Heb gisteren de voorrruit van onze i10 laten vervangen bij Carglass. (NWgein)
Dit naar aanleiding van mail van verzekeraar.
Koste me geen drol, incl. nieuwe Bosch ruitenwissers.
Nu was ik niet zo'n fan van CG maar dit hebben ze perfect gedaan.
Nieuwe spullen, alle ruiten schoongemaakt en auto gezogen.
Zeer behulpzaam en net personeel.
Actie met gratis wissers loopt t/m nov.
Met 3 of meer putjes krijg je een ruitvervanging.
Hoed af.
Kijk wel even naar je eigen risico.
Eega is erg blij met helder zicht !