Nieuwe leden / evenementen
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
Uitnodiging Rough Rally!-culinair 4x4: frisse herfstbuien en goudgekleurde bossen Geachte 4x4 liefbebber, Graag verwelkomen we u op zondag 28 oktober voor de ROUGH RALLY ? een geweldige, culinair omlijste 4 x 4- & S.U.V.tocht langs toprestaurants. U zult wilde wegen op uw pad treffen, echt wild zien, ruiken ?n proeven! De informatie treft u in de bijlage. Hartelijke groeten, Trudi Splinter-Verstegen 10dens BV 10 dens events, VIP-hospitality & incentives, for all hospitality services Adres: Postbus 10 000 5140 DA Waalwijk Bezoekadres: Professor Zeemanweg 5144 NN Waalwijk Tel: …
Laatste antwoord door AJ Mol, -
- 18 antwoorden
- 4,8k weergaven
- FIFTH DUTCH KIA EVENT - 30 september 2007 - De uitnodigingen zijn net de deur uit. Hieronder de leden die zich formeel al hebben opgegeven: 01 Bas Koomans (Sorento) - 4 personen (buffet/schieten) 02 Edwin Krummel (Sorento) - 4 personen 03 Chris Spies (Sportage) - 2 personen (buffet) 04 Wietze Kamer (Sportage) - 4 personen (buffet) 05 Willem Heberlein (Sorento) - 2 personen (buffet/schieten) 06 Bram Beun (Sorento) - 2 personen (buffet) 07 Ton van der Winden (Sorento) 08 Menno Groenewoud (Sportage) - (terreinrijden) 09 J. Dijkstra (Sorento) - 2 personen 10 Ineke en Hugo Biesheuvel (Sorento) - 2 personen (buffet) 11 12 13 14 15 Van bestuur en commissi…
Laatste antwoord door pd2ryp, -
Uitstel Kia Event
door AJ Mol- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Helaas moet ik mededelen dat het Kia Event niet op 16 september zal plaatsvinden. Het lukt mij gewoon niet. Er moet nog te veel geregeld worden en alleen is maar alleen. Indien ik vergunning krijg zal het Event op 30 september gehouden worden. Sorry voor degene die zich er al op verheugd hebben. Een kleine onthulling. Omdat we dit jaar voor de vijfde keer het Kia Event organiseren, brengen we een bezoek aan het automuseum in Oostvoorne. Een uit de hand gelopen hobby van dhr. de Rijke. Van de Rijke transport. Het is een erg leuk museum waar ook wat andere oude dingen te zien zijn. Wordt vervolgd.
- 30 antwoorden
- 15,2k weergaven
KIA MOTORS DUITSLAND meets VTT2007 Op dit moment zijn we volop bezig met de voorbereidingen voor het VTT2007 (Vatertagstreffen). We hebben reeds een toezegging gekregen van Kia Motors Duitsland, dankzij ons forumslid Karlipe, die participeert in het evenement. NEWS-NEWS-NEWS-NEWS-NEWS 19-03-2007: Het ontmoetingspunt staat nu vast. Dit is: Haus Sodekamp-Dohmen Breitestrasse 3 41836 H?ckelhoven-Hilfarth Meer informatie: http://www.sodekamp-dohmen.de Wens je te overnachten, geef dan de volgende gegevens op: - Deelname aan VTT van-t/m - Overnachtingen van-t/m - je e-mail adres - Aantal personen/kamers - Naam (forumsnaam en echte naam) Kosten: GRATIS ! ! ! Wel z…
Laatste antwoord door xurf4xs, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb een email ontvangen van Sorento Forum in UK, waar ze een ontmoeting 8 september 2007 a.s organiseert. Hieronder kunnen jullie lezen wat zijn ze van plan: Hello Folks, This is a short message to all the members of the UKSorento Forum to remind you of the forthcoming Scottish meet. The plan is for those who are attending to gather at the Wallace Monument in Stirling between 10.30 and 11.00am on Saturday 8th September 2007. After an introductions session we would then drive through the very picturesque roads and scenery stopping off at various points for photo's of the run. The total distance will probably be in the region of 80 - 100 miles finishing on the beach …
Laatste antwoord door Shemerc, -
Nieuw Kia lid
door Ad van Loon- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo iedereen. Mijn naam is Ad van Loon, ik rijdt in een Kia Sorento en ben woonachtig in het oosten van het land, om nauwkeuriger te zijn Brummen. Ik hoop geregeld nog eens via dit forum met elkaar te kunnen praten en mogelijk mekaar te helpen met probleempje c.q vraagjes. Ik heb er nml ook wel een maar die ga ik nu maar niet stellen op mijn eerste lidmaatschapsdag dat staat zo hebberig. Nou tot horens dan maar.
