Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dit jaar lekker een weekje Texel en oktober nog 3 dagen Euro Disney!

Eerste keer met de Rio naar het buitenland......

Twijfel of ik dit jaar nog gebruik blijf maken van mijn navi op de telefoon of dat ik ergens augustus een navigatie laat inbouwen....

Twijfels genoeg. <_<

Ben alleen geen held in het inbouwen. :blush:

Misschien toch een Xtje koffie drinken bij de ''Pimpmasters''??? :-)

Geplaatst

Gran Canaria, dus denk dat de carens niet verder gaat dan schiphol  :wink:

• Like 1
Geplaatst

Ik laat de auto lekker thuis, dit jaar 2 weekies Titanic Resort in Turkije lekker helemaal niks doen  :cool:

Da's een heel mooi en zeer goed resort.

Alvast veel plezier en niet teveel eten daar hé :wink:

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Is dat leuk zo'n resort of moet je je door de Russen heen tijgeren om iets van voer te bemachtigen..

Geplaatst

Weekje hotel aan de Duits/Tsjechische grens. Picanto mag niet mee :wink: Is een soort avontuur want reviews zijn verdeeld over de bekwaamheid/werkwilligheid van de Tsjechische studenten die in dat hotel werken.  Nog nooit in die regio geweest. Dresden, Leipzig, Praag.

Tips welkom. Vooral tips voor mensen (ahem) die tijdelijk heel slecht lopen.

Aanbieding uit de folder van een groothandel.

Is dat via de Makro ?

Ik zie ook geregeld best aardige aanbiedingen, maar ken niemand die er ooit gebruik van heeft gemaakt.

Ik ken die regio ook niet echt maar misschien hebben andere leden tips en tricks.

Geplaatst

Ja, Bigwade. Wij zijn over het algemeen wat huiverig over prijsknallers in de reisbranche, dus daar zit ook wat avontuur.

Zo staat er bij de omschrijving BBI bijvoorbeeld dat parkeren euro3/dag kost, terwijl in de reviews staat dat de parkeerplaats op een grindveld verderop is, en die betaalde parkeerplaats pas na veel soebatten gebruikt kon worden. Die blijkt bij een bepaalde kamer te horen.

Dus we zullen zien over dat parkeren en evt de kamer proberen op te schalen, afhankelijk van de benenwagen.

Als dit niet bevalt kunnen we het later over doen bij Landal Lipno en daar wat rondtoeren. We vonden dat nu toch iets te ver weg.

Geplaatst

Wij gaan ook drie weken naar de Eiffel, voor de eerste keer met de vouwwagen achter de rio. Heb er zin in.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Eifel is heel groen, da's niet voor niks :wink:

Zal duimen voor goed weer.

Leuk dat je ga duimen BW. ga er ook heen  :-)  :-)

Geplaatst

Ik was vorige week in de Eifel. Mooi gebied; vulkanisch, veel mooie wandelroutes, burchten.

Goedkope gastronomie en verblijfskosten en relatief dichtbij. We zaten in de buurt van Gerolstein.

Een aanrader is het Krimihotel met cafe Sherlock Holmes in Hillesheim.

• Like 2
Geplaatst

Da's een heel mooi en zeer goed resort.

Alvast veel plezier en niet teveel eten daar hé :wink:

Grtz.

Specialmade

Dank je wel maestro! Ik heb voor het eerst all in geboekt dus hoop dat het eten daar inderdaad een beetje te pruimen is  :-) Ben jij daar ook geweest? 

Geplaatst

Dank je wel maestro! Ik heb voor het eerst all in geboekt dus hoop dat het eten daar inderdaad een beetje te pruimen is  :-) Ben jij daar ook geweest? 

Ja ik ben daar ook geweest. Het is een behoorlijk groot resort maar het eten/bediening is/was perfect. Toen ook geen/nauwelijks Russen.

Er is van alles te doen dus vervelen zul je je echt niet. Ik wens je een fijne vakantie en hoor het wel hoe het bevallen is.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Trug Bigwade.

Oostduitsland: Doen! Best Western via Makro goede prijs/kwaliteitsverhouding. Scheelt echt een slok op een borrel. Afhankelijk van je portemonnee en je smaak, zeg maar,  is halfpension in BW misschien niet zo'n goede keus. Uitgebreid buffet met alleen goedkoop voedsel.

Ingesteld op een ***hotel halfpension met nogal wat negatieve of twijfelachtige beoordelingen waren wij al met al tevreden. Niet meer. Niet minder.

De streek zelf: mooi, gevarieerd bos en landerijen, vooral skigebied maar 's zomers zeker voldoende te doen.

Dagtocht Praag geboekt, scheelt een aantal uren rijden en was zeer de moeite waard, goede gids met oog voor iedereen. Ook voor degene die moeilijk liep.

Veel Schlösser gezien, varierend van voor de deur parkeren tot onderaan de berg en dat ding erbovenop en geen enkele aanwijzing hoe er te komen.

Mensen erg aardig.

Een van onze dwaze tijdverdrijven tijdens de maaltijden was iemand zoeken die jonger was dan ik...... En ik heb toch echt al zilver tussen't goud.....

De rest van mijn vakantieplannen: wachten tot mijn katje oud genoeg is om hier te komen wonen en ondertussen kittensnuffelen aldaar.

• Like 2
Geplaatst

Wij gaan dit jaar eindelijk weer eens vliegen. De kinderen zijn nu groot genoeg dat ze er ook daadwerkelijk iets van mee krijgen. We hebben een zoontje van bijna 6 en een dochtertje van bijna 3.

De keuze is gevallen op Kos (voor onbekenden een eilandje bij Griekenland...) en we hebben een (all-inclusive) appartement bij hotel Kipriotis Village.

Voor mooie plaatjes:

http://www.kipriotis.gr/en/hotels/village-resort/overview

Dit hebben we uiteraard geboekt met het oog op de kinderen. Ons zoontje was helemaal weg bij het zien van de foto van een schip middenin het zwembad met glijbanen eruit. Ja, dan ben je verkocht :wink: .

We zitten helaas vast aan schoolvakanties en aan de bouwvakvakantie dus dan kost zo'n reis al meteen een klein fortuin. Maar als we de verhalen mogen geloven dan gaat het een top vakantie worden.

We vliegen vanuit Dusseldorf en daar vallen de kosten voor het stallen van je auto best mee (+/- 35 euro voor 8 dagen). Nu we de Sportage hebben (ipv de Rio) kunnen we ook de koffers wat makkelijker meenemen, heerlijk!

Wat natuurlijk ook altijd fijn is de voorpret / het uitkijken naar.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Deze vakantie blijven we lekker dicht bij huis (geen zin in lange reistijd) 9 juli voor 2 weken naar een aparthotel in Duitsland

Geplaatst

Parkeren en vliegen vanaf vliegveld Düsseldorf is helemaal top en goed geregeld. Kost vele malen minder dan Schiphol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...