Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bij ledperf.co.uk heb ik vorige maand voor de e-niro een interieur led verlichitingpakket, led kentekenverlichting en een removal toolkit besteld. Zie printscreentje van de order. 

De levering van de in Duitsland bestelde e-niro is (zwaar) vertraagd dus ik heb besloten om de order te annuleren. Levertijden in DE lijken nu zelfs langer dan hier in NL.

Misschien kan ik iemand hier blij maken met dit pakketje? In plaats van verzendkosten betalen voor retour, neem ik liever de verzendkosten voor mijn rekening naar iemand die er gebruik van maakt. Of ophalen in Utrecht kan ook. Spullen zitten nog in ongeopende doos. Ik zou er graag EUR 55 voor willen hebben incl. verzendkosten. Bij interesse graag een PM. 

image.thumb.png.c7d25535e99cd68b2b3b719bcd6ed338.png

Geplaatst

Niet lullig bedoelt, maar nog nooit gehoord van Aliexpress?
Heb daar zelf de juiste leds besteld, en was alles bij elkaar misschien 10 a 15€ kwijt. Echt bizar wat dit soort bedrijven voor die kits durven vragen

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Niet lullig bedoeld, maar heb je de kwaliteit van de leds wel eens vergeleken ?

Tevens zijn deze error free (niet altijd nodig, maar toch). Via Ali bijna nooit, of wel maar dan werkt het niet.

Heb ook Ali leds gehad, maar koop er dan gelijk een paar want ze gaan niet lang mee........

aangepast door King Niro
Geplaatst
2 uur geleden, King Niro zei:

Niet lullig bedoeld, maar heb je de kwaliteit van de leds wel eens vergeleken ?

Tevens zijn deze error free (niet altijd nodig, maar toch). Via Ali bijna nooit, of wel maar dan werkt het niet.

Heb ook Ali leds gehad, maar koop er dan gelijk een paar want ze gaan niet lang mee........

Hmm, ik heb toch iets andere ervaring met Aliexpress. Het klopt dat er soms wat mis gaat, maar gegeven de prijs is dat wel te verwachten. Verder moet je ook niet te naief zijn bij het uitzoeken van de dingen. Als je iets op het oog hebt kun je de diverse leveranciers van het zelfde product goed vergelijken. Ook reviews lezen, want daarvan word je ook wijzer. En ik heb ook wel eens een beroep gedaan op de garantie en dat is altijd netjes afgehandeld. Het enige punt is dat het allemaal erg langzaam gaat. Zowel het leverproces als de afhandeling van een garantieclaim (dispute). Maar ja, dat weet je van tevoren. 

• Like 1
Geplaatst
3 uur geleden, JeroenV zei:

Niet lullig bedoelt, maar nog nooit gehoord van Aliexpress?
Heb daar zelf de juiste leds besteld, en was alles bij elkaar misschien 10 a 15€ kwijt. Echt bizar wat dit soort bedrijven voor die kits durven vragen

Welke lampjes heb je besteld, kun je linkjes geven? Ik heb mijn e-Niro nog niet, maar ben wel al aan het voorbereiden voor de komst. En ik wil de paar gloeilampjes die er zijn ook graag vervangen door LEDs. Ik weet alleen niet om welke lampjes het gaat (soort/type, aantal en plaats van het lampje). Niet alleen het soort lampje is van belang, ook de sterkte.

Ik zag op een Duits forum al eens iemand die de binnenverlichting door LED had vervangen, maar de lichtsterkte daarvan was véél hoger dan van de originele lampjes. Daar heb ik geen zin in. Dan zit je opeens badend in het licht. Je kunt dan als bijrijder ook nooit ff een lampje aan doen tijdens het rijden om iets op te zoeken in de auto. En het moet ook niet van dat afgrijselijke kille witte licht zijn. Brrrr....

Geplaatst
1 uur geleden, Hippe lip zei:

Welke lampjes heb je besteld, kun je linkjes geven?

Deze had ik besteld in 31mm voor de kofferbak en de dakverlichting achter
https://nl.aliexpress.com/item/1pcs-T10-W5W-canbus-on-error-10-SMD-5630-5730-LED-Light-Bulb-High-power-cree/32616791132.html

En deze voor de binnenverlichting voor
https://nl.aliexpress.com/item/NAO-T10-W5W-LED-Lamp-3030-SMD-168-194-Auto-Accessoires-Klaring-Lichten-leeslamp-Auto-12/32853450791.html

Had ook deze nog besteld voor de achteruitrij verlichting, maar die heb ik uiteindelijk nog niet geplaatst omdat je daar niet fatsoenlijk bij komt
https://nl.aliexpress.com/item/2-Pcs-1200-Lumen-Heldere-Fout-Canbus-Extreem-Heldere-3030-SMD-T15-912-W16W-921-LED/32883554356.html

Geplaatst

@JeroenV Dank je! Geeft die eerste niet teveel licht voor binnen? Het is immers 'super bright'.

En 2x die eerste, 2 (of 3?) keer de tweede en 2x de derde? Dit even voor de zekerheid....

En ja, de kwaliteit kan zomaar anders zijn van het hier bestelde spul, maar voor die prijs kun je nog eens nieuwe lampjes kopen. En dan heb ik de originele nog als reserve achter de hand.

Geplaatst

Ik heb de Waxoyl ingeruild voor leds die de Kia dealer er netjes voor me inzet. Ik ben groot fan van Alie, helaas met leds al erg vaak teleurgesteld.

