Ki'aad Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Nahhh???? ben ook benieuwd&geintreseerd! Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 dat is s,avonds echt een leuk gezicht deze heb ik vorig jaar bij een club lid ingebouwd deze leds trekken zo weinig stroom dan dit geen problemen geeft 6 Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Prachtvolle straatverlichting...... 1 Quote
bigwade Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Stiekem bij een auwdie inbouwen, haha ! Quote
Creative Name Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Kan ik die ook bestellen met een foto van m'n schoonmoeder? Werkt beter dan welk alarm dan ook hahaha 7 Quote
bigwade Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Mannen en schoonmoeders; het blijft een lastige Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ik zou mijn foto nemen creative, grote kans dat dan zelfs je schoonmoeder er vandoor gaat en nooit meer terug komt Quote
Creative Name Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Die wou ik dan graag bij deze in XXL posterformaat bestellen Jack 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Meneer Pimpmaster... of is het meneer de Pimpmaster. Toevallig een linkje of zo naar de lampjes? Deze zijn namelijk mooier dan welke ik gevonden heb. Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ik heb deze er in http://www.ebay.nl/itm/Mt-4th-Gen-Projector-Laser-LED-Door-Welcome-Step-Shadow-Logo-Light-For-All-Car-/121201090867?pt=AU_Clothing_Merchandise_Media&var&hash=item1c3825e133&_uhb=1 Quote
Gast Stief Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ik heb deze er in http://www.ebay.nl/itm/Mt-4th-Gen-Projector-Laser-LED-Door-Welcome-Step-Shadow-Logo-Light-For-All-Car-/121201090867?pt=AU_Clothing_Merchandise_Media&var&hash=item1c3825e133&_uhb=1 Top! Gaan we gelijk bestellen Quote
perslek Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Waar de rode reflectoren zitten heb ik drie rode leds ingebouwd op een plaatje.. In de deur zelf heb ik drie witte gebouwd. Ze gaan aan zodra je de deur opendoet en hebben GEEN effect op alle ander verlichtingen. Ik heb ze bijgezet voor de veiligheid van de "open deur" en voor niet in een plaswater te moeten stappen of iets dergelijks. Ik ben nu klaar met de kant van de bestuurder. Als ik de andere kant af heb zal ik de foto's van het eindresultaat online zetten; Moest er interesse zijn wil ik wel uitleggen waar en hoe. Grts Hallo Waar heb je de foto's geplaatst van de ingebouwde leds. En waar heb je ze op aangesloten? Dank U. Gr. Perslek Quote
Topplezier Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Hier een foto waar ik de leds in werking heb tijdens de dag. Ik heb ze afgekoppeld van het deur contact, als MASSAZOEKEND. Dit wil zeggen dat je een permanente stroom op de leds moet zetten en de massa via het deur contact nemen. Als je de deurbekleding wil verwijderen, opletten dat je alle drie de schroefjes eerst uitdraait. Dan via een beschermde schroevendraaier de deur los klikken. De kabels kan je dan via de kabelboom naar de carrosserie leiden. Er op letten dat je juist voor de inlaat van de auto even de kabels beschermd. Dan heb je ze beide beveiligd en droog naar binnen liggen. ook erop letten dat je de drie leds (rood) en de VIER leds wit in parallel zet. Anders geven ze geen licht genoeg. Totale kostprijs voor de beide deuren2 x 1€ voor de rode leds en 8x 0.6€ voor de witte leds. Wat kabel en wat tijd in totaal ongeveer 6 euro. Geen geld voor wat veiligheid en zichtbaarheid als je uitstapt. Nu ben ik begonnen met de RGB leds in de auto zelf te bouwen. Vier stuks, via controller voor 15 euro EN voldoende effect. Even inbouwen en weer klaar. Tot de volgende Quote
Jordie Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Ik heb bij mij led verlichting gemaakt bij mijn voeten op de binnenverlichting dus als de deur opengaat gaan ze aan en als je de auto start gaan ze langzaam uit . Is echt super mooi en ik heb heel de binnenverlichting vervangen voor led verlichting kijkt veel mooier ik zal er binnenkort wel eens een foto van opzetten Quote
Fire69 Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Woordje uitleg over waar je afgetapt hebt en zo mag ook altijd Quote
Ki'aad Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Mooi stukje werk Topplezier! Je modificatie en beschrijving is door iedere doe-het-zelver na te doen. Op die manier maak je een leuk low-budget klussie. Ik neem aan dat je de noodzakelijke voorschakelweerstand gebruikt heb, daar maak je geen melding van. Als iemand dus LEDs gaat kope, vraag dan de leverancier naar de specificaties van die dingetjes en advies. Zelf berekenen kan ook met deze voorschakelweerstandcalculator ( 3 x woordwaarde en 1 waarschuwpunt van de moderatore voort gebruik van moeilijke woorden...) en deze is hier te vinden: http://faq.tweakers.net/cme/ledweerstand.html In mijn Ceed zitte ook de rooie pastiekjes in de deur dus tzou bij mij ook kunnen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.