Nieuwe leden / evenementen
-
even voorstellen
door mkoch- 8 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo, mijn naam is mary en ik heb vandaag mijn ceed sporty wagon seven opgehaald. Ik heb al meerdere kia gereden hiervoor 3 keer een rio maar ik moet zeggen dat deze ceed toch weer een compleet andere belevenis is. hij rijd gewoon veel beter.
Laatste antwoord door Relena, -
na diverse andere merken auto's te hebben gereden nu een tweedehandse kia rio op lpg3 de vorige eigenaar is niet netjes geweest op deze auto maar met tweedehands onderdelen hopen we er weer een nette auto kwa uiterlijk van te maken
Laatste antwoord door Relena, -
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi Allemaal, Ook ik ben sinds vorige week in het blije bezit van een Kia Cee'd SW Xecutive! Wel geen nieuwe, maar een van (pas) 2 jaar oud, maar dat mag de pret zeker niet drukken! En hij rijdt zooo lekker , ben er super blij mee. Ik zal regelmatig op het forum komen kijken, aangezien ik nu ook mee kan praten Groetjes Sander
Laatste antwoord door Hasselt, -
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Beste Forumleden, Ik heb een Kia Rio van 2007 de auto voldoet goed, maar er is een maar bij, het bezine verbruik is veel te hoog plus ongeveer 1:12. Ik wil graag een trekhaak hebben die gemonteerd moet worden,hebben jullie een idee wat het kost en waar ik dat kan doen bij mij in de buurt? Groeten Herman
Laatste antwoord door riodriver, -
Officieel?
door Remko .me- 12 antwoorden
- 1,9k weergaven
Even officieel, Ik ben Remko... Chrones is mijn nickname... Links is een lieve foto van hond. Ik heb een Kia Venga X-Tra Comfort Pack gekocht, de rest moeten jullie maar vragen.
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 15 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal. Ik ben Frans, 27 jaar, kom uit Eindhoven en ben de vriend van Anita, gebruikersnaam Pici Pici (21 mei a.s. haar man zelfs ). Ik ben zelf niet in het bezit van een Kia maar vind de Picanto van mijn vriendin echt een geweldig leuk wagentje. Ook andere modellen van Kia vind ik erg mooi en b.v. een Cee'd Sporty wagon 2.0 Executive zou ik geen straf vinden om zelf te rijden. Echter ben ik nu in het bezit (sinds een jaar) van een Seat Toledo 1.8 20V Turbo uit 2004. De auto heeft inmiddels 134.000 km op de teller en rijdt gewoon erg lekker. D.m.v. een aantal kleine aanpassingen is het vermogen nu 190 pk en de trekkracht is 300 NM vanaf 1950 tpm. Echt een heerl…
Laatste antwoord door Franske, -
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
dag vrienden, ben robert, 20 jaar en in het trotse beit van een sorento crdi heb een probleempje maar dat lezen jullie wel hoop dat jullie me kunnen helpen! mvg robert
Laatste antwoord door brouwer2001, -
bob stelt voor
door bob- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
hallo lees al een tijdje mee hier ben sinds woensdag in het bezit van een kia pro ceed uit 2008 met slechts 8500km op de klok. bob is mijn artiestennaam in het echt heet ik marchel en kom uit rotterdam vandaag en setje 15inch lmv met winterbanden gekocht in maart een weekje oostenrijk kijken hoe de pro ceed het gaat doen:razz: groeten marchel
Laatste antwoord door Pieter78, -
even voorstellen 1 2
door the soul man- 37 antwoorden
- 3,9k weergaven
pas nieuw op deze club , zoals het plaatje hiernaast al doet vermoeden , krijgen wij dus de "soul "ergens eind volgende week we rijden al jaren kia ( rio ) tot volle tevredenheid als we nou net zoveel plezier beleven aan de "soul" , hoor je ons de komende jaartjes niet zeuren .. hoop op veel leuke reacties , en wie weet treffen wij elkaar wel eens op een kia meeting GOED WEEKEND !!!!:grin:
Laatste antwoord door the soul man, -
- 1 antwoord
- 976 weergaven
Hallo ik ben Leo . En woon in Vlaardingen . Ben van plan een sorento 24 met g3 te gaan kopen.
