Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klopt..maar de Niro Hybride heeft er wel gestaan want ik heb toen ik de mijne aanschafte de opties nog vergeleken..

Maar hij is nu verdwenen uit het aanbod..alleen nog de plugin en volledig electr.

Geplaatst

Wellicht heeft dit te maken met de ophanden zijnde facelift. De PHEV en de HEV rollen (voor zover ik weet) ook niet uit dezelfde fabriek (de PHEV komt in ieder geval met de boot uit Zuid-Korea).

Geplaatst

Ben benieuwd naar de Facelift. De PHEV lijkt mij voor ons privé een mooie optie. Dan kan mijn vrouw het woon-werk verkeer elektrisch doen en kunnen we in de vakantie toch 1300kg er aan hangen.

• 4 weken later...
Geplaatst

En wat een prijsverschil tussen een NL of een DE auto..b.v:

Rio NL vanaf 19.995

Rio DE vanaf 11.950

Onze regering is dus heerlijk aan het graaien :cry: 

Geplaatst
1 uur geleden, SatJunk zei:

En wat een prijsverschil tussen een NL of een DE auto..b.v:

Rio NL vanaf 19.995

Rio DE vanaf 11.950

Onze regering is dus heerlijk aan het graaien :cry: 

De Duitse uitvoering betreft een 1.2 met 84 pk, terwijl de NL uitvoering de 1.0T versie is met 100 pk. De 1.2 heeft een hogere CO2 uitstoot en als gevolg van de BPM daardoor niet interessant zijn om aan te bieden. 

Geplaatst
3 uur geleden, Broekie zei:

als gevolg van de BPM daardoor niet interessant zijn om aan te bieden. 

Het prijsverschil zou dan nog groter worden? :taz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...