Nieuwe leden / evenementen
-
Voorstellen
door charmedwitch- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo ik ben charmedwitch en heb me aangemeld omdat ik van plan bent een Sorento te kopen. Waar moet ik specifiek op letten bij de aankoop..omdat mij is opgevallen dat er HEEL VEEL sorento's worden aangeboden op diversen site's. Wij zijn op zoek naar een 2.4 i . Groetjes witch
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, Andre is de naam en sindskort rij ik een KIA Cee'd SW 1.6 CVTI Xtra. rij ervaring heb ik nog niet echt met de KIA aangezien ik hem pas een week heb Tot nu toe ben ik super tevreden. Ik hoop hier info te kunnen vergaren over de Cee'd SW etc. Alvast bedankt voor alle info en tips ! Andre
Laatste antwoord door Relena, -
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo ik ben sinds vandaag de eigenaresse van een Kia picanto uit 2007...hij rijd heerlijk.... ik had eerst een ander merk, Daihatsu, maar mijn oude Feroza is niet meer... ik hoop hier veel te kunnen vinden wat ik niet weet, er zit geen handleiding bij Gr Wendy
Laatste antwoord door brouwer2001, -
Hallo hier Herman
door herman- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, ik ben Herman, 54 jaar, en ik rijd sinds januari 2009 in een rode Kia Soul. Daarvoor meer dan een jaar in een Kia Carens. Ben heel content met mijn Soul maar heb wel wat zaken waar ik over wil uitwisselen. Ik vond het dus erg leuk om via Google deze Kia club site te vinden. groetjes Herman
Beste leden, Ben sinds mei 2008 eigenaar van een 1.6l Pro-Ceed en heb inmiddels 20000+ zorgenvrije km gereden. Dat was bij mijn vorige auto's (meest recent alfa156sw en bmw 530d) wel anders. 7 jaar garantie hebben wel de doorslag gegeven, waar krijg je dit anders.
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
hallo iedereen ben davy uit belgisch limburg sinds 2 weken eigenaar van een pro'ceed en een beetje op zoek naar mensen die er ook meerijden en hun ervaringen met de auto willen delen zou ook graag wat meer te weten komen ivm het tunen van deze auto groetjes
Laatste antwoord door prodavyceed, -
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Beste lezer, Ik ben een tevreden Kia cee'd Sporty Wagon 1,6 CVTT rijder sinds 1 November 2008. Inmiddels al weer 18.000 km op de teller. Ondertussen al een wijziging aangebracht aan het achterveren systeem. Betreft nieuwe sterke veren van het merk MAD. Ik ben zeer tevreden. Groet, Halbie
- 18 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hoi beste mensen, Even mezelf voorstellen als nieuw lid. Heb onlangs met mijn vrouw de nieuwe Kia soul besteld in de X-tra uitvoering. Wagen is voor mijn vrouw, die net als ik de ziel van het ontwerp mooi vond. Het wachten is op de levering in augustus. Wat een mooi ontwerp en inzicht in de behoefte van mens en wagen. Mijn vrouw is groot met lange benen die ze in deze wagen makkelijk kwijt kan. Niet overdreven lang deze wagen maar met een zee van ruimte en een design om je vingers bij af te likken. Hoop dat ik de tevredenheid die ik nu voel mee kan nemen in de rijkilometers die ik samen met mijn vrouw ga maken. Laat wat van je horen over de tevredenheid van…
voorstellen
door Xenshi- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Ook ik zal me even voorstellen . Sinds 2 jaar rijd ik tot volle tevredenheid een Kia Joice alleen ben ik nu zoekende3 vandaar mijn registratie op dit forum. Gr. X.
Laatste antwoord door Xenshi, -
GreyGriffin stelt zich voor
door Gast GreyGriffin- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Vanmorgen zat ik te Googelen naar de vorderingen van de Kia #3, of hoe-ie ook mag gaan heten. Daarbij ontdekte ik het bestaan van de Kiaclub Nederland. H
-
ff voorstellen
door Mr.Jummy- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik ben Elbert alias Mr.Jummy Ik rij sinds februari 2009 een Kia Joice uit 2001 op LPG met 250.000 km. Puur gekocht voor vakantie (groot gezin 6 pers) Maar wel al wat onkosten gehad. Nieuw condensor voor airco en distributieriem uit voorzorg laten vernieuwen. Want historie van dez auto bleek niet voorhanden. Verder was ie verfraaid met 16 inch lichtmetalen velgen en metalen sidebars. Bevalt verder perfect. Gr. Mr.Jummy
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marco, ik woon in Arnhem en ben 40 jaar. Vandaag heb ik mijn eerste Kia gekocht, een Rio 1.3 uit 2003 met 46.000 km op de teller. Het is de bedoeling de auto lang te houden als deze bevalt. Ik vind het een mooi model, en daarbij is de auto ook nog eens betaalbaar qua aanschaf. Groeten Marco
Laatste antwoord door MarcoV, -
even voorstellen.
