Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

als die aansluiting kloppen is het dan veel werk om het in de boordpc te zetten? want wil ook wel die cruise control in me stuur ook wel maar omdat ik een 2014 model heb twijfel ik of het zou gaan dan.

• 9 maanden later...
Geplaatst
Op 22-3-2016 om 18:40 zei xtra40:

van welk bouwjaar is je pikanto ???

cruiscontrole kan prima origineel op het nieuwste model 

Heb ik echt enkel deze 2 onderdelen nodig om cruise control te hebben op mijn picanto 2016-2017?

Geplaatst

maar om even een antwoord op je vraag te geven 

als je mijn eerdere post ziet zie je 2 knoppen een snoertje en een sleep ring / stuurlint 

deze heb je nodig op je facelift picanto en dan heb je orgineele cruisecontrol ja 

zo simpel is het 

heb het nu 1 keer ingebouwd bij iemand en dat werkte perfect 

Geplaatst
7 minuten geleden zei xtra40:

1 keer een vraag stellen is genoeg 4 keer is wat overdreven heb ze even verwijderd

Excuses, op de telefoon had ik het idee dat het niet geplaatst was dus drukte een aantal keer op de knop. :) 

6 minuten geleden zei xtra40:

maar om even een antwoord op je vraag te geven 

als je mijn eerdere post ziet zie je 2 knoppen een snoertje en een sleep ring / stuurlint 

deze heb je nodig op je facelift picanto en dan heb je orgineele cruisecontrol ja 

zo simpel is het 

heb het nu 1 keer ingebouwd bij iemand en dat werkte perfect 

Wow dus dat wordt bestellen :)! Zou er enorm blij mee zijn,heerlijk een cruise control. Niet te geloven dat het zo goedkoop is voor het nieuwste model.

Geplaatst

ik heb nog niemand gevonden die het wilde proberen op de pre facelift 

maar ik betwijfel of het niet gewoon wel zou werken je weet nooit :-)

Geplaatst

Als je knoppen en lint hebt mag je op mijn TA testen. Moet kunnen zonder demontage lijkt mij; gewoon stekkers losmaken onder het stuur.
Maar monteren hoeft niet, want ik heb al CC :wink:

Volgens mij zitten er trouwens geen ongebruikte pins in de stuurlint-stekker, dus ik betwijfel het echt.

Geplaatst

Ik zou het toen proberen bij iemand met een prefacelift
Maar die heeft nooit meer wat laten horen dus is nooit door gegaan

Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk

• 1 jaar later...
Geplaatst

Ik was van de week bij de dealer voor een mankementje (gordelpiep bleef afgaan ondanks dat de gordel vastzat). In mijn wachttijd zat ik tussen mijnKIA te neuzen, toen zag ik dat er voor "mijn model" (Picanto 2013) voor E199,- incl montagekosten een originele cruise control in het stuur ingebouwd kon worden. Ik ben uiteraard even naar de balie gelopen en gevraagd of het kon, de medewerker heeft het nagekeken en die zei dat het zou moeten kunnen. Op 5 maart gaat die voor een kleine beurt dus dan monteren ze meteen de cruise control. Ik heb echter momenteel gewoon een kaal stuur zonder bediening, maar ik ben benieuwd of ze het gaat lukken voor die prijs :-) .

Geplaatst
Ik was van de week bij de dealer voor een mankementje (gordelpiep bleef afgaan ondanks dat de gordel vastzat). In mijn wachttijd zat ik tussen mijnKIA te neuzen, toen zag ik dat er voor "mijn model" (Picanto 2013) voor E199,- incl montagekosten een originele cruise control in het stuur ingebouwd kon worden. Ik ben uiteraard even naar de balie gelopen en gevraagd of het kon, de medewerker heeft het nagekeken en die zei dat het zou moeten kunnen. Op 5 maart gaat die voor een kleine beurt dus dan monteren ze meteen de cruise control. Ik heb echter momenteel gewoon een kaal stuur zonder bediening, maar ik ben benieuwd of ze het gaat lukken voor die prijs :-) .
Ja hoor geen probleem dan krijg je de zelfde knoopen als de picanto 2016 al paar keer gedaan

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ????????

Geplaatst
dus met bijvoorbeeld dit setje is dat te realiseren? of is er nog meer voor nodig?
Soms moet er nig een ander stuurlint in maar hier kom je een eind je weet het oas als je de stekkers kan vergelijken wert je het zeker

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Geplaatst

Dat is een leuke aanbieding. Wil ik ook wel. Voor de mijne zie ik niets in mijnKia.

Geplaatst
Dit is het setje dat ik bedoelde, volgens mijnKIA

Screenshot_20180220-175139.thumb.png.a9f0a16c9db62c072e2cc7669920e702.png
Dat is wel voor het nieuwste model volgens mij

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ????????

Geplaatst

De mijne is van 2015. Ik heb al audio- en telefoonbediening op het stuur. Ik zal eens vragen bij de dealer.

kia-stuur.thumb.jpg.5c72d301b8be596530ade996d13c6685.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei timmert26:

@timmert26........weet jij toevallig welk specifiek model/uitvoering pica ta je hebt? Ik zat er ook over te denken om die set er in te laten zetten (ta 6-2014), maar vlg mij is mijn model/uitvoering té basis om die cc erin te laten zetten. Kijk ik bv bij de kiashop dan staan er een x-aantal uitvoeringen bij. Mijn uitvoering heeft bv nog “stokjes” om de spiegels te verstellen....:lol:

Geplaatst

Ah, gevonden in de shop inderdaad. Lijkt zoals @xtra40 zegt alleen voor nieuwe versies. Ik heb een 1.0 Businessline.

Geplaatst

als ik op ebay naar de stuurknoppen van me model zoek dan lijkt het op de link die ik al linkte, dus hoop dat het wel gaat dan.

dat zou dan een hoop geld schelen.

gaat bij mij om de 1.0 x-treme 2014

Geplaatst

Even navraag gedaan bij de dealer over zowel de set in de Kia shop als de set op eBay. Dit is het antwoord.

Volgens onze gegevens kan de set die u aangeeft niet werken op uw auto, deze is hier niet op voorbereid.
Wij hebben een dergelijke set nog nooit gemonteerd.

Wel kan er een externe cruisecontrole gemonteerd worden, kosten hiervoor zijn € 499,- incl

Geplaatst

Ik heb zelf een picanto 2013 zonder poespas, heb niet eens een afstandsbediening dus het leek mij ook al sterk dat het zou moeten kunnen. Ter plekke zeiden ze dat het zou moeten passen. Ik zal het de dag zelf nog even opnieuw navragen, voor ik met een rekening van jewelste wordt geconfronteerd. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...