Nieuwe leden / evenementen
-
Hoi allemaal, ik heet Piet van den Herik en ben dus op deze site beland. Ik ga de trotse bezitter worden van een Kia Soul. Net als iedereen moet ik nog wachten. Mij is beloofd dat ik eind juni kan gaan rijden in de X-pect Cool. Ben zeer benieuwd
Laatste antwoord door jurjen, -
Hallo beste Kia vrienden ik heb sins dit weekend een Kia joice moet zeggen dat het goed rijd en grote ruimte .heeft
Laatste antwoord door brouwer2001, -
Hallo allemaal, Mijn naam is Andries en kom uit de 11-stedenstad Workum. Sinds jaar en dag rij ik Opel. Mijn volgende zou een Meriva nieuw moeten worden, maar die staat in de (recessie)ijskast. Toen kwam Kia met de Soul. Begin maart besteld, maar ik wordt door alle ellende niet direct een tevreden Kiarijder. Hopelijk veranderd dit snel. Om toch aan info te komen ben ik op dit forum beland.
Ook nieuw.
door the-boss- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Mijn naam is Pierre, gebruik al jaren The-Boss als alias. Ben pas in het bezit van een Kia Picanto LXE uit 2005. Voor de liefhebbers 2 foto's Ben er erg tevreden over tot nu toe. Groetjes Pierre
-
Even voorstellen
door twin- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo kia rijders Mijn naam is Harry rij in een rio 1.5 uit 12-2003 mazzel.
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Hallo nieuw lid
door zarifa- 2 antwoorden
- 952 weergaven
Hallo ik ben Hans 49 jaar en kia rijder Sorento en een oude sportage de sorento van mijn vrouw en het oude 13 jaar is natuurlijk van mij. een snoepje om te zien voorzien van alles wat er maar op kan. en super in het terein natuurlijk. ik rij nu al weer 6 jaar Kia wereld merk laat de rest ver achter zich. (vindt ik) natuurlijk. leuk om nu ook lid te zijn van deze clup doen jullie ook tochten in het terein organiseren laat het dan even weten. Groetjes Hans:razz:
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi Hoi allemaal Mijn naam is Jacoline en wil al heel lang in mijn Kia gaan rijden, net als jullie maar moet nog steeds wachten.
Laatste antwoord door jacoline66, -
Even voorstellen
door Aart.S- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi allemaal mijn naam is Aart. Ik hoop binnenkort rond te rijden in een nieuwe Kia Sportage 4 WD Fifteen uitvoering. Hij moet, als alles goed gaat, in Juni geleverd worden dus nog even wachten. Ik rijd al zo`n 12 jaar landrover momenteel een freelander 1.8 station bijna 4 jaar oud, ik ben helemaal gek van de freelander 2 maar die is onbetaalbaar, dus over naar de Kia. 7 jaar garantie dus wat kan me gebeuren. De proefrit in de Kia Sportage is erg goed bevallen en hij ziet er erg mooi uit. Met landrover veel problemen gehad tot een gebroken krukas aan toe, maar het was gelukkig garantie. Ik hoop op een reaktie van andere Kia en Sportage rijders en hoe men bij de …
Laatste antwoord door 16_v, -
Even voorstellen.
door Gizmor- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hey allemaal, Ik heet Ferdi of Gizmor online en ben 24 jaar oud mijn eerste auto een Kia Sephia 1.6GTX was echt een geweldige auto maarja vorige eigenaar was er niet zo zuinig op, aangezien de Sephia een (schijnbaar bekend kia probleem) een dashboard had wat met schroeven onder het raam vast geschroefd zat (echt lelijk). Helaas is die auto vervangen omdat ik een Shuma (II) tegen het lijf liep en aangezien mijn ervaring met kia top was heb ik die gekocht, het is een Shuma (II weet ik niet volgens mij wel) 1.6 16v, bj 2002, heb hem gekocht voor € 2750,- met 80.000 op de teller, Ben er echt super tevreden mee zelfs de standaard boxen stond ik van te kijken icm. m'n pioneer…
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo Kia rijders, Mijn naam is Gerard en mijn alias is drareg Sinds zaterdag heb ik voor het eerst een Kia. Het is een Sorento 3.3 liter benzine geworden. Meteen verliefd maar geen enkele ervaring. Met belangstelling lees ik het forum en zal af en toe mijn inbreng hebben.
