JA NATUURLIJK !!!!!
WELKOM HIER.
TOFFE BAK !
en weer eens wat anders.
Weet alleen niet of je veel "collega's" zult treffen, maar voor problemen zijn er ook zo nu en dan
echte kenners/monteurs aanwezig, antwoord op vragen kan dus even duren.
Ik zou zeggen maak eens wat meer foto's van die pracht sjees en zet ze bij je garage serie.
Cheers!