Dit is een goede tip en kan wel op de handige adressen lijst denk ik.
Volgens mij beheert Smart dat ±.
Stuur em anders een PB met alle gegevens..
Dank !
Dank voor de tips:
Het wordt nu Bamberg DE en Flachau Reitecksee AU als tussenstops heen reis
beiden via booking.com, jouw adresje stond daar niet bij.
Bamberg schijnt een fraaie ongeschonden DE stad te zijn......staat op wereld-erfgoed-lijst.
Terug in 2x moet ik nog uitzoeken/laat ik nog open.
grtz!
Ga even naar een echte dealer..
Het is absurd dat een dealer je met een ABS error op vakantie durft te sturen.
Ik denk ook niet dat KiaMNL hier accoord mee zou gaan.
Idioot gewoon.
Ik zie Amersfoort als w.p, rij eens langs Houten of IJsselstein voor sec. Opinion.
(Top 10 Houten, en platinum dealer IJsselstein.)
Laat even weten hoe het verder gaat..
TC zorgt dat de aangedreven wielen niet doorslaan op gladdere ondergrond.
http://www.edmunds.com/kia/sportage/2011/
Volgens mij zit het op elke SP3
Maar mvdzwaan, probeer het eens uit met een testrit, zou ik zeggen.
En wat is daar de zin van ?
Je bent dan al lang over de top van de trekkracht heen hoor.
De auto gaat er dus niet sneller van rijden.
Dus vanwaar deze wens ?
Een 2e is zojuist uitgereikt:
http://www.kiaclub.nl/topic/6219-soepel-opschakelen/page__view__findpost__p__63961
Leander.
Lid geworden om 12.03
1e bericht op forum 12.18
Inhoud …….zuur
Oww maar dat is een ander verhaal, niks paaltje dus.
Ja da's pech en dat heb ik in 010 ook eens mogen ervaren, maar die gast was er dan ook echt op uit.
Zat vast een dinnetje naast zoon, die is nog wel heel ?
Dan heb je toch een veilige auto, paps
(in je vorige audi waren ze midscheeps geraakt en dat had minder goed uit kunnen pakken.)
idd sterkte met de verzekering.
Stoppen met roken helpt ook trouwens, w.b. geld......
WoeHaaaaaa
Ga eens rijden man..
1800 km in 7 maanden, da's 8,5 km gemiddeld per dag, heen en weer dus 4,25km
Ga toch fietsen, haha !!
De laatste 960 km juni deed ik getankt 1:12, buiten AWD zelfde auto Rick :D
Dat klopt, ben zelf 1.93 en eega 1.79 en beiden hebben we moeite met de stoelen.
De bestuurders stoel heb ik wat hoger gezet vanwege onder benen, maar dat schiet niet op.
Dame zit ook als een krant naast me.
In de Joendaai i10 met zijn keuken stoelen zitten we beter..
Zitting van de sp3 staat te vlak en is veel te kort.
Dat werkt helaas door in de rug.
Ik ga het nu proberen met dunne kussentjes.
Aan mij ligt het niet tenslotte, ben volmaakt in proportie, dus.. (HAHAHAHAHAHAHAHA)
@vpj, voor de 1.6 ben je de eerste die het hier meld.
Bij de 2.0 hebben enkelen er last van.
Lid Powerboot heeft aangegeven dat het minder/weg zou zijn met een sport luchtfilter.(2.0)
Lid Elmerbleus heeft inmiddels ruime reis ervaringen met de 1.6.
We gaan het horen..