bigwade Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Waar gaan we heen dit jaar en vooral hoe ? Laat eens wat zien.. Zelf nog geen idee maar misschien komen er inspirerende plannen voorbij 3 Quote
mika kjelld Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 wij gaan met de caravan weg en we willen naar luxemburg gaan we moeten alleen nog een camping kiezen maar dat komt wel goed dus nu maar hopen op een mooie zomer 3 Quote
bigwade Geplaatst 11 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2014 En anders ? Doorrijden tot de zon ? Quote
Sander GT Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Wij slaan een jaar over! Bij jullie is het iedere dag "vakantie"! Quote
Smart Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Dat ziet er gezond uit Remko. Wij gaan deze zomer naar Karinthië Oostenrijk. We verblijven redelijk low-profile in een huurtent. We gaan voor het eerst met z'n vieren op vakantie, want de vriendin van onze zoon gaat ook mee. Met mijn zoon ga ik een kloof beklimmen die wij ooit eerder voortijdig hebben moeten afbreken, vanwege hoogtevrees van mijn vrouw. Daarnaast heerlijk samen afwisselend een activiteit doen en heerlijk aan het meer relaxen. Ik hoop op mooi weer en lekker eten.....de rest komt dan vanzelf! 2 Quote
Wimis on Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Wij gaan dit jaar naar: Le Lauzet (provence) Zuid Frankrijk.Hier hebben wij een luxe stacaravan die we 2 weken mogen bewonen. Veel stekjes zijn al uitgezocht alleen ons hoofddoel is de Lavendel velden. Dat zal vast mooie plaatjes geven met de SP3 die ons daar gaat brengen. Dagelijks gaan we er op uit, vanaf het ochtenduur tot in de middag. De rest van de dag is voor onze dochter (13) die dan haar vriendinnetjes kan opzoeken en gaan zwemmen ofzo! Wij verdoen onze tijd dan met grote puzzels maken en het dagelijkse reis verslag met foto's. Over het eten maken we ons weinig zorgen, de eerste dag is standaard (de thuis gemaakte) Macaroni En de rest zien we wel................... we hebben vakantie! 4 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Dit jaar wordt het de eifel in Duitsland. Hier hebben we een huisje bij Landal gehuurd. Je kan er heerlijk toertochten maken met de Venga. Ja die gaat echt wel genieten dus wij ook . En ik zie me al heerlijk na een lange wandeling aan een halve liter bier en een giant schnitzel zitten. Man ik krijg nu al trek!! De camera gaat mee Bigwade dus leuke plaatjes van de Eifel, Luxemburg en Belgie moet te doen zijn. Als het met mijn meissie haar (trombose) been weer beter gaat willen we volgend jaar weer naar Oostenrijk of Noord Italie. Je weet wel waar mijn favoriete steenmaters zijn. Heerlijk ik kijk er weer naar uit. Quote
mika kjelld Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 En anders ? Doorrijden tot de zon ? jep 1 Quote
tjacha Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Kamperen in de buurt van Tarragona (Spanje) met de Cee'd. Rijden hier in twee dagen heen. Hotel in Zuid-Frankrijk op 1.100 km. De volgende dag nog een klein stukje, 500 km. Quote
nederrat Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Wij gaan met de ceed naar Oostenrijk vooralberg Een huisje van landal gehuurd Gaan we eens kijken hoe de ceed zich houd op lange afstand Quote
bigwade Geplaatst 11 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2014 Klinkt goed allemaal ! Landal, zal eens kijken Quote
Jack_z Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 ik blijf dit jaar op balkonia ik wil na 8 jaar de gehele inboedel is gaan vervangen, en ik bedoel de meubels he Quote
Remko .me Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Klinkt wel allemaal goed!! Heerlijke reizen zo te horen!erg avontuurlijk! 1 Quote
Jack_z Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 ja klopt voor knappe fatboys zoals ik is meer te krijgen dan voor een Venga Quote
Gerben H Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Heb nog een klapkar staan... Alleen nog ff trekhaak fixen (zo een als @xtra40) Dan ff kijken waar de Rio me brengt... al zit Rio er niet in dit jaar Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 wij gaan met de caravan weg en we willen naar luxemburg gaan we moeten alleen nog een camping kiezen maar dat komt wel goed dus nu maar hopen op een mooie zomer Luxemburg heb je vaak mooie zomers Mika, wij praten uit ervaring 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Wij gaan naar Luxemburg waar wij de caravan hebben staan. 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Luxemburg heb je vaak mooie zomers Mika, wij praten uit ervaring Luxemburg heb je vaak mooie zomers Mika, wij praten uit ervaring welke camping staan jullie want wij hebben er een paar op het oog Quote
mika kjelld Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Luxemburg heb je vaak mooie zomers Mika, wij praten uit ervaring welke camping staan jullie want wij hebben er een paar op het oog ? Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Heb je een pm gestuurd met de site van de camping. Quote
betominice Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Dit jaar dicht bij huis België parc la clusure. Stiekem in oktober nog een weekje Spanje Quote
Cerba Geplaatst 12 Mei, 2014 Geplaatst 12 Mei, 2014 Weekje hotel aan de Duits/Tsjechische grens. Picanto mag niet mee Is een soort avontuur want reviews zijn verdeeld over de bekwaamheid/werkwilligheid van de Tsjechische studenten die in dat hotel werken. Nog nooit in die regio geweest. Dresden, Leipzig, Praag. Tips welkom. Vooral tips voor mensen (ahem) die tijdelijk heel slecht lopen. Aanbieding uit de folder van een groothandel. We gaan vroeg dit jaar ivm de geplande komst van een katje deze zomer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.