• Like 1
Geplaatst

In mijn auto blijven de ouderwetse lampjes er gewoon in, leds zijn vaak erg wit en superfel en daar heb ik geen behoefte aan als het donker is, verblind worden met instappen. En om nou € 79 uit te geven voor een set lampjes bij de dealer, nee dank je. Ook heb ik inmiddels diverse slechte ervaringen met Aliexpress/Banggood kwaliteit dat ik deze lampjes aan anderen gun :)

Geplaatst
2 uur geleden, Sigmasailor zei:

Ik heb de Waxoyl ingeruild voor leds die de Kia dealer er netjes voor me inzet. Ik ben groot fan van Alie, helaas met leds al erg vaak teleurgesteld.

Ik zelf heb ze mee onderhandeld. Achteraf had ik ze zelf ook kunnen vervangen. Maar heb er ook niet veel voor betaald bij de dealer. Vind de led toch wel mooi staan en ze geven ook prima licht. 

• Like 1
Geplaatst

Ze zitten nu ook in mijn leen optima. Ik vind het wel sjieque (?) staan, vandaar. Ik laat er ook portier lichtjes opzetten. Mijn dealer probeert er lampjes in te zetten die een KIA logo op straat projecteren (gewone Niro optie). Ik ben benieuwd of dat lukt.

Geplaatst
10 uur geleden, Hippe lip zei:

Dank je! Geeft die eerste niet teveel licht voor binnen? Het is immers 'super bright'.

En 2x die eerste, 2 (of 3?) keer de tweede en 2x de derde? Dit even voor de zekerheid....

En ja, de kwaliteit kan zomaar anders zijn van het hier bestelde spul, maar voor die prijs kun je nog eens nieuwe lampjes kopen.

Of het teveel licht is zal denk ik persoonlijk zijn. Ik vind in ieder geval van niet; ja het is helder wit, maar niet verblindend ofzo.

En qua aantallen:
minimaal 2x de 1e (die bestel je per stuk)
minimaal 1x de 2e (daar zitten er al 2 in de verpakking)
minimaal 2x de 3e (maar let op, die lampjes zijn heel lastig te vervangen)
Ik heb er zelf gelijk wat extra besteld puur als reserve mocht het nodig zijn, maar voorlopig werken ze perfect.

Geplaatst
6 uur geleden, Sigmasailor zei:

Ze zitten nu ook in mijn leen optima. Ik vind het wel sjieque (?) staan, vandaar. Ik laat er ook portier lichtjes opzetten. Mijn dealer probeert er lampjes in te zetten die een KIA logo op straat projecteren (gewone Niro optie). Ik ben benieuwd of dat lukt.

Ik heb ze zonder logo. Ik heb ook de lampjes bij de voeten zowel voor en achter. Mijn Niro is volledig geLED :lol:

• Like 1
Geplaatst
13 uur geleden, Sigmasailor zei:

Dit soort lampjes dat licht op straat projecteert vanuit een geopend portier, hebben die een direct nut, of staat het gewoon leuk, chic (moest het ook ff opzoeken) en meer niet?

Geplaatst

Is echt alleen maar leuk (t.o.v.) een gewoon lichtje maar helpen je in het donker natuurlijk wel als oriëntatieverlichting zodat je ziet waar je je voet gaat neerzetten. Maar eigenlijk vind ik het gewoon alleen maar leuk.

Geplaatst

Is erg handig als je iets uit je zak laat vallen vlak voordat je in de auto stapt. Voor de rest staat het leuk. :winkiss:

Geplaatst

Ja, dat laatste kan ik me nog wel voorstellen. Maar als ik ff terugkijk en me probeer te herinneren hoe vaak ik daar in de laatste twee jaar behoefte aan gehad heb.....

En als je dan ziet wat het kost, dan is de kosten/baten-verhouding een beetje uit balans. Ik woon niet buitenaf.

Als je het doet omdat je het leuk of mooi vindt, dan moet ieder voor zich bepalen wat je eraan uitgeeft. Het rendement (de winstgevendheid) van een hobby is ook nooit vast te stellen. 

Geplaatst
Op 4-3-2019 om 23:48, Sigmasailor zei:

Ik heb net gehoord dat het gaat waarschijnlijk wel gaat lukken. In de gewone Niro kan je kiezen; er zijn geen redenen te bedenken waarom het bij de e-Niro dan niet gaat lukken (deur en bedrading is waarschijnlijk identiek). Mijn dealer probeert het gewoon; lukt het niet komen de standaard 'puddle lights' erop. Fijn: een dealer die met je meedenkt! Over een week moet hij aankomen; na dat weekend wordt hij geleverd :clap:.

• 2 maanden later...
Geplaatst
On 3/5/2019 at 7:13 PM, King Niro said:

ook wel Puddle Light genoemd; stap je niet in een plas bij in en uitstappen :)

Precies de reden waarom ik het heb genomen. Straks stap ik met mijn mooie schoenen in het Modder :hang:

Geplaatst
Op 5-3-2019 om 06:39, casper zei:

Ik heb ze zonder logo. Ik heb ook de lampjes bij de voeten zowel voor en achter. Mijn Niro is volledig geLED :lol:

Die heb ik er ook in, maar dan de rode versie, zowel voor als achter.
Maar ik ga ze denk ik aanpassen naar RGB, zodat ze meekleuren met de instelling van de moodlight/ambilight kleur.
Instapverlichting ook, maar idd zonder logo.

• 1 maand later...
Geplaatst
1 uur terug, Xmoo zei:

Klopt het dat je deze kunt gebruiken voor kentekenverlichting?

Klopt, maar ik zou kijken of je lichtjes kan vinden die naar beneden schijnen en wellicht iets langer zijn. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...