Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu nog het minder prettige deel, het overmaken van een hoop geld naar de dealer, maar ja dat schijnt part of the deal te zijn :cry:

Ach, als je het overmaakt zie je er niks van  :wink:

Geplaatst

Ook ik kan a.s. vrijdag om 12.00 uur mijn Niro ophalen, nou ja net zoals JWS moet ik ook toch een kleinigheid richting Kia sturen.

In mijn geval is het de Niro Executive en ook Deep Cerulean Blue.

• Like 3
Geplaatst

Vroeger kon je nog wel eens met een pak geld komen om af te rekenen maar schijnbaar zijn ze daar niet meer zo happig op   nog ff en koop je een auto uit de automaat

Geplaatst

Ik pin mijn auto's gewoon :wink:

PIN-LOGO+haarlijn-FC.gif

Zeer verstandig!

Even vooraf de bank bellen om je limiet 1 dag te verhogen en geen risico meer voor overvallen of faillissementen!

Ook “mijn” Niro is afgelopen vrijdag aangekomen :-) met nog 2 trailers andere Kia's (de verkopen gaan goed!!).

Ze worden gereedgemaakt op volgorde van verkoop.

Begin volgende week gaat het plastic er af, de CrossClimate all seasons omslaan, de trekhaak eronder en de matjes er in en Nederland is een Snow White Pearl rijker. :tt1:  :tt1:  :tt1:  :tt1: .

• Like 1
Geplaatst

Ik mag ook vrijdag mijn Niro Businessline ophalen :-) . Ik betaal gewoon via de Rabo-app op mijn telefoon. Van Rabo naar Rabo wordt direct verwerkt. Wel even de Rabo-scanner meenemen :wink: .

• Like 3
Geplaatst

Ik mag ook vrijdag mijn Niro Businessline ophalen :-) . Ik betaal gewoon via de Rabo-app op mijn telefoon. Van Rabo naar Rabo wordt direct verwerkt. Wel even de Rabo-scanner meenemen :wink: .

Geplaatst

Huh.... Ik spaar altijd voor ik iets koop/bestel.

Geplaatst

Is er geen (standaard) limiet bij de RABO app van 1000 Euri's per week?

Of heb je een wel heeeel voordelige deal afgesloten voor de Niro?

Geplaatst

Zojuist mijn pinbedrag éémalig verhoogd voor vrijdag 25 nov.

Dan rijd er weer een KIA Niro First Edition snow white pearl bij en ik ben dan de gelukkige eigenaar.

Deze auto was 21 okt. besteld dus de wachttijd viel mee, maar het begon toch wat te jeuken.

• Like 4
Geplaatst

Zojuist mijn KIA Niro in ontvangst genomen, en zoals afgesproken op 1 augustus, met pas!

Ben een blij mens.

• Like 5
Geplaatst

Derrek is zeker rondjes rijden  :wink: .... Jurbro en gvdijk23 trouwens ook. We gaan met 5 nieuwe Niro's vast veel foto's zien. Hoewel Jurbro nog even moet wachten

• Like 1
Geplaatst

En welk model heb je dan nu?

(zal wel ergens staan!) :ninja:

Ik heb de Kia Niro Executiveline Gravity Blue.

• Like 2
Geplaatst

:no:  :no:  :no: Helaas, ik moet wachten tot aanstaande woensdag......

Geplaatst

Allen die hem vandaag hebben opgehaald (waren er een paar volgens mij). Heel veel plezier en geluk met jullie aanwist.

Bedankt, hij rijd als een zonnetje, ik kom uit een Citroën Cactus maar dit is in alle opzichten meer auto, dus van zeker niet ontevreden naar helemaal happy :tt1: 

• Like 3
Geplaatst

:no:  :no:  :no: Helaas, ik moet wachten tot aanstaande woensdag......

Dat is balen. Als ie er eenmaal is wil je hem hebben ook. Ken dat gevoel...

• Like 1
Geplaatst

Bedankt, hij rijd als een zonnetje, ik kom uit een Citroën Cactus maar dit is in alle opzichten meer auto, dus van zeker niet ontevreden naar helemaal happy :tt1:

Gefeliciteerd ook JWS. Begint al een aardige club te worden met de Niro  :clap:

• Like 1
Geplaatst

Is er geen (standaard) limiet bij de RABO app van 1000 Euri's per week?

Of heb je een wel heeeel voordelige deal afgesloten voor de Niro?

Nee, geen limiet. Is net als internetbankieren. Je heb alleen een maximum van €50.000,= per transactie. Is voldoende voor de Niro :-)

Vrijdag mijn Niro opgehaald. Heel tevreden, zal binnenkort wat foto's posten.

Geplaatst

Nee, geen limiet. Is net als internetbankieren. Je heb alleen een maximum van €50.000,= per transactie. Is voldoende voor de Niro :-)

Vrijdag mijn Niro opgehaald. Heel tevreden, zal binnenkort wat foto's posten.

Gefeliciteerd!

Nog 2 dagen.....

Geplaatst

Vanmorgen............ :tt1:

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...