eNiroFan Geplaatst 25 Februari, 2019 Geplaatst 25 Februari, 2019 My precious is weer terug waar hij vandaan kwam: bij de dealer. Problemen met de verwarming. Als het buiten kouder dan 5 graden is doet hij het niet. Ze hebben het uitgelezen en hij geeft hier ook een storing over. De hele warmte pomp moet waarschijnlijk vervangen worden. Als er mensen zijn met soorgelijke problemen hoor ik het graag. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het exemplarisch is. Quote
Fralamjo Geplaatst 25 Februari, 2019 Geplaatst 25 Februari, 2019 Klinkt idd exemplarisch. Hier geen last en ook mijn Ioniq met wartmepomp (zelfde techniek uit zelfde concern) geen problemen. Trouwens rond het vriespunt schakelt de verwarming over naar een minder efficiënte PTC heater omdat een warmtepomp nog maar weinig warmte dan geeft. Verklaart ook het duidelijk hogere verbruik bij vorst. 1 Quote
Geronimo81 Geplaatst 26 Februari, 2019 Geplaatst 26 Februari, 2019 jeetje wat vervelend. Hier geen problemen ondervonden. Succes ermee! Quote
eNiroFan Geplaatst 27 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2019 Update: Na dagen zoeken is men erachter dat het verwarmings element kapot is. (De "heater", niet de warmtepomp). Dat ze dagen moesten zoeken is waarschijnlijk het nadeel van early adopter zijn. Ook het feit dat het onderdeel nergens in Europa is, is hier een nadeel van. Het wordt nu uit Korea overgevlogen Duurt een week of 2.. In de tussentijd ga ik gewoon rijden natuurlijk. Dan maar kou lijden Na een paar weken e-Niro voelt rijden in een fossiele auto als back to the stone ages. Quote
Sigmasailor Geplaatst 27 Februari, 2019 Geplaatst 27 Februari, 2019 Twee weken? Komt het dan met een postduif ofzo. Eigenlijk mag je verwachten dat de importeur een magazijn heeft waar tenminste alle onderdelen in NL gewoon op voorraad liggen. Ze hebben er 3000 verkocht. Het dubbele als je Hyundai meetelt (een aantal onderdelen zal gelijk zijn). Beetje jammer wel dit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.