Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

onderhoud Niro

Gast Eizo1965

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
16 uur geleden, Murcielaygo zei:

Een tijd geleden riep je nog dat het weer een Mazda zou worden emoji15.png

een KIA niro.  of een xseed plug in. sportis  een van de drie. kost nu 36 maanden tussen de 500 en zes honderd 

per maand. een  huday kona hybride kost. 450 euro 36 maanden in september moet ik een keuze maken 

Geplaatst
5 uur geleden, SMITHEN69 zei:

een KIA niro.  of een xseed plug in. sportis  een van de drie. kost nu 36 maanden tussen de 500 en zes honderd 

per maand. een  huday kona hybride kost. 450 euro 36 maanden in september moet ik een keuze maken 

Als ik jou was zou ik voor de Kona gaan of een Mazda

Geplaatst

Of een huday sportis.

• Like 1
Geplaatst
Op 12-7-2020 om 16:52, Murcielaygo zei:

Een tijd geleden riep je nog dat het weer een Mazda zou worden emoji15.png

ik kom op mijn besluit terug . geen nieuw lease contract wand de Kia pikanto.waar mijn klein dochter mee reed daar ga ik zelf mee rijden. 

Geplaatst

Maar hoe zit het nou Henk?
In januari riep je dat je nog twee jaar moest. Vandaag roep je in een ander topic dat het contract over 4 maanden afloopt. Vervolgens moet je beslissen in september?

Geplaatst

dat klop ik had een contract van 36 maanden. en dat loop eind november af. daar na geen nieuw lease 

contract meer. wand ik heb ook nog een pikanto 12 automaat sport line . misschien kom ik er nog op terug.

dat ik mijn pikanto inruil voor een koop Kia niro. Waar wel vier maanden lever tijd op zit .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...