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Moi, ik ben Richard uit groningen. Wij hebben afgelopen vrijdag een Kia Joice uit 2002 gekocht en hopen deze volgende week te ontvangen. Het is onze eerste Kia. LPG-G3 en 158.000 km. Voorheen hadden/hebben we een Daewoo Nubira, maar die kwam niet meer door de apk. Altijd hoge kosten mee gehad. Jaarlijkse beurt kwam altijd rond 600 euro uit. We rijden ongeveer 40.000km/jr en reden altijd benzine. Ik verheug me erop om gas te mogen tanken...
Even voorstellen
door Fonzy- 4 antwoorden
- 1k weergaven
Hoi, Ik ben Anton en ik woon in Veendam. Een paar weken geleden hebben we een Kia Cee'd SW besteld. Heb er erg veel zin aan dus hopelijk begin juni rijden .
- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Anita, ik ben 37 lentes jong en ik heb mijn oog laten vallen op een Kia Rio hatchback(bouwjaar 2004/2005). Ik heb absoluut nog geen ervaring met Kia, maar ben wel heel erg geinteresseerd en hoop op dit forum veel informatie te vergaren. Momenteel rij ik in een Nissan 100 NX, welke al 9 jaar mijn "troetelkindje" is. Hij is inmiddels al 16 jaar oud en ik zoek nu een leuke, sportieve, maar ook ruime auto er voor terug. Tot zover mijn voorstelling. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust en ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden! Groetjes van Anita
even v oorstellen
door sjon- 3 antwoorden
- 967 weergaven
hoi ben john 41 jaar ben zins 3 weken in het bezit van een kia joice van 2001 hier voor eigenlijk altijd seat gereden maar wegens gezins uitbreiding meer ruimte nodig ben werkzaam bij een garage bedrijf waar deze auto binnen kwam en was er eigenlijk meteen verliefd op door het lelijke uiterlijk van de auto weet op dit moment alleen dat het zeer betrouwbare auto;s zijn dit omdat we deze klant maar 1x per jaar zagen voor de onderhoud en daar eigenlijk niets geks uit kwam deze auto heeft ondertussen 200.000 km gereden dus ga nu zien of hij mijn laatste toledo kan evenaren die heb ik na dat er ruim 400.000 km op de teller stond op geruimd
Even voorstellen
door riobas- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Bas en ik ben sinds mei 2008 trotse bezitter van de KIA Rio 1.3 RS uit 2002. Ik heb 'm destijds aangeschaft omdat ie niet duur was het een redelijk jonge wagen was. Ik heb er absoluut geen spijt mee en ik heb er inmiddels 15000 km probleemloos mee gereden. Ik hoop dat iedere ander KIA bezitter er net zo veel plezier van heeft. Groeten Bas
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Full tuning day Nijmegen. 17/03/2009 om 05:57 - LAN_THEME_30 Full Tuning Day Op 10 Mei 2009 zal Autoshoot Nederland in samen werking met Anac Karting te Nijmegen weer een geheel nieuwe Full Tuning Day neer gaan zetten!!! Full Tuning Day heeft in het verleden een aantal edities gehad in Asten en in Cuijk en 2009 zetten we dus nieuwe wortels in Nijmegen. Full Tuning Day is goed te bereiken door de ligging langs de snelweg. Zoals jullie van Full Tuning Day gewend zijn zal er weer een hoop te beleven zijn! Zo hebben we onder andere: Een Live podium! Omdat wij vinden dat een meeting niet enkel uit auto's moet bestaan en een aantal standhouders, hebben wij ervoor gekoze…
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo , ik ben Cor en woon in Ulestraten Gisteren bij de Kia dealer een Ceed SW besteld
Laatste antwoord door GWVelden, -
- 0 antwoorden
- 911 weergaven
Hallo ik kom uit Joure in Fryslan en behoorlijk aangestoken met het Kia virus. Jaren bij een Dealer gewerkt, de technische zijde maar ook de verkoop. Nu onderhoud ik Kia's en lever zelfs de onderdelen uit een eigen magazijn. Zo bouw ik veel Xenon in en los ik problemen op zoals de brandende Mil lampjes van de Rio en de Picanto, de sorento is mij specaliteit wat storingen betreft, maar ook veel groot onderhoud kom ik tegen. Wie dus een vraag heeft over een auto, misschien weet ik het? Of heb je een onderdelen vraag bel of mail. Bedenk wel dat ik overdag natuurlijk commercieel bezig wil zijn en zo in de avond via mail kan ik je altijd een antwoord geven. Ik ben nu twee k…