nieuw op dit forum
door Gast canecorso- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi ben Eric en mijn gebruikers naam is dus Cane Corso. Dit is een italiaans honden ras ( kijk ff op mijn site voor meer). Daar ligt mijn passie. Vraagt veel km's en rijd al jaren Volvo( nu V70 tdi-classic). Maar.....heb meer ruimte nodig. Bus? nee dankje. MPV dus.Mijn interesse gaat uit naar de Carnival. Lekker ruim en voldoende luxe.Oja en betaalbaar.Ben benieuwd naar ervaringen van Carnival rijders ; diesel graag. Ik rijd een 50.000 pj en kom ook veel op wat meer afgelegen plekken bij collega fokkers. De Carnival moet oost blok wegen aan kunnen ; toekomst ook rusland. Betrouwbaar+ degelijk staan bij mij hoog; oja en comfort niet te vergeten. moet nog weleens een eind n…
-
- 3 antwoorden
- 5,5k weergaven
Binnenkort komt de DVD Box uit van het 'Vatertagstreffen in Geilenkirchen 2007'. De DVD Box bestelling bestaat uit: - Een DVD Box met bedrukte cover - 2 DVD's met films - 2 DVD's met meer dan 4.500 foto's in orgineel formaat - 1 DVD met een compilatie van de mooiste foto's als slideshow - DVD's met een goede opdruk (dus geen stickers of zo) - Kostenloze thuisbezorging via de post De DVD Box kost slechts ? 18,00 en kan hetzij via het Sorento-forum.de (bij Aktivit?ten) besteld worden, of hier (dan geef ik de bestelling wel door). Voor dit geld wordt de DVD Box per post bij je thuis bezorgd. Dit lage bedrag hebben we met name te danken aan Jos & Sheila (Centurio…
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
hey hallo ik zal me ven voorstellen. Ik ben Ben woonachtend in maastricht, 22 jaar oud, nterieurbouwer van beroep. Heb een kia Cee'd besteld in de kleur kompass blue en als het goed is wordt hij midden juli geleverd. Ben
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
hallo ik wil me ff langs deze weg voorstellen,ik ben chris en net lid van het forum. ik heb een sportage 2.0 16v van bouwjaar 2006 hij loopt op lpg(goedgekeurde installatie)welke perfect bevalt ben autoschadehersteller van beroep en woonachtig in amersfoort,ik hoop dat ik me via deze weg een klein beetje heb kunnen voorstelen en dat we elkaar op een meeting mogen ontmoeten.
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 13 antwoorden
- 3,1k weergaven
Rit Midden Nederland zondag 10 juni 2007 Vooraankondiging: Op zondag 10 juni is er de Rit Midden Nederland. De voorbereidingen zijn in volle gang. Hans Bom is druk bezig met de rit. Dit keer hebben we op veler verzoek een terrein gehuurd om de terrein te rijden. Na de bol-/pijlrit is er dus gelegenheid om terrein te rijden, maar men kan ook hier de gehele dag terecht. Het terreinrijden kost ? 20,00 per 4wd auto. De organisatie op het terrein is in handen van Hans Bom en Bas Koomans. Een uitnodiging wordt binnenkort gestuurd. Via het forum kan men zich vast opgeven of reageren op deze rit. Deelnemers: 01. Ed gerritse (Sportage) 4 personen 02. Willem Heberlein (S…
Laatste antwoord door willem1, -
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
heey kia liefhebbers ben je lid van dit forum stel je dan voor aan alle andere kia liefhebbers wat kun je zoal in je berichtje zetten: wat je naam is wat voor kia heb je wat is zijn motor inhoudt waarvoor gebruik je hem wat ben je er allemaal mee van plan(tuning styling) en natuurlijk een paar leuke foto,s van je ride groeten robert dekkers
Laatste antwoord door ojajoh, -
