John Kanon Geplaatst 14 Augustus, 2014 Geplaatst 14 Augustus, 2014 De Paus is in Zuid Korea,wilde daar worden rondgereden in een Picanto. De organisatie besloot om dat toch maar niet te doen en het met een nieuwe Soul (als ik het goed zag) te doen. Je voelt je lekkerder in een Picanto Quote
betominice Geplaatst 14 Augustus, 2014 Geplaatst 14 Augustus, 2014 PIcs http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/349349/paus-rijdt-in-korea-rond-in-een-kia-soul.html Quote
Lique Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Het lijkt me toch de doodsklap voor de uitstraling van een auto om als pausmobiel ingezet te worden. En voor iemand die zo anti kapitalisme en materialisme is stel ik voor dat die lekker gaat lopen. 2 Quote
John Kanon Geplaatst 16 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2014 Gaat hooguit 4 jaar mee,bij de eerste APK afgekeurd. Quote
blackie Geplaatst 16 Augustus, 2014 Geplaatst 16 Augustus, 2014 Gaat hooguit 4 jaar mee,bij de eerste APK afgekeurd. dat haalt ie niet eens en met mijter op staande kantelt dat geval gelijk om Quote
bigmac Geplaatst 17 Augustus, 2014 Geplaatst 17 Augustus, 2014 Ik kan me wel voorstellen dat de paus een picanto wilde; maar toen hij hoorde dat hij achterin moest zitten… toch liever een soul. Quote
John Kanon Geplaatst 17 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Augustus, 2014 Ik kan me wel voorstellen dat de paus een picanto wilde; maar toen hij hoorde dat hij achterin moest zitten… toch liever een soul. Dat was ook de officiele reden,althans volgens de NOS. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.