Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Mijn naam is Jelle.

Aanstaande zaterdag kunnen mijn vrouw en ik onze (nieuwe) Kia Picanto ophalen. We hebben nu een Toyata Aygo 3d zonder enige vorm van luxe en kregen bij kia een mooie inruil ervoor.

De Picanto is een 5drs comfort pack in vindt ik de mooiste kleur titanium grijs,uit 11/2013 . met een 1.0 cvvt

post-16870-0-73005700-1459706252_thumb.jpg

Bij de kia dealer kregen we zo,n mooie inruil dat er geld was om ook nog een set lm velgen erbij te kopen in antraciet grijs.

Tegenover de psa drieling is de Picanto veel meer auto voor je geld vindt ik, we zijn ook een paar keer bij Toyota geweest voor de nieuwe Aygo maar die heeft toch  teveel missers ,als voorbeeld ik wil verlichting in de kofferbak en dat is er niet,weinig interieur ruimte en nog steeds kaal metaal binnenin enz.

De psa drieling is eigenlijk meer een evolutie van het vorige trio terwijl de Picanto meer een revolutie is in het A segment.

Guest Vitara 2
Posted

Hallo Jelle en Ega,

Natuurlijk zeggen wij hier dat je de beste keus hebt gemaakt door voor de Picanto te kiezen :)

Maar zo te zien hebben jullie een wel overwogen keuze gemaakt.

Heel veel plezier en veilige km toegewenst met jullie nieuwe Picanto. en natuurlijk welkom op het forum.

Groet,

Lourens

Posted

Van Harte !

Hé snelle Jelle, vul je avatar even aan, dat is wel zo handig.

Vinden we prettig hier.