- UITNODIGING BRABANTRIT - (zondag 1 april 2007) Hierbij nodig ik je uit om deel te nemen aan de Brabantrit op zondag 1 april. Dit is geen grap, maar het wordt wel uitkijken geblazen voor een ieder. Het wordt een rit waar we langs dorpjes en bezienswaardigheden rijden. Er zijn momenten om uit de auto te stappen om iets te bezoeken of om wat te drinken en/of te eten. De rit loopt alleen via de verharde weg. Wederom is het niet gelukt om onverharde openbare paden te vinden. Ook terreinrijden op een afgesloten terrein is helaas dit keer niet mogelijk. Desondanks hopen we dat jullie weer als vanouds mee doen aan deze rit. Het programma ziet er als volgt uit: 1. We…
Laatste antwoord door Full Throttle, -
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Tijdens het komende Hemelvaartweekend organiseert de Recreatieve weer diverse toerritten door Belgi?, Luxemburg en Duitsland vanaf een camping met hotel in Belgi?. Hieraan kunnen bijna alle type auto?s meedoen, klassiekers, personenauto?s en 4x4. Op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag worden diverse toerritten gereden, terwijl de 4x4 bezitters zich op zaterdag en zondag kunnen vermaken op een mooi 4x4 terrein waar diverse soorten van uitdagingen te overwinnen zijn. Ook worden er op zaterdag diverse cursussen terreinrijden gegeven. Er is plaats voor een of meerdere autoclubs die kunnen meeliften tijdens dit evenement, maar natuurlijk kan de Recreatieve voor een int…
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Total Outdoor Challenge 9 en 10 juni op Recreatiepark Ermerstrand Locatie: een recreatiepark in het noorden van het land (Drenthe, Erm). Getypeerd door, zandstrand, eilanden, water en bosgebied en daarbinnen vele recreatieve en toeristische voorzieningen zoals een kabelwaterskibaan, professioneel outdoorcentre, 4x4 terreinen, horeca, chaletparken en een camping. Dit recreatiepark zal het decor vormen voor een geheel nieuw evenement waar elke outdoor liefhebber z?n hart op kan halen; de Total Outdoor Challenge! In het weekend van 9 en 10 juni is het even gedaan met de rust die normaal heerst op Recreatiepark Ermerstrand want voor de Total Outdoor Challenge wordt echt al…
- 3 antwoorden
- 5,7k weergaven
Dag allemaal, Tijdens de leden vergadering werd gevraagd of er opnieuw een reisje georganiseerd kan worden, in een vorm van reunie van degene die toen mee gegaan was naar Wales in 2004. Maar ik kan me ook herinneren dat er toch nog velen die aan mij had gevraagd, of Kia club dit alsnog zou organiseren. Blijkbaar zijn er wel genoeg geintereseerden van de Kia Club zelf, maar omdat ze waren te laat met aanmelding konden ze toen niet mee. Dus ik wil nu de kans geven aan iedereen, niet alleen de deelnemers van 2004, om nog eens zo'n reisje te maken. Als ik genoeg aanmelding hebben, dan kan ik dit bij Kia Motors Nederland voorleggen, of ze voor ons iets willen doen. Nee h…
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik zat het forum na tepluizen en kwam bij D. Rosbergen op zijn site en kwam daar foto's tegen van wales. Zijn er binnen de club nog plannen en animo om een soort gelijk evenement te organiseren. Lijkt ons erg leuk!
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
Ik ga hier het spits afbijten. Wij hebben al verschillende malen diverse Kiarijders via het forum "live" te mogen begroeten buiten de events om. Dat is telkens zeer leuk geworden, en zijn er wat foto's gemaakt. Daarom hier een nieuw item "Meet & Greet". Ik hoop dan ook dat andere Kiarijders welke elkaar buiten de events en het forum ontmoeten, een keer wat foto's kunnen maken en hier te posten, zou erg leuk zijn.
