Leo2 Geplaatst 2 Maart, 2019 Geplaatst 2 Maart, 2019 Hallo, in mijn Picanto 3, zit standaard Tomtom navigatie, weet iemand of hier ook de flitspalen opzitten??? Ik kan ze niet vinden Quote
Joey-Rio Geplaatst 2 Maart, 2019 Geplaatst 2 Maart, 2019 Hotspot via je telefoon maken, auto hiermee verbinden en dan bij instellingen radarcontroles aanzetten. Quote
Aitia Geplaatst 3 Maart, 2019 Geplaatst 3 Maart, 2019 (aangepast) Zo werkt het inderdaad. Alleen jammer dat er geen geluid hoorbaar is bij een flitser, je ziet alleen het aantal meters of kilometers tot de flitser in het icoontje. 3 Maart, 2019 aangepast door Aitia Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Maart, 2019 Geplaatst 3 Maart, 2019 Kun je de waarschuwingen niet los aanzetten?Zo werkt het bij mijn losse TomTom ook; kun je zelfs kiezen of 'ie altijd geluid maakt, nooit, of alleen als je te snel rijdt... Quote
Leo2 Geplaatst 3 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2019 Bedankt voor de reactie's maar hotspot maken met telefoon, dat zegt me niets, ( beetje didgibeet) mag he met 75 jaar Quote
Gast longbigbear Geplaatst 4 Maart, 2019 Geplaatst 4 Maart, 2019 (aangepast) heb je hier wat aan :hotspot android gsm, je moe natuurlijk wel internet op je gsm hebben, anders even zoeken in handleiding. Of anders aan iemand vragen die inde buurt woont , is redelijk simpel, al had ik er moeite mee,maar dat heeft met gezondheid/medicatie/onthouden te maken. 4 Maart, 2019 aangepast door longbigbear Quote
Leo2 Geplaatst 8 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2019 Bedankt voor je hulp, maar als het alleen zonder geluid werkt ga ik met Flitsmeister verder. Quote
Gast longbigbear Geplaatst 9 Maart, 2019 Geplaatst 9 Maart, 2019 heb er vanmiddag even op gelet, geeft ook een geluidje, flittsmeister ken ik niet, werk meestal met android auto Quote
Aitia Geplaatst 10 Maart, 2019 Geplaatst 10 Maart, 2019 Dank je wel voor je reactie. Dus toch een geluidje. Maar wel heel zacht denk ik. Mijn gehoor is niet meer wat het is geweest. Voorheen met mijn losse TomTom hoorde ik het geluid wel duidelijk. Ik ga er toch eens op letten. Kun je nog zeggen hoe ver van te voren het geluid te horen is? Quote
Joey-Rio Geplaatst 10 Maart, 2019 Geplaatst 10 Maart, 2019 Vandaag opgelet en het geluid komt ongeveer 200 meter van te voren. Afstand tot de flitser staat links in beeld. Quote
Aitia Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 Dank je. Ik ga er de volgende eens goed op letten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.