vengafan Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 hallo waarde forum leden, Daar mijn usb sticks rondzwerven in mijn middenconsole ben ik op zoek naar een houder voor usb sticks ben al aan het zoeken geweest maar kom niet veel verder. Zijn er mensen of speurneuzen die me verder kunnen helpen. Of zijn er knappe koppen die iets kunnen fabriceren of bedenken? Quote
ludoke Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 hallo waarde forum leden, Daar mijn usb sticks rondzwerven in mijn middenconsole ben ik op zoek naar een houder voor usb sticks ben al aan het zoeken geweest maar kom niet veel verder. Zijn er mensen of speurneuzen die me verder kunnen helpen. Of zijn er knappe koppen die iets kunnen fabriceren of bedenken? Na 1 minuut zoeken dit gevonden http://sint-godelieve-instituut.be/webwinkel1/kantoor/11-usb-houder.html Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Stukje haakjes-klittenband op de stick plakken en dan een strook lusjes-klittenband ergens plakken? Bijv. aan de binnenkant van je dashboardkastje? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 op Ali en ebay is genoeg te vinden. Quote
Martijn sportage Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Gekke vraag misschien, maar ik heb 1 USB stick van 32 gb Ik heb daar meer dan genoeg aan? Heb je dan nog meer usb sticks nodig? 2 Quote
Hanz001 Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Martijn sportage, op 30 Mei 2016 - 19:18, zei:Gekke vraag misschien, maar ik heb 1 USB stick van 32 gb Ik heb daar meer dan genoeg aan? Heb je dan nog meer usb sticks nodig? Dat was ook mijn eerste gedachte... Quote
vengafan Geplaatst 30 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2016 Gekke vraag misschien, maar ik heb 1 USB stick van 32 gb Ik heb daar meer dan genoeg aan? Heb je dan nog meer usb sticks nodig? Daar mevrouw vengafan een hele andere smaak kwa muziek dan mij heeft hebben we meerdere usb sticks Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Ik heb een aantal films / concerten op mijn usb stick staan en dan is deze ook zo vol...dus ik snap het idee wel van meerdere stick. Ik heb K3 en kinderen voor kinderen ook niet op dezelfde stick staan als hardwell en tiesto Quote
Martijn sportage Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Ik heb de mazzel dat ons zoontje dezelfde Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Mei, 2016 Geplaatst 31 Mei, 2016 Als ik dit zo lees ben ik extra blij met de uitgebreidere opties van mijn iPod in de auto. En die is zelfs maar 8GB... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 31 Mei, 2016 Geplaatst 31 Mei, 2016 Maar waar laat je de films dan op de ipod. Een paar films/concerten en ik zit zo aan de 8 GB Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 31 Mei, 2016 Geplaatst 31 Mei, 2016 Maar heeft Vengafan iets aan de tips over de USB stick opbergers. .... Quote
vengafan Geplaatst 31 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2016 Maar heeft Vengafan iets aan de tips over de USB stick opbergers. .... Vindt het heel top dat er mensen zijn die willen meedenken en ook met oplossingen komen ............. denk dat ik iets wil wat niet bestaat, sugestie van Murcielayo brent me wel op ideeën om zelf iets te gaan maken. Mevrouw Vengafan mag van de week achter haar naaimachine kruipen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Mei, 2016 Geplaatst 31 Mei, 2016 Maar waar laat je de films dan op de ipod. Een paar films/concerten en ik zit zo aan de 8 GBIk gebruik een iPod nano, die kan geen video aan, maar dat kan mijn radio (standaard Kia) ook niet Mevrouw Vengafan mag van de week achter haar naaimachine kruipen.Misschien kun je al volstaan met een gedeeltelijk dubbele, brede (broek)elastiek. De eerste maak je zodat deze om de zonneklep past, de tweede zet je op de eerste vast om de paar cm zodat tussen de steken je sticks klem zitten?Of (wild idee) je neemt vier van die hele kleine stickjes, die je als een kruisje aan elkaar lijmt, dan zitten de ongebruikte sticks vast aan de ingeplugde. Nog simpeler; sticks met sleutelring; gewoon een "bosje" maken 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.