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo allemaal, hierbij geef ik iedereen de gelegenheid om zich in te schrijven voor de Aparts Automaterialen Puzzelrit. Deze wordt gereden op 19 november 2006. Inschrijven kan bij aparts Het is een algemene puzzelrit, dus alle soorten auto's mogen meerijden. De flyer is te verkrijgen bij Aparts Automaterialen maar je kan hem ook ontvangen via evenementen@opelclub-rijmond.nl . Dan kan je hem thuis uitprinten en inleveren bij Aparts Automaterialen. Voor vragen kun je altijd even bellen met Aparts Automaterialen: 010 - 4778888 Met Vriendelijke Groeten, Diana Verheul [/img]
Drentse Kia rit op 12 november 2006
door Gast Two Plugs- 16 antwoorden
- 2,6k weergaven
Al aangekondigd voor 2005, maar op zondag 12 november 2006 gaat het dan toch gebeuren: de eerste Drentse Kia rit! Op zich zijn er geen kosten aan verbonden, de route is reeds geheel uitgezet (behalve natuurlijk je eigen verteringen) Het leven is al duur genoeg, niet dan? En gelukkig heeft Drenthe veel mogelijkheden voor een picknick... We zullen overigens n?et starten bij een dealer, maar centraal in Drenthe. Ons voorstel: het v/d Valk restaurant-Hotel Spier, direct aan de A28 tussen Hoogeveen en Beilen. We zullen ook ergens in deze regio eindigen, lekker dicht bij de A28 zodat iedereen weer vlot naar huis kan rijden. Langs de route zijn op diverse plekken mogelijkhed…
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
Andre en alle andere mederwerkers en sponsors, bedankt voor een bijzonder geslaagde dag op Voorne en Putten De bol/pijl rit was uitstekend geoganiseerd en had zelfs voor mij nog onbekende plekjes. Zoals van ouds was het terrein rijden weer eerste klas, met de goeie hulp van de LARO club. Hopelijk op naar the fifth event 2007 Jan
-
Brabant rit 2007
door Tazteam- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Wij, Tazteam: Philip en Agnes, hebben aangeboden volgend seizoen in Brabant een rit uit te zetten voor de Kia club. We hebben al een rit in gedachten hoe deze door Brabant en de Nederlands/Belgische grensstreek moet verlopen. Alleen willen we vooraf weten of er dingen zijn die bij de deelnemers een pre moeten zijn om aan zo'n rit te willen deelnemen. Dus idee?n zijn welkom en we kunnen nu in het opstartstadium nog heel veel wijzigen. Zoals het er nu voorstaat gaat het een gedeeltelijke bol-pijl rit worden en een gedeeltelijke foto-puzzelrit worden. Let wel: het gaat een rit worden voor ALLE soorten en modellen Kia's, dus iedereen is welkom. We probe…
Ledenvergadering 2006 1 2
door AJ Mol- 34 antwoorden
- 5,7k weergaven
Beste leden, We hadden voor aanstaande vrijdag 10 maart een ledenvergadering gepland. Zo'n vergadering moeten wij elk jaar houden voor de leden. En ook dit jaar moet hij weer gehouden worden, want wij willen weten wat er onder de leden leeft. Echter we hebben een probleem met de locatie. Vorig jaar waren wij te gast bij Kia en dit was een enorm succes. Maar Kia laat ons volgens mij nu in de steek. Ik heb een aantal emails verstuurd naar 3 verschillende mensen van Kia, echter geen enkele reactie gehad. Ik vind dit betreurendswaardig. De datum was natuurlijk niet haalbaar. Hierdoor moeten wij schuiven met de datum. Het ziet er nu naar uit dat dit in een weekend gaat gebe…
Laatste antwoord door scorpioshuma, -
- 12 antwoorden
- 4,4k weergaven
Deelnemers Fourth Dutch Kia Event 2006 01 Jan en Dina Berkelaar (Sorento) - buffet 02 Roland Klomp - buffet 03 J.M. Wieffer - buffet 04 Wietze Kamer (Sorento) - 4x buffet 05 Fam. van Wouwen - buffet 06 Fam. Vollebregt - buffet - nieuw lid 07 Fam. van Veen (Sorento) - buffet - nieuw lid 08 Hugo en Ineke Biesheuvel (Sorento) - buffet 09 Cees van der Meer (Sorento) 10 Leo van der Meer (Sorento) 11 John Meijer (Sorento) 12 Hellen Cortisson (Rio) - 4x buffet 13 Ed Gerritse (Sportage) - 5x buffet en schieten 14 Menno Groenewoud (Sportage) 15 Piet Amersfoort (Sorento) 16 Dave Veenhuizen (Shuma) 17 Dealer M de Boom - Wim en Marcel - (Sorento en Sportage) 18 Fam…
Laatste antwoord door Frans, -
Voorstellen.
door Barman- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een subforum aan te maken waarin nieuwe gebruikers (zoals ik) de mogelijkheid krijgen om zich voor te stellen, zodat de rest weet wie er achter een bepaalde forumnaam schuilgaat.
Laatste antwoord door AJ Mol,