Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ah vandaar dat PM bericht vandaag........en dat er maar één van is. Dank tuut, het wordt wat helderder. @Smart; flesje water en pilletje is natuurlijk altijd handig .
  2. Dat zit nog heel diep hè.......
  3. Grondverf is altijd wat matter
  4. Mooi man, beetje stil op de afdeling ?
  5. Vrijdag maar eens om een hoekje kijken......
  6. Dit concept met hoge entree en een locatie voor een groot deel van NL nogal uit de route gaat niet werken. Na de laatste meeting, een jaar geleden hebben we zowel Richard als Autosloot de hemel in geprezen. Terecht ! Of dat voor hun heeft gewerkt weet ik niet. Deze opzet met een malle dorpsvergunning gaat iig niet werken. Ik vind het echt jammer dat het zo moet, de expertise van zowel Ries als Autosloot was voor de bezoekers van 2012 een eye-opener, kijk er de berichten maar op na. Misschien is 18/8 in de Meern voor beide bedrijven nog haalbaar. Langs de A12 mag namelijk alles zonder vergunning
  7. Nee zeg, Tuig ! Uitzetten naar land van herkomst Zal ze leren die marters........
  8. Dat was dus in je rijke tijd, haha ! manmanman 626, dat was een luxe auto........en ging nooooooooooooooit kapot
  9. weinig beeld behalve een vage FB foto
  10. Ben ondertussen wel erg benieuwd hoe die Angela er uit ziet
  11. Ja vast, de gewone bovag garage. Die mag dat ook doen.
  12. http://www.kiaclub.nl/topic/10392-ruim-parkeren/
  13. Nou, eh......gaan Kia rijders niet op vakantie ? Laat eens wat zien .....
  14. Vakantie 1975 km, 12 dagen 61 km/h gemiddeld. 32,5 uur in auto volgens bc
  15. Hebben de heren P Masters niet even een zomer stop ? Moeten we ze toch gunnen ?
  16. Pech man, vakantie, haha ! Veel plezier !
  17. Ik vind het gek dat er zo weinig reacties op de Kiaclub vs Importeur meetings zijn. Het kost de KCG-mannen tijd en moeite en we kennen dit niet bij andere merken. Zelf zou ik overigens een iets meer journalistieke benadering wensen. w.b. punt 3 wordt er heel kort iets aangestipt terwijl we hier op dit forum andere berichten hebben gelezen. Zowel hoe KiaMNL als dealers hier mee omgaan. Beetje jammer dat dit niet echt duidelijk wordt. Mannen, bedankt voor de tijd en moeite !
  18. En hoe lang ga jij met je auto rijden ? 14 jaar ?
  19. Yep, in de weg lopen wordt nu wat prijzig. (de spullen gebruik ik niet direct vanwege omstandigheden) 50 euro buiten de reiskosten/reistijd (niet zo centrale locatie) maken het wat duur.. Vorig jaar was oké, wat is er nu anders/meer ?
  20. bigwade

    Bandenslijtage

    Ik vermoed een pittige rijstijl, Joep ?
  21. Prachtig maar we willen YouTube filmpjes en foto's zien, en adresjes waar je goedkoop maar heerlijk kunt eten, dat werk !
  22. Kunnen er wel meteen winterbanden onder;-) Begon die fik nou bij zo'n witte ?
  23. http://bit.ly/17jk6rp
  24. Brute Bak Sterkte met de tankpas
  25. doe mail ! heb je het direct ook op schrift wat er afgesproken is. Hou es op met dat bellen in de auto.. Gaat vaak nergens over. Waar zit je ? duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...