Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraagje aan de sleutelaars,

Ik heb bij Ali een setje achteruitrijdsensoren gekocht. Wil ze gaan aansluiten op de (als het goed is) groene draad van het achteruitrijdlicht.  Kan ik dat draad het beste zoeken via de wielkast rechtsachter of via de kofferbak? En als dat via de kofferbak gaat, hoe krijg ik dat paneel (foto) verwijderd?

Gr marc

IMG_20190212_144123.jpg

Geplaatst
1 minuut geleden, xtra40 zei:

bedrading naar de verlichting in de bumper dus ook je achteruit rij signaal 

die zit links achter dat schot daar gaat hij ook naar buiten 

Oke, verkeerd gegokt dus. 

@xtra40 is dat schot/paneel makkelijk weg te krijgen? Bij de rechter zaten er 2 kruiskopjes onderaan maar kan verder niks vinden. Er flink aan rukken leidt tot een onheilspellend gekraak (ben toen maar gestopt)...........

Geplaatst
9 minuten geleden, CJAvHam zei:

Gewoon bij je achteruit rij verlichting weg halen is wel zo makkelijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Al gevonden en gelukt. Bedrading zat links achter de bekleding. Dat was nog wel het moeilijkste van de hele klus, die bekleding (zonder breuken) los/weg te halen. Groene draad was er snel gevonden.  Denk dat het achteruitrijlicht nog lastiger is. Kon dáár al helemaal niet bij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...