Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 hour ago, Marcello75 said:

Mensen...gaan we nou allemaal kritiek leveren over wat ik uitgeef aan een speeltje met een specifiek doel? Het is overigens een leasebak dus wat boeit mij die 2000 euro over de lease termijn.

Ik weet niet of de meeste van jullie al ervaring hebben met elektrisch rijden maar ga eens in een drukke binnenstad rijden met veel fietsers en voetgangers of op een landweggetje waar moeders met de kinders lekker aan het fietsen is en jou niet hoort aankomen. Geloof mij dat je aardig wat boze blikken krijgt, mensen die schrikken of de nodige middel vingers.

En het systeem staat standaard uit en ik kan bepalen welk volume eruit komt...en ja ik ga hem voor de lol om 06:00 uur in de ochtend als een zwaar ronkende V8 aanzetten om de buren bewust wakker te maken...serieus?

Ik kan zeker de stilte van de Niro waarderen, daarvoor heb ik de auto ook, maar VESS alleen zal echt niet voldoende zijn, is mijn al weer duidelijk geworden, een extra claxon zoals bijvoorbeeld mijn Ampera had was erg fijn geweest. En daarbij het systeem is voor mij ook een leuk speeltje.

Je gaat aan een van de belangrijkste voordelen van een electrische auto (stilte) sleutelen. Een beetje discussie kan je dan wel verwachten. Volgens mij hebben we allemaal gezegd (hipppe lip verbeterde zich) dat je je geld moet uitgeven zoals je goeddunkt. Ik heb ook dingen om me heen waarvan andere mensen zullen zeggen dat ze het er nooit voor over hadden gehad.

Ik ken genoeg mensen die midden in de nacht met keiharde herrie rondrijden dus zo vreemd was de vraag over 6 uur s'ochtends niet. Mijn buurman vertrekt elke ochtend om 4 uur en staat in de winter rustig de ruiten te krabben met 15 jaar oude draaiende diesel. Ben blij dat jij iemand bent die wel rekening houdt met de omgeving.

Overigens was ik dit antwoord begonnen met een heel verhaal over dat VESS best hard genoeg is en dat je in een Lexus hetzelfde probleem hebt. Maar toen bedacht ik me dat een diep gorgelend V8 geluid een best beschaafde manier is om te laten weten dat je er bent.

Afijn, veel plezier met je aankoop!

Geplaatst (aangepast)
11 uur geleden, HenryV zei:

Mijn ervaring is dat fietsers en voetgangers je sowieso niet horen aankomen omdat ze (bijna) allemaal hun oortjes in hebben. Overigens valt me dit ook steeds meer op bij automobilisten.

Ik krijg de indruk dat je héél erg aan het generaliseren bent. Ja, die dingen gebeuren. En ja, steeds meer. 

Maar NEE, het is in mijn ogen wel heel sterk overdreven om te zeggen dat “ze (bijna) allemaal hun oortjes in hebben”.

aangepast door Hippe lip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...