Ron Penguin Geplaatst 14 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2016 Nu nog het minder prettige deel, het overmaken van een hoop geld naar de dealer, maar ja dat schijnt part of the deal te zijn Ach, als je het overmaakt zie je er niks van
hvessen Geplaatst 14 November, 2016 Geplaatst 14 November, 2016 Ook ik kan a.s. vrijdag om 12.00 uur mijn Niro ophalen, nou ja net zoals JWS moet ik ook toch een kleinigheid richting Kia sturen. In mijn geval is het de Niro Executive en ook Deep Cerulean Blue. 3
vengafan Geplaatst 15 November, 2016 Geplaatst 15 November, 2016 Vroeger kon je nog wel eens met een pak geld komen om af te rekenen maar schijnbaar zijn ze daar niet meer zo happig op nog ff en koop je een auto uit de automaat
Derrek Geplaatst 15 November, 2016 Geplaatst 15 November, 2016 Ik pin mijn auto's gewoon Zeer verstandig! Even vooraf de bank bellen om je limiet 1 dag te verhogen en geen risico meer voor overvallen of faillissementen! Ook “mijn” Niro is afgelopen vrijdag aangekomen met nog 2 trailers andere Kia's (de verkopen gaan goed!!). Ze worden gereedgemaakt op volgorde van verkoop. Begin volgende week gaat het plastic er af, de CrossClimate all seasons omslaan, de trekhaak eronder en de matjes er in en Nederland is een Snow White Pearl rijker. . 1
gvdijk23 Geplaatst 16 November, 2016 Geplaatst 16 November, 2016 Ik mag ook vrijdag mijn Niro Businessline ophalen . Ik betaal gewoon via de Rabo-app op mijn telefoon. Van Rabo naar Rabo wordt direct verwerkt. Wel even de Rabo-scanner meenemen . 3
Jurbro Geplaatst 16 November, 2016 Geplaatst 16 November, 2016 Ik mag ook vrijdag mijn Niro Businessline ophalen . Ik betaal gewoon via de Rabo-app op mijn telefoon. Van Rabo naar Rabo wordt direct verwerkt. Wel even de Rabo-scanner meenemen .
Jurbro Geplaatst 16 November, 2016 Geplaatst 16 November, 2016 Ik krijg hem gelukkig pas volgend jaar, kan ik tenminste nog effe sparen
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 November, 2016 Geplaatst 16 November, 2016 Huh.... Ik spaar altijd voor ik iets koop/bestel.
Derrek Geplaatst 17 November, 2016 Geplaatst 17 November, 2016 Ik mag ook vrijdag mijn Niro Businessline ophalen . Ik betaal gewoon via de Rabo-app op mijn telefoon. Van Rabo naar Rabo wordt direct verwerkt. Wel even de Rabo-scanner meenemen . Is er geen (standaard) limiet bij de RABO app van 1000 Euri's per week? Of heb je een wel heeeel voordelige deal afgesloten voor de Niro?
Dudeljo Geplaatst 18 November, 2016 Geplaatst 18 November, 2016 Zojuist mijn pinbedrag éémalig verhoogd voor vrijdag 25 nov. Dan rijd er weer een KIA Niro First Edition snow white pearl bij en ik ben dan de gelukkige eigenaar. Deze auto was 21 okt. besteld dus de wachttijd viel mee, maar het begon toch wat te jeuken. 4
hvessen Geplaatst 18 November, 2016 Geplaatst 18 November, 2016 Zojuist mijn KIA Niro in ontvangst genomen, en zoals afgesproken op 1 augustus, met pas! Ben een blij mens. 5
Wimis on Geplaatst 18 November, 2016 Geplaatst 18 November, 2016 En welk model heb je dan nu?(zal wel ergens staan!)
Ron Penguin Geplaatst 18 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2016 Dudeljo en hvessen, beiden gefeliciteerd met deze prachtige auto 1
Ron Penguin Geplaatst 18 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2016 Derrek is zeker rondjes rijden .... Jurbro en gvdijk23 trouwens ook. We gaan met 5 nieuwe Niro's vast veel foto's zien. Hoewel Jurbro nog even moet wachten 1
hvessen Geplaatst 18 November, 2016 Geplaatst 18 November, 2016 En welk model heb je dan nu? (zal wel ergens staan!) Ik heb de Kia Niro Executiveline Gravity Blue. 2
Albert jan & Brigitte Geplaatst 18 November, 2016 Geplaatst 18 November, 2016 Allen die hem vandaag hebben opgehaald (waren er een paar volgens mij). Heel veel plezier en geluk met jullie aanwist. 1
Derrek Geplaatst 19 November, 2016 Geplaatst 19 November, 2016 Helaas, ik moet wachten tot aanstaande woensdag......
JWS Geplaatst 19 November, 2016 Geplaatst 19 November, 2016 Allen die hem vandaag hebben opgehaald (waren er een paar volgens mij). Heel veel plezier en geluk met jullie aanwist. Bedankt, hij rijd als een zonnetje, ik kom uit een Citroën Cactus maar dit is in alle opzichten meer auto, dus van zeker niet ontevreden naar helemaal happy 3
Ron Penguin Geplaatst 19 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2016 Helaas, ik moet wachten tot aanstaande woensdag...... Dat is balen. Als ie er eenmaal is wil je hem hebben ook. Ken dat gevoel... 1
Ron Penguin Geplaatst 19 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2016 Bedankt, hij rijd als een zonnetje, ik kom uit een Citroën Cactus maar dit is in alle opzichten meer auto, dus van zeker niet ontevreden naar helemaal happy Gefeliciteerd ook JWS. Begint al een aardige club te worden met de Niro 1
gvdijk23 Geplaatst 21 November, 2016 Geplaatst 21 November, 2016 Is er geen (standaard) limiet bij de RABO app van 1000 Euri's per week? Of heb je een wel heeeel voordelige deal afgesloten voor de Niro? Nee, geen limiet. Is net als internetbankieren. Je heb alleen een maximum van €50.000,= per transactie. Is voldoende voor de Niro Vrijdag mijn Niro opgehaald. Heel tevreden, zal binnenkort wat foto's posten.
Derrek Geplaatst 21 November, 2016 Geplaatst 21 November, 2016 Nee, geen limiet. Is net als internetbankieren. Je heb alleen een maximum van €50.000,= per transactie. Is voldoende voor de Niro Vrijdag mijn Niro opgehaald. Heel tevreden, zal binnenkort wat foto's posten. Gefeliciteerd! Nog 2 dagen.....
Ron Penguin Geplaatst 22 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2016 Gefeliciteerd! Nog 2 dagen..... 1 .... 1
Aanbevolen Berichten