door ivv- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
Vergeten, ik zal mij even voorstellen ik ben inge verveer. afgekort I V V. ik rij sinds drie weken ik een kia rio 15 v16 sedan uit 2004 met 46000 km op de teller. de auto bevalt mij erg goed. mvg. ivv
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 2 antwoorden
- 6,1k weergaven
Eind Juli is het weer zover. Dan is er in Maasmechelen een tuningweekend met diverse auto's. Als ik me niet vergis waren Phillip en Agnes (Tazteam) vorig jaar aanwezig. Dit jaar ben ik van de partij als bezoeker. Wie van jullie heeft interesse om mee te gaan op Zaterdag de 25ste? De entree is Euro 8,- per persoon. voor de "Limburgers" is dit bijna in hun achtertuin. Zo ontmoet je meteen een paar forumleden en kun je diverse idee
Laatste antwoord door Tazteam, -
Voorstellen
door Miranda- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, Mijn naam is Miranda en ben sinds vanmiddag de eigenaar van een Kia Rio 1.5 uit dec. 2000. Qua luxe ga ik er wel op achteruit....geen airco, geen electrische ramen, maar, wel veel meer ruimte en nieuwer...en ach, raam kan ook open voor frisse lucht, en draaien van de ramen is goed voor de spieren.. Hij rijd echt super. Beter dan mijn Nissan Almera die ik tot nu toe had. Vrijdag krijgt hij de vuurdoop en mag ie ons vanuit Apeldoorn naar Zeeland vervoeren. Groetjes Miranda
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Beste Kiaclub Nederland leden en - rijders. Ondanks dat ik geen KIA rijder ben, kent een aantal leden mij misschien nog van een aantal jaren geleden? Ik heb voor de Kiaclub Nederland meerdere malen een autorit mogen organiseren in de regio Nijmegen en dat met veel plezier. Omdat ik weet dat er behoefte bestaat aan organisatie capaciteit bij autoclubs meld ik mij hiervoor aan. Wie weet kan ik wwer iets voor jullie betekenen. Met vriendelijke groet, Hans Terwindt Oss www.teross.nl
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Sinds 5 weken in het bezit van een KIA Sportage 2.0 cvvt. De Sportage heeft me verrast tijdens de proefrit....... wat rijdt deze auto fijn!! Mijn vooroordelen over KIA zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Heb met genoegen mijn Audi A3 1.6 bj2007 bij de dealer laten staan.....
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Vond deze site em leek, me interessant. Als alles goed gaat met de nieuwe importeur krijg ik binnen twee weken mijn nieuwe Carens geleverd.
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, mijn naam is tugdriver en wacht met smart op mijn Kia Soul X-ecutive crdi. Heb hem begin feb besteld en hoop dat hij volgende maand geleverd wordt. Je moet bij Kia wel engelen geduld hebben.
- 99 antwoorden
- 12,1k weergaven
Bij deze open ik een nieuw topic, en wel met betrekking tot een Kia Dag 2009 Ik open dit topic, omdat ik vorig jaar ( 18 oktober 2008 ) een Kia Speed Meeting heb georganiseerd in Oss, en ik dit jaar w
-
ff voorstellen
door kierkels- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
hallo allemaal, Wij de familie kierkels en hebben gisteren een kia joice van 2000 gekocht. En ik moet zeggen loopt lekker en luxe wat ik eerst niet verwacht had. Misschien dat er mensen zijn die nog interessante informatie hebben waar onderdelen halen en waar op te letten bij de kia joice. groetjes, fam. Kierkels
Laatste antwoord door kierkels, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Heb de kia soul gezien en was meteen verkocht, Wat is dit een super gaaf ding. Zakelijk van voor en speels van achter. Hier is over nagedacht dit wordt een hit net als dit forum. Voor nu een groet, Tika
Laatste antwoord door Tika, -
Sportage uit 1996
door Raimond- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Hoi allemaal, Wij zijn Esther en Raimond en sinds deze week de trotse bezitters van een rode Sportage uit 1996. (maanden lopen zoeken) We gaan hem de komende weken helemaal klaar maken om over 3 weken met hem op vakantie naar Frankrijk te gaan. We hopen nog jaren veel plezier aan de auto te mogen beleven. Groeten van ons
Laatste antwoord door bigwade, -
- 19 antwoorden
- 4k weergaven
Op zondag 24 Mei 2009 organiseren wij Tuning Opgekikkerd. Dit evenement zal plaats vinden op de parkeerplaats van Nobis Truckwash. De dag zal van 12:00 tot 18:00 duren en geheel in het teken staan van Stichting De Opkikker. Stichting De Opkikker verzorgt Opkikkerdagen voor langdurig zieke kinderen en hun families, want na veel vervelende dagen duren de leuke dagen toch net iets langer. Verder zijn er deze dag verschillende verkoop stands, eetstands en drinkgelegenheden. Ook kun je met je wagen op de foto. De opbrengst van dit onderdeel zal ook naar stichting de Opkikker gaan. Prijzen hier voor komen nog. Er zullen ook prijzen worden verdeeld in de volgende cat…
Laatste antwoord door willem1, -
ik ben john en rij een kia rio 2004 zwart lekkere auto ,ben er tevrede mee .en lpg lekker goedkoop rijden:-P ik hoop op een paar leuke tips voor m,n auto te vinden op dit forum doei
Laatste antwoord door El-Rio-Grande,