RWest Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 Wie weet of er een routeplanner is welke me kan leiden naar oplaadpunten op basis van het gebruik van de auto op dat moment. (bijv zoals Tesla dat heeft) Er zijn bij mijn weten mooie en goede routeplanners maar die kijken naar het gemiddelde gebruik van een auto. en helaas heeft Kia zelf dit niet in zijn navigatie Quote
Peter-036 Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 (edited) Ik heb 'm ook nog niet gevonden, en geloof ook niet dat die er is, maar als jij 'm vindt, laat maar weten. Op internet ergens iets gelezen dat met een OBD dongle in samenwerking met een betaalde versie van ABRP zoiets zou kunnen...... Ik vind dat allemaal net even te vaag, dan houd ik het zelf wel in de gaten. Edited April 10, 2022 by Peter-036 Quote
SmurfenB Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Volgens mij heb ik wel eens vande ChargeMap App gehoord. Je zou daarnaar kunnen kijken. Quote
Peter-036 Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Probleem met alle losse apps is dat ze niet zonder meer (dus zonder dongle in de OBD poort of mogelijk een andere connectie met de auto) het momentane verbruik van de auto kunnen meenemen in de berekening, en dan wordt die berekening zelfs nog minder waard dan de waarde die door de GuessO'Meter vermeldt wordt. Die baseert dan toch nog op 'resultaten uit het verleden', wellicht zelfs een recent verleden . Quote
Recommended Posts