Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik vermoed foutje van Smart, kan gebeuren. Man heeft ook meer aan het hoofd. 310E7A2 moet de laatste kaart zijn. Kia doet even verdeel en heers en laat het over aan de welwillendheid van de dealers en zegt niks te kunnen doen vanwege afspraken met de kaartenboer. Ja duh, dikke neus zeg ik dan. @UutGrunn als jij DIT JAAR je auto hebt gekregen, heeft een dealer zitten slapen. Die systeem en kaart update krijg je zonder kosten, lijkt mij. Laat ons weten.
  2. http://www.trendsbou...tosportageceed/ is dat wat ? prijs lijkt mij oké
  3. Als ik dat zo lees krijg ik sterk de indruk dat het sec om uitmelken gaat. Luxe pakketjes worden onbetaalbaar. Dit heeft echt niks met milieu te maken. Ben toch benieuwd hoe die regelmakers dat thuis aan hun kinderen uitleggen, bij de boerenkool, wat papa die dag nou weer voor leuks heeft verzonnen voor de mensen.
  4. Stel je even voor op Nieuwe leden / Introductie foto's zijn we dol op, zeker bij een Magentis 2-Din: http://tinyurl.com/73z5eod Ben ook een beetje zoekende, maar dan zonder navi natuurlijk
  5. bigwade

    privacy shades

    Iemand ervaringen met dit soort privacy shades ? http://link.marktplaats.nl/521855144 Ziet zoiets er een beetje uit of is het "cheap looking" ?
  6. Sow, tijd gaat snel en in een jaar kan veel gebeuren. Zo ook hier. Ik had het niet verwacht, maar vanwege gezondheid en dus werk heb ik vandaag afscheid genomen/moeten nemen van de Silver Bullet en die heeft een hele gelukkige nieuwe eigenaar. Kialoos ahw en nog erger, autoloos.. Daar komt volgende week verandering in. Het is een Fiat geworden, geen Kia. Het ia zit er nog wel in btw.. Had graag een Venga gehad maar die zijn in de automaat versie nu nog te duur voor mijn situatie. De Fiat is een "dode" auto, maw hij wordt al even niet meer geleverd. Het is de Idea. Ik kan er makkelijk in en uit en de dualogic "automaat" doet het prima. Autootje is van 2006 en heeft slechts 29000 km gereden. Niks te pimpen, want er is amper/niks. Geen dimmende binnenspiegel, geen BT, geen regensensor, geen MP3, het wordt echt TOBBEN, haha! Hij is ook nog eens knalrood............... BW valt van zijn geloof.... Niks zielig, ben er uiteindelijk blij mee. Voor mij begint nu het nieuwe jaar, Proost
  7. Mannen, in Den Haag zijn ze blij met jullie ! en die picantorijders maar miepen, haha!
  8. @molenland, lees je ook berichten hier boven ? Kia stuurt auto in voor test, kan en mag er niks meer mee doen w.b. werkelijke cijfertjes en dat is dat. Baricaden, consumentenmangedoe etc, het gaat niet werken. Rechtervoet, wind en zon mee, dat moet em worden
  9. Helemaal mee eens ! De bijlage van #296 kende ik overigens niet, gevonden via google. Fabriek moet dus auto insturen voor EU verbruikstest. Je begrijpt em al, ALLES gaat er uit w.b. gewicht etc. Maar dat doen ALLE merken. Het laatste regeltje van de tekst zegt genoeg btw. Een lichte rechter voet en wind mee moeten het doen Sterkte !
  10. Naast "De Kleine Goor" ?
  11. @Jeroen66475 Even off topic. Ga je je leven nou echt laten vergallen vanwege die laatste procentjes ? Het is toch algemeen bekend dat de folderwaarden niet gehaald worden ? zie bijlage #296
  12. Huiswerk: http://tinyurl.com/7s8jz3y http://tinyurl.com/847m4cr
  13. bigwade

    Waxoil

    Onbegrijpelijk van Kia Houten. Had ik echt niet verwacht... Contact gehad met JvW zelf ?
  14. Hou op man.. Griekse veerboten, daar denk ik dan aan. Niks mis mee btw, haha.
  15. In jouw geval was ik al lang over gestapt op een leuk, desnoods gebruikt, dieseltje als het echt om de munten gaat. Rijdt ook nog eens lekkerder. (alleen die geur..)
  16. toy wat is je punt ? Ik zie alleen een quote
  17. arnhem, yep, dan werkt hij. Man ik zou vooraf een week niet eten, haha! Eigen wijn meenemen en klaar, HaHa
  18. als ik op jouw linkje klik krijg ik een wellnes gedoe in Den Ilp. No raboribs....
  19. week vasten....
  20. Nr 5 #92
  21. Beste Appiek Welkom hier vavigatiesysteem........ http://www.kiaclub.n...bouw-navigatie/ hadden we al. Deze ook: http://www.kiaclub.n...34-de-auw-gurk/ Van Harte !
  22. Dat gaat nog gebeuren dame...
  23. Ook fraai ! Hoe ik daar in kom bespreken we wel bij de volgende testdrive..
  24. borreltijd in Nieuw Weerdinge lijkt me fantastisch.....
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...