Laatste antwoord door Smart, -
Even voorstellen
door Bossie- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Na 4 jaar citroen xsara picasso gaan wij ook een Venga rijden. Besteld (op het bedrijf), word in april op mijn verzoek geleverd. Duurt eigenlijk veel te lang maar ja hij is dan wel nieuw. Wij hebben gekozen voor de 1.4 CVVT x-tra comfort. Kleur mocca Brown metallic. Eerst proefgereden in de ceed sw, daarna in de Venga, deze reed prettiger en voelde beter bij de motor en op de weg. Ik heb nu alleen de foto vanaf de site. Als ik hem binnen heb post ik wel foto's.
Cee'd SW 1.4 Se7en
door DeOS- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Alhoewel ik altijd heb gezegd nooit een nieuwe auto te kopen, ben ik sinds vorige week de trotse eigenaar van een Cee'd SW 1.4 Se7en. Als extra's hierbij een trekhaak en parkeersensoren achter. Qua kleur viel de keuze eigenlijk al direct op Piston Grey metallic. Afgezien van wat kleine ergenissen over de navigatie (loopt al een topic over) bevalt de auto super! Ik zal jullie binnenkort wat foto's voeren. Groet, Wouter
even voorstellen
door andrea- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo Mijn naam is Andrea en ik ben sinds 2008 in het bezit van een Kia Picanto. Heb jammer genoeg al 2 niet zo leuke ervaringen achter de rug en hoop dat het hier bij blijft:???: Hoop dat ik veel ervaringen kan delen en ik wens iedereen veel rij plezier toe. Groetjes De eerste ervaring is al opgelost door op het forum te kijken,maar de andere is dat de zekering van de benzinepomp al 2 keer in korte tijd kapot is gegaan en je ineens stil komt te staan.Hoop dat dit nooit op de rijksweg gebeurd.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Goedemiddag allen! Ik ben Robert en ik kom uit utrecht. ik ben 22 jaar en werkzaam als service monteur klimaat installaties. ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Kia Cerato 2.0 16v Ex op dit moment zilver met de standaard 15'' velgen. (17'' in bestelling) misschien tot op de volgende meeting!!! Groetjes Robert. ps Ik zal binnenkort wat foto's maken.
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
goede morgen, na een weekje geduld hebben ze mijn kia pride uit 2000 met net 80K op de teller door de keuring, lek slangetje wat voor een te hoge CO zorgde. verder prima wagentje, lekker pittig groeten patrick
KIA Pro Ceed 1 2
door snackey- 38 antwoorden
- 4,6k weergaven
Vandaag in onderhandeling met de dealer over een 1.6 Pro Ceed. Met en zonder inruil. Helaas geen mogelijkheid een proefrit te maken. Morgen ook even langs bij de dealer in Ede. Prachtige auto 1.6 X-ecutive en comfortpakket. Het gaat er denk ik wel van komen.
Laatste antwoord door snackey, -
Alvast even voorstellen... 1 2
door Vink- 25 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hallo daar! Nog een weekje geduld hebben en dan arriveert mijn witte Kia Pro Cee'd 1.4 CVVT X-Ecutive met comfort pakket. Ik kan niet wachten tot ie er is.... Het is mijn nieuwe leasewagen en heb er (helaas) lang op moeten wachten. Maar hij staat nu gepland voor levering vrijdag 29/1 Ik vind het echt een supergave bak, die je nog maar weinig ziet in Nederland. Heb al veel positieve en leuke verhalen gelezen op dit forum.... dus ik zal hier wel wat vaker te vinden zijn de komende periode. Zal binnenkort wat fotootjes plaatsen! Gegroet!
