Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
54 minuten geleden, dropje zei:

Zitten de kunststof wieldoppen eigenlijk samen met de wielmoeren vast, of puur vast geklikt in de lichtmetalen velgen?

Toevallig laatst een achterwiel moeten verwijderen omdat het ventieldopje bij het losdraaien achter de velg terecht was gekomen. En ik constateerde dat de originele wieldoppen met de  wielmoeren gefixeerd zijn. Kun je ze dus ook niet kwijtraken!

Vreemd dat de ventielopening dan net verkeerd zat. Dat moet de bandenmonteur dan verkeerd gemonteerd hebben zou je denken.

Geplaatst
6 uur geleden, henk smit zei:

ik heb het in een ander lijntje aan gegeven dat de wiel bouten vast zitten aan de sport velgen. waar om ze dat gedaan hebben is mijn een raadsel. 

6 uur geleden, henk smit zei:

ik heb het in een ander lijntje aan gegeven dat de wiel bouten vast zitten aan de sport velgen. waar om ze dat gedaan hebben is mijn een raadsel. 

Zijn de wielbouten er niet juist om je velgen vast te zetten?  Volgens mij gaan je wielen er vandoor zonder deze bouten. 

En als er sport velgen onder de wieldoppen zitten. Kan je dan niet beter de wieldoppen er af halen?  Dan heb je sportvelgen ipv wieldoppen. Of snap ik het niet? 

Geplaatst

Het zijn zwarte lichtmetalen velgen. Wieldoppen zijn denk ik bedoeld voor een lager verbruik. Ik vond de zwarte velgen niet echt fraai onder mijn auto, dus heb de doppen weer teruggezet. De doppen zitten vast onder de wielbouten.

Geplaatst
57 minuten geleden, henk smit zei:

je heb zo maar geen contract. als je een private lease auto wil  gaan rijden. voor af word je hele doop Zell gelicht. je  tenminste 3000 euro. netto per maand verdienen.   

3.000 euro netto per maand Henk ?? Dan zullen er niet veel Niro's in de private lease de weg op komen denk ik zo....

Is dat niet meer afhankelijk van wat voor leningen je nog meer hebt lopen? (hypotheek e.d.?)

Geplaatst

Volgens mij hebben we een lijntjes issue :hammer:  

komt allemaal wel goed hoor. Misschien kan een beheerder even weer wat op zijn plaatst zetten. Dan zijn we weer in lijn. 

Geplaatst
1 uur geleden, henk smit zei:

na het wisselen heb ik de zet winter banden op geslagen in mijn box. wat is het beste liggend op elkaar of staand.  

Denk niet dat het veel uitmaakt, maar ik gebruikte altijd een velgenboom voor mijn opgeslagen banden. Dan hangen de banden los van elkaar en kun je ze makkelijk verplaatsen.(wieltjes). Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Geplaatst (aangepast)
4 uur geleden, henk smit zei:

na het wisselen heb ik de zet winter banden op geslagen in mijn box. wat is het beste liggend op elkaar of staand.  

Liggend is het beste! Staand vervormd de band na enkele maanden, mits je ze regelmatig draait......maar denk daar maar steeds aan, want doe je dat niet, dan krijg je zogenaamde "vierkante " wielen! Denk er wel aan, als je gaat stapelen, om de onderste band iets vrij van de vloer te houden (dmv. bijv. 2 plankjes onder de velgrand) zodat de wielen kunnen "ventileren"

aangepast door Kia de Niro
Toevoegen tekst
Geplaatst
41 minuten geleden, henk smit zei:

..... zo heb ik ook nog een banden boom. waar ik ze op kan leggen 

Probleem opgelost!:hammer:

Geplaatst (aangepast)
Op ‎9‎-‎3‎-‎2019 om 14:24, Derrek zei:

Probleem opgelost!:hammer:

Was er überhaupt een probleem, vraag ik mij dan af.... als je zo'n velgenboom hebt staan....

Ik schroefde mijn winter-/zomerbanden altijd tegen het plafond in de garage, dan staan ze niet zo in de weg in de al overvolle garage.

aangepast door dropje
Geplaatst
24 minuten geleden, henk smit zei:

dat gaat niet in mijn parkeer garage en box waar twee fietsen en scooter staan 

Wat gaat niet Henk? de velgenboom of het tegen het plafond schroeven?

Ik heb geen plek voor een velgenboom, met 10 fietsen, een zijspan, een werkbank, een koelvriescombi en 1 wand helemaal vol met legboarden:no:

Geplaatst (aangepast)
9 uur geleden, dropje zei:

Wat gaat niet Henk? de velgenboom of het tegen het plafond schroeven?

Ik heb geen plek voor een velgenboom, met 10 fietsen, een zijspan, een werkbank, een koelvriescombi en 1 wand helemaal vol met legboarden:no:

Heb ik ook allemaal. Plus mijn vrouw als ze weer eens stout is geweest.... 

aangepast door Derrek
Geplaatst
Op 9-3-2019 om 11:50, henk smit zei:

ik heb ook een velgen boom ze liggen momenteel op een hondje .

Toch wel zielig. Wat voor hond heb je, Henk?

Geplaatst
14 uur geleden, Derrek zei:

Heb ik ook allemaal. Plus mijn vrouw als ze weer eens stout is geweest.... 

Ja, heb je een zijspan? Cool, wat voor iets? EZS,EML? Of misschien een Rus?

Geplaatst
5 uur geleden, dropje zei:

Nee, ze is Duitse...

Geplaatst
Zojuist, Derrek zei:

Nee, ze is Duitse...

M'n vrouw dan.....

Geplaatst
22 uur geleden, dropje zei:

Ik heb hier wel zo iets staan , maar dat wist je wel al zeker :lol::lol:

Geplaatst
17 uur geleden, Derrek zei:

M'n vrouw dan.....

Mijne is half Duits....... M'n zijspan dan...

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, bert111bel zei:

Ik heb hier wel zo iets staan , maar dat wist je wel al zeker :lol::lol:

Tuurlijk wist ik dat Bert... ;-)

Ik geloof alleen niet dat ik jouw wel eens in levende lijve ergens heb gezien? Ga je wel eens naar Genemuiden of EGT?

aangepast door dropje
Geplaatst
8 uur geleden, dropje zei:

Tuurlijk wist ik dat Bert... ;-)

Ik geloof alleen niet dat ik jouw wel eens in levende lijve ergens heb gezien? Ga je wel eens naar Genemuiden of EGT?

ben op beide plekken al geweest , 1x genemuiden en misschien 7a 8 x EGT , zowel lux als Duitsland .... Maar ik ben een discreet iemand en niemand weet ooit met wat ik op 

dit bepaald moment weer onder mijn bibs heb  :clown:

• 2 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...