Leo2 Geplaatst 21 Maart, 2019 Geplaatst 21 Maart, 2019 Hallo Kia vrienden, in mijn Picanto Design editie van 2019 zit een navigatie van Tomtom na mijn eerdere vragen over flitspalen kom ik nu het volgende probleem tegen, Ik ben gewend bij andere systemen om bij het invoeren van een bestemming dat er een mogelijkheid is om bepaalde voorkeuren te kiezen, bv. de kortste of snelste route, of snelwegen vermijden tolwegen wel of niet. Ik kan het in dit systeem niet vinden, ook de handleiding biedt geen uitkomst, er is vast wel iemand die wat handiger is dan ik, en me op weg kan helpen?? vast bedankt. Quote
Specialmade Geplaatst 21 Maart, 2019 Geplaatst 21 Maart, 2019 2 uur geleden, Leo2 zei: Hallo Kia vrienden, in mijn Picanto Design editie van 2019 zit een navigatie van Tomtom na mijn eerdere vragen over flitspalen kom ik nu het volgende probleem tegen, Ik ben gewend bij andere systemen om bij het invoeren van een bestemming dat er een mogelijkheid is om bepaalde voorkeuren te kiezen, bv. de kortste of snelste route, of snelwegen vermijden tolwegen wel of niet. Ik kan het in dit systeem niet vinden, ook de handleiding biedt geen uitkomst, er is vast wel iemand die wat handiger is dan ik, en me op weg kan helpen?? vast bedankt. Of dit ook in de Picanto Design editie zo staat weet ik niet zeker maar: druk op nav. (route) en daarna opties. Hier stel je alle mogelijkheden in. succes. Quote
Leo2 Geplaatst 21 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 Maart, 2019 Het is gelukt, niet op navigatie drukken maar op Maps, dan op opties. Nu nog een vraag, het scherm kan in 3D of 2D worden weergegeven, kom ik ook nog niet uit Quote
Specialmade Geplaatst 21 Maart, 2019 Geplaatst 21 Maart, 2019 1 uur terug, Leo2 zei: Het is gelukt, niet op navigatie drukken maar op Maps, dan op opties. Nu nog een vraag, het scherm kan in 3D of 2D worden weergegeven, kom ik ook nog niet uit In de Niro kan dat wel, dus wss kan dat ook bij de Picanto. Moet in hetzelfde menu te vinden zijn. Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Maart, 2019 Geplaatst 21 Maart, 2019 Bij mijn "gewone" TomTom 5200 schakel je tussen de weergaven door te drukken op het kompasje, net boven de in/uitzoom-knoppen.Kompas naar het noorden = 2D, kompas draaiend = 3D-weergave, waarbij de richting van het kompas de rijrichting is. Quote
Leo2 Geplaatst 21 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 Maart, 2019 Bedankt voor de tip, morgen gelijk proberen Quote
Leo2 Geplaatst 22 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2019 Je hebt gelijk, werkt idd op die manier, bedankt voor de hulp. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.