Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik was net even in MijnKia en klikte op afspraak inplannen.

Je kan dan aangeven wat voor onderhoudsbeurt en dan komen de kosten naar voren:

Oliebeurt: € 167,50

Kleine beurt: € 194,50

Grote beurt: € 245,50

• Like 2
Geplaatst

had het nog niet gelezen maar ergens valt dat nog mee, mijn vrouw heeft een picanto gehad en dat scheelde niet zo erg veel hiermee.

Geplaatst

Ik schrik er ook niet van, hoewel een oliebeurt mij wel aan de hoge kant lijkt. Maar heb nog niet gekeken wat ze daar voor moeten doen.

• 7 maanden later...
Geplaatst

Bougies ieder 2 jaar?

Stenen tijdperk beurt...? 

Mijn vrouw heeft Toyota IQ waarvan bougies pas bij 90000km vernieuwd hoeven te worden. En oliewissel voor ca 170 euro gaat beetje op Duitse premium lijken, wat deze toch niet is.

Geplaatst

Ik vind het wel meevallen. Reken 65 euro uurloon - er moet ten slotte ook verdiend worden-, 12,50 euro per liter olie, een filter, dat soort dingen. Kom op mensen, er moet een pand betaald worden, personeel, stroom, en ook nog winst gemaakt worden. Gezien de service - kan Opel bijvoorbeeld nog wat van leren- gun ik het ze wel. 

Je borgt je garantie van 7 jaar. Een gratis zomer en wintercheck waarbij vloeistoffen worden bijgevuld moet ook ergens van betaald worden.

Laten we nu niet doen alsof het geld flink uit je zakken geklopt wordt.. Zo wel, ga dan vooral naar harrie de beunhaas. Ben je voor 75 euro klaar. 

Geplaatst
Bougies ieder 2 jaar?
Stenen tijdperk beurt...? 
Mijn vrouw heeft Toyota IQ waarvan bougies pas bij 90000km vernieuwd hoeven te worden. En oliewissel voor ca 170 euro gaat beetje op Duitse premium lijken, wat deze toch niet is.

Bij mijn Kia Niro staat bougies wisselen na 10 jaar of 150.000 km.
Oliebeurt in Spanje kost €140 in Nederland €171.50, dus als ik door toch ben waarom niet.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geplaatst

Zoals eerder gemeld betaalde ik bij de 15.000 km ongeveer 140 euro

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...