Laatste antwoord door KIA Fryslan, -
Even voorstellen
door kia_nld- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo mede forumleden, Sinds vandaag lid geworden van het kia forum. Ben meer als een jaar eigenaar van een 2003 KIA Sorento 2.5 CRDI. Ik heb intussen gemerkt dat je of van een Sorento moet houden of er ver vandaan moet blijven. Ik heb besloten om maar van de Sorento te houden ondanks de problemen die daarmee gepaard gaan. Ik noem even: defecte turbo (waarschijnlijk 'mis'gebruik van de vorige eigenaar). Tijdens de diagnose hiervan door de ANWB is de motor op olie gaan lopen en op hol geslagen. Kosten 1200 euro. Toen niet in de gaten gehad dat ook mijn overloop tankje voor de koelvloeistof was gaan scheuren door de overdruk bij het ophol slaan. Omdat het winter was had ik…
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 10 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo ben Geert afkomstig uit Belgi
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Ronald ik woon in Breda,duiker in hart en nieren,ex Joice rijder en tevrede. Nu een sportage Rijder ik ben er erg blij mee, het heeft me(ons) ongeveer 25 jaar geduurd voor ik(we) met de auto (model jeep) thuis kwam die ik(we) altijd wilde hebben.
Laatste antwoord door Ronald H, -
- 0 antwoorden
- 2,3k weergaven
Beste auto liefhebbers, autofanaten,en tuning & styling liefhebbers! Donderdag 30 april 2009 word er wegens groot succes voor de derde keer een automeeting gehouden in het Groningse dorp Ten Boer. Het evenement het bestaat uit het volgende: Auto's die extreem zijn uitgebouwd - Auto's met gigantische audio installaties - Amerikaanse auto's - Stand's van o.a. BenBoon - Carhifi & Xp Tuning / De Stickerfactory - Beachvolleybal - Neonride - Drive in show 's avonds - Motoren(o.a. Harley Davidson club) - Barbecue (tegen betaling) - Rodeo stier vermaak - En nog vele andere stand's De automeeting / tuningshow vindt plaats aan de sportlaan park…
Laatste antwoord door BenBoon, -
- 0 antwoorden
- 877 weergaven
Hello I am from Portugal I have a Kia Cee'd SW 1.4 cvvt We are a community of friends, visiting our site Bem Vindo Here in Portugal our club has many fun activities and meeting national and regional. Note: I apologize if it is not the proper place for presentation as they do not find an international section, thank you for understanding. Welcome to our club from Portugal. A hug :grin::grin:www.ceederados.com
Laatste antwoord door paraq, -
- 40 antwoorden
- 6,5k weergaven
Vorig jaar ben ik hier ook aanwezig geweest, superleuke meeting, alleen voor kleine auto's, misschien voor een aantal Pica's een leuke gelegenheid om hieraan deel te nemen. Ze hoeven NIET getuned te zijn, aanwezig zijn is belangrijker. Wij gaan in ieder geval wel. Philip Deze Battle of the Small is een meet en greet meeting tussen verschillende clubs met small-hatches. In het verleden is er al weleens een soortgelijke meeting geweest. Toen met onder andere saxo16Vclub, team106extreme en puntosportivo! Dit was een succes en smaakte naar meer... Vorig jaar voor het eerst Battle of the Small. kortgezegd BotS en met een stralend zonnetje, veel volk, en ruim 450 …
Laatste antwoord door Tazteam, -
Carens
door gejaenaaldrik- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo wij hebben een week of 4 geleden een nieuwe Kia Carens x-ecutive gekocht. Bij de dealer zij men dat de levertijd ongeveer een week of 4 5 was nacontact met dealer meldt deze ons dat het nog wel 1,5 maand kan duren. Wat te doen?
Laatste antwoord door willem1,