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Yolanda en mijn nick staat voor Yo Bacardi Cola. Heb begin januari een C'eed Sw 1.4 comfort incl Full map Navigatie besteld. De kleur is black pearl metallic. Levertijd 3 maanden Na jaren peugeot rijdster geweest te zijn en na een proefrit in de Kia ben ik overstag gegaan. Afgelopen maandag belletje gehad vd dealer dat de auto er al was. OOk hun waren zeer verbaasd. Kan hem zaterdag ophalen dus kan haast niet wachten. Gr Yobaco
-
- 9 antwoorden
- 3,1k weergaven
Beste auto liefhebbers, zoal u waarschijnlijk (vooral als auto liefhebber) weet is de regering thans druk doende de kilometerheffing door te drukken. Het wordt steeds duidelijker dat, ondanks eerdere uitspraken van minister Eurlings, het systeem hoe dan ook ingevoerd gaat worden waarbij het Nederlandse volk door de overheid en gekleurde partijen als de ANWB alleen mooie verhalen over de kilometerheffing te horen krijgt. Aanstaande zaterdag 23 Januari houdt de ANWB een bondsraadsvergadering waarna er op initiatief van de stichting "de vrije automobilist" (tevens oprichter van het burgerinitiatief "kilometerheffing-nee.nl") een manifestatie wordt gehouden in Den Haag, …
Laatste antwoord door bigwade, -
- 17 antwoorden
- 1,9k weergaven
hallo mede kia liefhebbers. hierbij stel ik me ook even in het kort voor, ik ben ralph 26 en woonachtig in het nederlandse limburg. ik ben sinds vorige week in het bezit van een witte kia pro ceed. heb er nog wel een aantal plannen mee bijv. ramen wat donkerder maken, wat verlagen, xenon en andere velgen maar dat is wat voor later omdat er gloed nieuwe banden onder zitten. nou dat wat het in het kort wel!
Laatste antwoord door snackey, -
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
goede middag kia lief hebbers ik ben justin 28 jaar oud ruim 1 jaar getrouwt:shock: en ben sinds begin januari in het bezit van een nieuwe kia ceed sporty wagon 1.4 x-ecutive piston grey ik ben nog nooit op een forum aktief geweest dus is allemaal nieuw voor mij
Laatste antwoord door bigwade, -
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Els en sinds september zijn wij de trotse eigenaars van een nieuwe Picanto. Wij wonen in het Westland. Heb hier al even rondgekeken en heb een vraag. Maar die zal ik dan wel stellen bij het onderwerp Picanto,
- 14 antwoorden
- 1,7k weergaven
Omdat de vrouw een Picantootje rijdt, maar even op jullie forum geregistreerd... Ben Jurgen, gehuwd met Femke en heb twee kleintjes (kynan en celeste) woon in het Belgse (Maaseik). Ben beheerder van FordMondeoClub.nl en kwam op jullie forum omdat ik een lampje moest verwisselen van de Picanto... Geen idee dat het zo'n enorme klus was (nou ja, niet echt een enorme klus, maar je moet wel ff met je verstand op nul de boel losrukken:smile:) Anyway... vragen, ik hoor het wel!
Laatste antwoord door GHIA-kynan, -
voorstellen
door Elvira- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo Kia liefhebbers, Ik ben sinds een maand eigenaar van de Kia Venga. Hiervoor had ik een Toyota Yaris Verso. Tot nu toe heel tevreden. Hij rijdt prima.
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Wat valt er te vertellen. Ik ben Josette,getrouwd,moeder van 3 meiden,eigenaresse webwinkel,woonachtig in 't Gooi en rij in een Joice. Willen jullie nog meer weten dan hoor ik het wel. Gr.Josette
Laatste antwoord door Hasselt,