Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

onderhoud Niro

Gast Eizo1965

Aanbevolen Berichten

Gast Eizo1965
Geplaatst

Inmiddels kan iedereen alweer een paar maanden genieten zijn zijn Niro. Zijn er al mensen die een onderhoudsbeurt hebben laten uitvoeren? Ben wel benieuwd naar de kosten en de ervaringen.

Geplaatst

Ervaring kan ik niet zeggen, de prijzen staan in MijnKia. Weet wel dat Wim_is al een servicebeurt met de Niro heeft gehad

Geplaatst

Ik heb net de 15.000 km beurt gehad. Dat zit zo rond de 140 euro geloof ik (had ook nog winter-zomer banden wissel).

• Like 1
Geplaatst

Ik mocht 175 euro aftikken met een update voor het stotteren bij bepaalde snelheden.
Dat is nu weg maar...... ik rij nog met de oude nav software ?
Als ik tijd heb bel ik even !

Geplaatst
22 minuten geleden zei Wimis on:

Ik mocht 175 euro aftikken met een update voor het stotteren bij bepaalde snelheden.

Ach, je kan hem ook inruilen, heb je de nieuwe software :wink:

• Like 3
Geplaatst
22 minuten geleden zei Ron Penguin:

Ach, je kan hem ook inruilen, heb je de nieuwe software :wink:

Dat gaat (waarschijnlijk) ook binnenkort gebeuren........... :shit:

• Like 2
Geplaatst
11 minuten geleden zei Wimis on:

Dat gaat (waarschijnlijk) ook binnenkort gebeuren........... :shit:

Owww, vertel? Andere Niro of andere auto? Ben wel benieuwd naar de 'stekker' niro, maar Geertje vindt dat niks. En ben beetje bang voor de prijs die daar aan hangt.

Geplaatst
1 uur geleden zei Ron Penguin:

Owww, vertel? Andere Niro of andere auto? Ben wel benieuwd naar de 'stekker' niro, maar Geertje vindt dat niks. En ben beetje bang voor de prijs die daar aan hangt.

PB

Geplaatst
5 uur geleden zei Wimis on:

Die updates zijn garantie, daar teken ik een declaratie formulier voor zodat de dealer dat weer van kia krijgt....

Geplaatst
32 minuten geleden zei wimkia:

Die updates zijn garantie, daar teken ik een declaratie formulier voor zodat de dealer dat weer van kia krijgt....

Hmm, garantie?
Nog geen formulier gezien!

Loop dan alweer een paar maanden achter, tijd om Kia te bellen!
Maar ja, wanneer ? Ik heb even geen tijd daarvoor, dus ook geen ......... garantie dan?
Dit wordt spannend :winkiss:

Geplaatst

Kia heeft vaste prijzen voor onderhoud van de Niro (prijzen 2017):

Olie beurt € 171,50
Kleine beurt € 199,50
Grote beurt € 251,00

• Like 1
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Vandaag de kleine beurt van 30.000 km laten uitvoeren na 11 1/2 maand rijden.
Kosten vallen mee: 214,04 euro inclusief BTW

wel naar een rammelend geluid in de achterklep laten kijken. Daar blijkt een klemmetje niet goed bevestigd te zijn wat bij meer niro's voorkomt.

• 9 maanden later...
Geplaatst

Hierbij de onderhoudstarieven vanaf 1 juni 2018. Kreeg ik van mijn dealer Van Mossel Harderwijk na enige onduidelijkheid over een hogere rekening dan ik verwachtte. Als ik inlog op "MijnKia", dan staan daar namelijk op dit moment nog steeds de lagere onderhoudstarieven in een pdf van januari 2017. Ik betaalde dus van de week voor een oliebeurt bij kilometerstand 15.000:  € 183,80. Eergisteren gechat met Kia op de Kia site. Men zou spoorslags de nieuwe PDF van 1 juni 2018 er op zetten. Ik kreeg alvast een link naar de PDF van 1 januari 2018 (?!) die dus al weer achterhaald is.

20180530140928.pdf

Geplaatst
20 uur geleden zei Arnold Niro:

Hierbij de onderhoudstarieven vanaf 1 juni 2018. Kreeg ik van mijn dealer Van Mossel Harderwijk na enige onduidelijkheid over een hogere rekening dan ik verwachtte. Als ik inlog op "MijnKia", dan staan daar namelijk op dit moment nog steeds de lagere onderhoudstarieven in een pdf van januari 2017. Ik betaalde dus van de week voor een oliebeurt bij kilometerstand 15.000:  € 183,80. Eergisteren gechat met Kia op de Kia site. Men zou spoorslags de nieuwe PDF van 1 juni 2018 er op zetten. Ik kreeg alvast een link naar de PDF van 1 januari 2018 (?!) die dus al weer achterhaald is.

20180530140928.pdf

Ik heb afgelopen vrijdag € 173,55 betaald voor de oliebeurt (45.000). Zit dus blijkbaar verschil bij de een of de ander

Geplaatst

De 60.000 km beurt gehad. Rond de 300 euro afgetikt. Valt reuze mee...

• 2 jaar later...
Geplaatst

ik heb de afgelopen drie jaar 15000/30000/45000 km beurten laten doen. en bij iedere beurt gratis update van de navigatie.

kosten geen private lease com. 

Geplaatst
23 minuten geleden, SMITHEN69 zei:

ik heb de afgelopen drie jaar 15000/30000/45000 km beurten laten doen. en bij iedere beurt gratis update van de navigatie.

Grapjas.....

• Like 1
Geplaatst
Op 17-3-2017 om 16:26, Derrek zei:

Kia heeft vaste prijzen voor onderhoud van de Niro (prijzen 2017):

Olie beurt € 171,50
Kleine beurt € 199,50
Grote beurt € 251,00

de vaste onder houd prijzen van Kia niro kloppen niet. bij na vraag Kooijman kost een kleine beurt 300 en een grote 400 euro gelukkig hoef ik dat

niet betalen met mijn private lease auto.  

Geplaatst
5 uur geleden, SMITHEN69 zei:

Kosten wel. Die zitten in je leasecontract en betaal je elke maand. Of denk je echt dat de garage aan (private)lease auto's gratis onderhoud pleegt?

• Like 2
Geplaatst

Mijn dealer hanteert gelukkig de KIA prijslijst i.p.v. die ruim 100 Eurie extra.

Geplaatst

Mijn Niro hybrid 2016 is voor de 60.000 km. beurt geweest.

Kosten beurt 314,-. Rem- en koppelingsvloeistof vervangen 93,- Totaal groot onderhoud dus 407,-.

Meteen ook de airco geheel laten onderhouden (advies 60.000 km. incl. koelmiddel vervangen 129,-.

Tevens APK: 9,95 (alleen afmeldkosten).

Update software en kaart inclusief en mijn dealer verlengde op haar kosten ook de meest uitgebreide KIW (incl. buitenland) voor een jaar. Hulde!

Totaal alles bij elkaar dus 545,95 incl. BTW voor het meest, meest uitgebreide onderhoud.

Niet verkeerd voor 1 x in de 4 jaar.

Geplaatst
Op 9-7-2020 om 15:30, Derrek zei:

Kosten wel. Die zitten in je leasecontract en betaal je elke maand. Of denk je echt dat de garage aan (private)lease auto's gratis onderhoud pleegt?

voor 388 per maand zonder zorgen 36 maanden alleen tanken over vier maanden loop het contract af. het lease contract is wel een paar tientjes

duur de geworden. Maar het wort weer een Kia niro de komende 36 maanden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...