bigwade Geplaatst 13 Juni, 2016 Geplaatst 13 Juni, 2016 Wat kan ik verwachten van een Kia Rio 1.5 LS Ice Airco van 8/2004 160.000 km Het zou een vakantiekar voor mijn dochter kunnen zijn. Prijs is ca 1500. Waar op te letten ? Koets ziet er op foto's goed uit Vormgeving nogal gedateerd.. Jankt die motor (16V) ook omhoog tussen het schakelen, net zoals mijn SP2 vroeger ? Quote
bigwade Geplaatst 14 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Juni, 2016 Deze mag dicht. Schoonzoon wil er niet dood in gevonden worden. Jammer 1 Quote
Wimis on Geplaatst 15 Juni, 2016 Geplaatst 15 Juni, 2016 Deze mag dicht. Schoonzoon wil er niet dood in gevonden worden. Jammer Jaja, (schoon-) vader, jouw Schoonzoon bepaalt en zo hoor het ook ............ ! Quote
bigwade Geplaatst 15 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Juni, 2016 Het is een Punto 1.4 airco/cc geworden. Eigen keus van cleanson Leuk bakkie. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 Deze mag dicht. Schoonzoon wil er niet dood in gevonden worden. Jammer Ik snap hem wel hoor....Al is het maar om tegen schooenpa in te gaan. Quote
Jordan Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 Wat moet ik onder vakantiekar verstaan? Moeten daar veel koffers in of is het puur voor vervoer tijdens de vakantieperiode? Een Punto is best leuk maar vrij compact. Quote
bigwade Geplaatst 16 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2016 Koffers, haha ! De jeugd is half/begin 20 en wil met een gooi-tentje naar Toscane. Dat kun je in een vieze Corsa van 15jr voor 800,- proberen, maar het kan natuurlijk ook iets luxer. (Auto hebben ze niet echt nodig, stadsjeugd denkt inmiddels heel anders over autogebruik en bezit dan ik vroeger..) Dat zoeken naar zo'n autootje viel nog niet mee. Te duur, te brak, 3drs ipv 5 drs en ga zo maar door. Het kan zomaar zijn dat het ding in oktober weer verkocht wordt Ik had ook nog een leuke betaalbare Rode Idea op het oog maar dat mocht van dochter echt niet, ha.ha.ha. ! Quote
Jordan Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 De jeugd van tegenwoordig heeft blijkbaar andere prioriteiten en geen liefde voor de automobiel. Die zullen zeker ook doorrijden als er een rood olielampje brandt. En dan raar staan te kijken als ze verderop stilstaan.... Quote
bigwade Geplaatst 16 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2016 De jeugd van tegenwoordig heeft blijkbaar andere prioriteiten en geen liefde voor de automobiel. Die zullen zeker ook doorrijden als er een rood olielampje brandt. En dan raar staan te kijken als ze verderop stilstaan.... Klopt, merk ik aan zoon, dochter en hun omgeving. OV zijn ze gewend, vaak gratis, maar een auto is zoveel duurder.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.