Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. In je Garage bijdrage, die ik toevallig zag, staat een bedrag van 37980 euri's Voor een WITTE 2.0 cvvt AWD handgeschakeld x-clusive.. Ben dan heel er benieuwd naar alle leuke dingen die erbij zitten.......
  2. link http://www.kiaclub.nl/topic/6605-voice-dailing/page__view__findpost__p__56826
  3. Wat is het geworden ?
  4. Ik moet aan mijn Duits gaan werken kennelijk..HAHA! Maar als bovenstaande klopt (en dat is natuurlijk zo) begrijp ik het niet meer. Waarom zou die olie in DE 30.000km mee gaan en hier 15.000.......
  5. bigwade

    sorento op lpg

    Het Sorento deel heeft wat minder postings dan andere types, vanwege exclusiviteit. Daar kun je best even doorheen tijgeren hoor. Kom je bijv. dit tegen http://www.kiaclub.nl/topic/5432-auto-wil-niet-meer-op-gas-rijden/ Maar ook allerlei andere berichten.
  6. Volgens specs heeft de auto 600 kilo laadvermogen. Geen idee wat jullie met 4 (5-6 ?) wegen, en dat wil ik ook echt niet weten. Maar als dat ruim hier onder is zou ik MET kinderen en die paar tassen de dealer eens met een bezoekje vereren..
  7. bigwade

    Werking ISG systeem

    Tja, bezuinigen kost nou eenmaal veel geld
  8. Ben dan errug benieuwd naar die telefoons......HAHA! Het is even puzzelen maar met het boekje op schoot is het ook mij gelukt. Je moet alleen niet de stuurknoppen gebruiken (zoals het boekje zegt) maar de knoppen van de radio zelf. NB ik heb het over de standaard radio, geen navi.
  9. bigwade

    Werking ISG systeem

    Da's balen want ik dacht dat zo'n accu de oplossing was, niet dus. Jammer.
  10. Krijgen we nog een link naar dat forum, incl mw smarts forum name ?
  11. bigwade

    Werking ISG systeem

    Want ? ISG kan opgelost worden met een Varta accu, en als je problemen hebt met navigatie wens ik je veel plezier bij ander merken. Suc6
  12. Die Duitse fles is ook strakker.. Gaat ook vast 2x zo lang mee. http://www.shell.de/home/content/deu/products_services/on_the_road/oils_lubricants/shell_helix_tpkg/guide_to_motor_oil/faqs/ vs http://www.shell.nl/home/content/nld/products_services/on_the_road/oils_lubricants/helix/shell_helix_tpkg/product_range_new/helix_ultra_extra/
  13. bigwade

    ruitenwissers

    Lijkt me lastig Auto kantelen ? Moet een contactje ergens zijn. Effe langs de dealer misschien ? Suc6!
  14. En voor veel onwetenden kost dat dus onnodig 130 euro..
  15. http://www.sixt.be/
  16. De aspirant SP3 rijders kunnen bijv. een leuke kroeg-meeting in Den Bosch oid houden en elkaars koopcontracten bewonderen….. Er hoeft tenslotte nog niet gereden te worden..
  17. Die Valvoline 5W30 (Synpower?) kost ca 12,50 EU per liter en is duurder dan Helix
  18. Het heilige instructie boekje schrijft voor Helix van Shell. Ik zou dan voor de Duitse Helix gaan, die gaat namelijk langer mee
  19. Neen, je boekje is maatgevend, echt. Voor het fijne gevoel.. Er gaan 4,1 litertjes olie in de SP3 benzine De Kia garage vraagt daar 130 euro voor De kwikfit 49 euro (v.a. prijs) incl. filter, en goede olie. Aan jou dus de keus of het te doen en waar het te doen. Mij zien ze ±maart 2012 bij 30.000km. NB google eens op "olie verversen", kom je hele interessante artikeltjes tegen Van onzin (dat verversen dan) tot strikt nodig elke 3 maanden.......HAHA!
  20. Yep, iPhone. Hij vindt geen nieuwe inhoud, terwijl er wel nieuwe berichten zijn, raar maar waar.
  21. jullie mogen het zeggen Pag 7-11 en 7-12 instructieboekje
  22. Doe geen moeite, je komt via die "barcode" hier weer terecht, dit forum dus.....FUN !
  23. Prachtvol........
  24. Bij de SP2 was dat een kreupel ding en die heb ik er na 2 dagen uit gehaald. Het huidige gordijn zit voor mijn spullen op de juiste hoogte en ik laat hem gewoon zitten. Met spullen er in, gordijn naar achteren, leeg en met parkeren thuis, gordijn naar voren. Niks aan doen, prima zo.
  25. Hoeveel gereden ? De SP3 schrijft een oliewissel voor elk jaar of 30.000km zie http://www.kiaclub.nl/topic/5496-onderhoudsintervallen/page__view__findpost__p__46887 en je instructieboekje
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...