Nieles Geplaatst 25 Juni, 2014 Geplaatst 25 Juni, 2014 Hallo mensen, Zoals gewoonlijk las ik het mailtje van kia.nl Hierin stond iets over een kia family card. Nou ben ik dit gaan uitzoeken, maar volgens mij zitten er niet echt voordelen aan als je een nieuwe kia hebt. Zie ik dit verkeerd of kan iemand mij beter toelichten? Mvg Niels 1 Quote
Specialmade Geplaatst 25 Juni, 2014 Geplaatst 25 Juni, 2014 Hallo mensen, Zoals gewoonlijk las ik het mailtje van kia.nl Hierin stond iets over een kia family card. Nou ben ik dit gaan uitzoeken, maar volgens mij zitten er niet echt voordelen aan als je een nieuwe kia hebt. Zie ik dit verkeerd of kan iemand mij beter toelichten? Mvg Niels ALLEEN MET DE KIA FAMILY CARD:Gratis APK-keuring** (na 4 jaar) Gratis Zomer óf Winter Fitness Check Gratis Kia Internationale Wegenhulpgarantie Gratis ViaKia Magazine Quote
Nieles Geplaatst 25 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2014 Ja dat heb ik inderdaad ook gelezen. Maar heb nu: * tot 2017 geen apk * Internationale Wegenhulo * ViaKia magazine. Het enige wat ik niet krijg is de gratis zomer of wintercheck... Quote
Specialmade Geplaatst 25 Juni, 2014 Geplaatst 25 Juni, 2014 Ja dat heb ik inderdaad ook gelezen. Maar heb nu: * tot 2017 geen apk * Internationale Wegenhulo * ViaKia magazine. Het enige wat ik niet krijg is de gratis zomer of wintercheck... Heb je dat toch weer extra Grtz. Specialmade Quote
Nieles Geplaatst 25 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2014 haha je bent altijd positief hè specialmade! 1 Quote
bigmac Geplaatst 25 Juni, 2014 Geplaatst 25 Juni, 2014 Ik ben net door mijn Kia Wegenhulp heen (mijn Picanto is deze maand jarig en wordt 3 jaar!), dus dat jaar extra komt me dan goed uit. Quote
rightone Geplaatst 15 September, 2014 Geplaatst 15 September, 2014 Wie heeft de family card al ontvangen ze zouden nu toch al verstuurd moeten zijn? Quote
plattie Geplaatst 15 September, 2014 Geplaatst 15 September, 2014 "Na de zomer", zoals op de website staat is natuurlijk ook een heel ruim begrip........ Quote
bigwade Geplaatst 15 September, 2014 Geplaatst 15 September, 2014 "Na de zomer", zoals op de website staat is natuurlijk ook een heel ruim begrip........ 22 sept. Quote
rightone Geplaatst 16 September, 2014 Geplaatst 16 September, 2014 meteologische zomer eindigt op 1 September Quote
bigwade Geplaatst 16 September, 2014 Geplaatst 16 September, 2014 meteologische zomer eindigt op 1 September Ja en in de zomer liggen ook winterkleren in de winkels, wie verzint dit, haha ! Quote
rightone Geplaatst 17 September, 2014 Geplaatst 17 September, 2014 tja nog even en je kunt al kerstspullen kopen voor kerst....maar we wachten rustig af Quote
rightone Geplaatst 4 November, 2014 Geplaatst 4 November, 2014 Heeft iemand de befaamde, beruchte family card al ontvangen? Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 Nee hoor, ik wacht af en kan de spanning nog maar nauwelijks aan. Quote
rightone Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 Voor de mensen die net zoals ik met smart zitten te wachten op de kia family card, las ik net de volgende tekst op www.kia.nl: Verwacht wordt dat de passen eind oktober verstuurd kunnen worden en het extra voordeel, zoals een gratis Kia Winter Fitness Check, vanaf dat moment te verzilveren is Quote
LJ01 Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 Voor de mensen die net zoals ik met smart zitten te wachten op de kia family card, las ik net de volgende tekst op www.kia.nl: Verwacht wordt dat de passen eind oktober verstuurd kunnen worden en het extra voordeel, zoals een gratis Kia Winter Fitness Check, vanaf dat moment te verzilveren is Dat hebben ze dus niet gehaald. Ik ben benieuwd of ik ooit de Family Card zal krijgen.... Aan de andere kant, ik heb vorig jaar weer een jaar KIW gekregen na mijn onderhoudsbeurt terwijl de auto al de 3 jaar was gepasseerd (ik heb hem nu wel al maar bijna 2 jaar), dus misschien dat ik dit jaar weer geluk heb. Anders moet ik hopen dat de kaart voor 1 januari komt (kan ik de goedkope versie van ANWB nemen). Quote
Smart Geplaatst 11 November, 2014 Geplaatst 11 November, 2014 Voor de mensen die net zoals ik met smart zitten te wachten op de kia family card, las ik net de volgende tekst op www.kia.nl: Ik zit helemaal niet met jou ergens te wachten.....zo jammer dit dan weer! Quote
vengafan Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 Ik zit helemaal niet met jou ergens te wachten.....zo jammer dit dan weer! jeetje meneer Smart, Waar is het KIA wij gevoel? Wil je er over praten? 1 Quote
rightone Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 tja je kan natuurlijk ook alles letterlijk gaan nemen.... Quote
vengafan Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 tja je kan natuurlijk ook alles letterlijk gaan nemen.... ik bekijk het heel luchtig met een vette knipoog Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Hahaha.....ja je hebt wel gelijk. Het WIJ-gevoel moet overheersen. Ik zal er daarom eens even een mailtje aan wagen aan de afdeling Marketing. Die Family Card moet toch eens een keer verspreid gaan worden. Zojuist e-mail verzonden, antwoord volgt....... Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 Ik heb een antwoord van KMNL ontvangen. Beste Smart,Goed om te horen dat er naar gevraagd wordt op het forum!Wij hebben altijd eind oktober gecommuniceerd, echter een kleine vertraging opgelopen, maar ze worden vanaf volgende week uitgeleverd!Met vriendelijke groet,KIA Motors Nederland (namen veranderd) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.