Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste picanto liefhebbers,

Zoals velen ben ik ook op zoek naar een nieuw setje speakers en radio/navigatiesysteem. Na dit forum doorgespit te hebben, kon ik nog niet echt een conclusie trekken, maar dit is vooral te wijten aan dat ik een totale leek ben op dit gebied. Ik wil geen extra versterker of subwoofer, gewoon het huidige vervangen en het maximale eruit te halen.

Ik ben naar autorevista Groningen gegaan voor een offerte en ze adviseerden me dit:

Pioneer avic F970BT

Dit in combinatie met of

Pioneer ts-e1002 en ts-e1702is

Of

Rockford fosgate T 142 en T 1675

Zelf vond hij de rockford een betere keuze.

Totaal zou me dit 1300€ kosten incl. Montage, frontje en toebehoren. De Pioneer speakers zou ik ongeveer 100 euro goedkoper uit zijn.

Wat vinden jullie hiervan? Is dit een goede prijs/kwaliteit verhouding of heeft iemand een betere suggestie?

Navigatie, stuurbediening, compatible met iPhone, Bluetooth en dergelijke zijn de minimale eisen.

Bedankt alvast, groetjes Django

Geplaatst

Dit lijkt me een goede en kwalitatief rijke set.

Maar zoals bij alles, hangt het af van persoonlijke voorkeur en hoeveel je wilt uitgeven.

In mijn vorige picanto (5 deurs), heb ik de 4 speakers vervangen door composetje, niet te duur, en aangevuld met een radio/cd met bluetooth die ik nog liggen had, en 4 kanaalsversterker en kleine subwoofer in koffer.

Kostprijs lag dan ook veel lager, en ik was er zeer tevreden over. Had dan wel geen navigatie, maar had nog tomtom.

Nu in rio, de standaardspeakers voorspeakers vervangen en subwoofer onder zetel. Rio heeft wel de standaardnavigatie.

Geplaatst

In mijn vorige picanto (5 deurs), heb ik de 4 speakers vervangen door composetje, niet te duur, en aangevuld met een radio/cd met bluetooth die ik nog liggen had, en 4 kanaalsversterker en kleine subwoofer in koffer.

Kostprijs lag dan ook veel lager, en ik was er zeer tevreden over. Had dan wel geen navigatie, maar had nog tomtom.

Nu in rio, de standaardspeakers voorspeakers vervangen en subwoofer onder zetel. Rio heeft wel de standaardnavigatie.

Bedankt voor je reactie!

Is er een duidelijk verschil tussen een composet en normale speakers? Heb ook in een rio gezeten, kwaliteit van de standaard speakers en radio was perfect.

Geplaatst

heb vroeger wel eens een setje speakers van rockford fosgate in mijn auto gehad dat klonk echt goed en ging ook  aardig hard dat was geen rommel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...