.5 CRDI VGT P4WD ADVENTURE) groeten jeroen
Laatste antwoord door Rick Horst, -
- 17 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Bianca en wil me even voorstellen. Wij hebben een nieuwe Kia Sportage gekocht, 19 juli 2008. Er is iets met onze auto aan de hand en ik vroeg me af of ik dat met jullie zou kunnen delen? Wij hebben deze auto nieuw gekocht met door de dealer gemonteerde 18inch velgen. na een jaar lang testen en behoorlijk verslijt van de banden. (1 set is al versleten, na 13.000 km) is ons medegedeeld dat de sportage afwijkingen vertoond, extreem naar rechts trekken met 17 inch en 18 inch velgen. Mocht een van jullie daar ervaring mee hebben dan hoor ik het graag vna jullie. Groet, Bianca
Laatste antwoord door Aart.S, -
- 6 antwoorden
- 6,1k weergaven
Ik kreeg een mailtje van Kiaclub Roemeni
Laatste antwoord door Jheroen, -
Goedenavond, Ik zal me ook even voorstellen, Ik ben Wim, nog net geen 50, en sinds 2 weken de trotse bezitter van een KIA Sportage Executive 2.0 CRDI 140pk 2wd (pfoei, een hele mond vol). Bijgaande foto is genomen op de parkeerplaats bij m'n werk, waarbij blijkt dat er altijd een baas boven baas is (nog bedankt Wouter).
Laatste antwoord door brouwer2001, -
Hallo allemaal, Ik heb gisteren (25-09-09) een Kia Soul Xtra besteld, na 6 jaar lang tot volle tevredenheid in twee Nissan Micra's te hebben gereden. Echter, na mijn hele leven in "vrouwen" auto's te hebben gereden (naast micra's panda. fiat 500 en 600) wilde ik eindelijk eens iets "stoerders". Na een aantal proefritten in diverse merken en typen viel mijn oog op de Kia Soul, gewoon, via zo'n lullig reclamefoldertje waar je er elke week tientallen van in de bus krijgt. (Waarmee maar weer eens bewezen is dat reclame maken wel degelijk werkt.) Over een week of 4
Laatste antwoord door Frankybos, -
Even voorstellen
door Sloompie- 12 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo mede kia rijders, Mijn naam is Nico, 48 lentes jong en ben werkzaam in de beveiliging. Mijn eerste kia was een Sorento 2.4 uit 2003 en heb deze ingeruild voor een Sorento 3.3 x-clusive uit 2008 en voorzien van o.a. een G3 installatie. Ik hoop dat deze auto een waar genot is om in te rijden want mag van me vrouw de eerst komende 10 jaar niet meer zeuren om een andere, dit omdat ik andere nog maar 1 jaar in had gereden Zo dat was het. Mijn nickname is sloompie, maar mijn auto zeker niet
Laatste antwoord door Smart, -
Flatron!
door Flatron7000- 2 antwoorden
- 833 weergaven
Dag beste mensen! Ik ben dus de Flat (mijn postuur daarentegen iets minder). Ik kom hier vooral rondneuzen uit interesse voor de nieuwe Kia Venga!
Laatste antwoord door Smart, -
een soort club meeting 1 2
door 16_v- 45 antwoorden
- 8k weergaven
hallo kia rijders ik vroeg me af. zullen we is een keer een meeting maken. gewoon gezellig met elkaar afspreken locatie weet wel een leuke utrechtse heuvelrug kan je ook wandelen voor de fans en gewoon gezichten zien die achter de namen zit. ik hoor het wel van jullie.
Laatste antwoord door msw11, -
Hoi ik ben Apollo,
door apollo- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben voorlopig geen Kia rijder maar misschien wel straks. Voorlopig heb ik nog een Xedos mazda en een 626 ook mazda, daar ik het meeste vertrouwen heb in de oosterse wagens, ben ik hier eens op uitkijk wat Kia te bieden geeft. Dus tips mogen altijd gemaild worden.
Laatste antwoord door apollo, -
Voorstellen
door Giua- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Gianni en ben nu 19 jaar oud en woon in de gemeente Venlo. Heb sinds begin deze maand een Kia Pride 5-deurs uitvoering van '96. Een oud autootje, maar het rijd. Ik heb zo wat vragen over de auto.. daarom dus mijn aanmelding op deze website. Gr. Gianni
- 0 antwoorden
- 928 weergaven
.....
Laatste antwoord door Heppie, -
Hoi hoi !!
door M-n- 4 antwoorden
- 955 weergaven
Goededag Ik ben Michel (30 jr) en heb een Kia Sportage op benzine. Heb altijd volvo gereden en ging voor een nieuwe uitdaging. En tot op heden totaal geen spijt. Met de kia wil ik nog enkele kleine dingen veranderen zoals een bull en sidebar. Ook staat het ramen tinten op het programma. Mochten er suggesties of goedkope adressen zijn dan verneem ik het graag. M.V.G. Michel.
Laatste antwoord door M-n, -
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben nieuw op het forum. Mijn naam is Koen en ik heb de naam picanto 2010 gekozen omdat ik een nieuwe picanto wil kopen de gezien de lange levertijden waarschijnlijk pas in 2010 geleverd wordt. Mijn vriendin heet Marion en heeft een picanto die in januari 4,5 jaar oud wordt. Gekocht als 1,5 jaar oude auto. Ik heb me nu pas hier gemeld en al eerder een berichtje geplaatst omdat ik nog niet zo gewend aan een forum en de bediening hiervan ben. Ik zal het nog wel leren denk ik. groetjes Koen en Marion
- 3 antwoorden
- 957 weergaven
Hoi iedereen. Mijn naam is Valentino en ik rij een picanto van 2006 met inmiddels 65000 km op de teller. Ik rij dus erg veel..
eens voorstellen
door goldberg- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
ey ik ben philip en ik heb mij juist een kia cee'd sporty wagon gekocht ik heb mijn kia pas op 07/10/2009 maar ik had deze site gevonden via google dus ik dacht ik zal mij maar al eens inschrijven en me al voorstellen het is dan ook maar mijn eerst kia vroeg heb ik veel met ford gereden en nog een paar andere merken
Even Voorstellen
door BasVogel- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Goededag Ik ben Bas en heb een Kia Sorento op benzine. Rij al ruim 2 jaar een Kia maar kwam pas vandaag achter het bestaan van dit forum. Ik hoop met jullie interessante wetenswaardigheden uit te wisselen Met vr.groet Bas
Laatste antwoord door bigwade,