Sow, tijd gaat snel en in een jaar kan veel gebeuren.
Zo ook hier.
Ik had het niet verwacht, maar vanwege gezondheid en dus werk heb ik
vandaag afscheid genomen/moeten nemen van de Silver Bullet en die heeft een hele gelukkige nieuwe eigenaar.
Kialoos ahw en nog erger, autoloos..
Daar komt volgende week verandering in.
Het is een Fiat geworden, geen Kia.
Het ia zit er nog wel in btw..
Had graag een Venga gehad maar die zijn in de automaat versie nu nog te duur voor mijn situatie.
De Fiat is een "dode" auto, maw hij wordt al even niet meer geleverd.
Het is de Idea.
Ik kan er makkelijk in en uit en de dualogic "automaat" doet het prima.
Autootje is van 2006 en heeft slechts 29000 km gereden.
Niks te pimpen, want er is amper/niks.
Geen dimmende binnenspiegel, geen BT, geen regensensor, geen MP3, het wordt echt TOBBEN, haha!
Hij is ook nog eens knalrood...............
BW valt van zijn geloof....
Niks zielig, ben er uiteindelijk blij mee.
Voor mij begint nu het nieuwe jaar, Proost