Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Mijn proceed gt-line is besteld halfweg juni, begin september kreeg ik te horen van de dealer dat de productiedatum halfweg september is. Zonder vertraging zou de proceed eind september bij de garage geleverd worden.
12-14 weken kreeg ik ook te horen als ik de wagen kocht, klopt dus ook.

Dat is goed om te horen :) dan wachten we nog even af :)!

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 4 weken later...
Geplaatst
Op 12-9-2020 om 08:12, TobiasZitz zei:

Van de week hebben wij met de dealer gebeld over een statusupdate van de levering. Week 39 (eind September) stond eerst in de planning maar nu is de leverdatum opgeschoven naar 28 Oktober... :no:

Volgens de dealer had dat ermee te maken dat er heel autos nog in de haven stonden. Maar zover ik weet word de Ceed in Slowakije gebouwd dus dat zal niet per boot onze kant opkomen. Maar omdat wij PHEV versie hebben waarvan de aandrijflijn met Hyundai word gedeeld, zal deze dan toch ook in Korea worden gemaakt? Wellicht dat iemand hier weet? 

Vorige week bericht gehad dat onze Ceed is aangekomen in de havenloods van de importeur. Deze week word hij naar de dealer vervoerd en maken wij deze week een afspraak voor het afleveren. Waarschijnlijk dus volgende week de auto ophalen!

• Like 1
Geplaatst
Vorige week bericht gehad dat onze Ceed is aangekomen in de havenloods van de importeur. Deze week word hij naar de dealer vervoerd en maken wij deze week een afspraak voor het afleveren. Waarschijnlijk dus volgende week de auto ophalen!

Goed nieuws !! We wachten op de foto’s :) alvast fijne eerste kms !

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Deze week bericht van Athlon gekregen dat m'n nieuwe lease auto van de zaak besteld is en dat de voorlopige levering in week 30 zal zijn.

Na een hoop wikken en wegen toch besloten om voor een automaat te gaan (m'n eerste automaat!) 

De Sportswagon GT-Line 1.5 DCT in de kleur Dark Penta is het geworden :)

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb deze week te horen gekregen dat de nieuwe kia ceed sw dynamicplus 1.5 automaat op 7 juni word geleverd. Eerder was aangeven in de week van 14 juni en later in de week van 30 juni. Dus dit is een meevaller. De auto is eind februari besteld in de kleur blue flame metallic. 

Geplaatst
4 uur geleden, Kia SW blue zei:

Ik heb deze week te horen gekregen dat de nieuwe kia ceed sw dynamicplus 1.5 automaat op 7 juni word geleverd. Eerder was aangeven in de week van 14 juni en later in de week van 30 juni. Dus dit is een meevaller. De auto is eind februari besteld in de kleur blue flame metallic. 

Leuk!

Waarschijnlijk komt die van mij ook al iets eerder binnen. Toch wel apart met al die achterstanden in de auto industrie, je zou verwachten dat de levertijden wat langer zouden worden i.p.v. korter.

Geplaatst
Leuk!
Waarschijnlijk komt die van mij ook al iets eerder binnen. Toch wel apart met al die achterstanden in de auto industrie, je zou verwachten dat de levertijden wat langer zouden worden i.p.v. korter.
Hyundai en Kia hebben aan het begin van de Corona crisis juist extra chips besteld / ingekocht, waar bijna alle concurrenten orders annuleerde. Die ruimte is opgeslokt door chips voor de consument electronica.

Dankzij deze vooruitziende blik en 'durf' zijn de buffer voorraden dus veel hoger bij Kia en kunnen ze voorlopig nog vooruit en tijdig leveren. Goede strategische inkopers daar

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

• Like 3
Geplaatst

Waarschijnlijk zitten ze in Korea ook wat dichter op het vuur waardoor ze sneller kunnen schakelen.
Ze hebben het in ieder geval goed gedaan met hun inkopen.

• 1 maand later...
Geplaatst

Aanstaande maandag staat ie voor me klaar!

Voor die van mij stond trouwens een gt-plus line in dezelfde kleur, ook iemand van hier misschien?

De auto komt bij Kia Delft vandaan.

20210705_164147.thumb.jpg.c56b21cae279e835329bd526a618a676.jpg

Geplaatst
Op 6-7-2021 om 18:24, Ronald_S zei:

Aanstaande maandag staat ie voor me klaar!

Voor die van mij stond trouwens een gt-plus line in dezelfde kleur, ook iemand van hier misschien?

De auto komt bij Kia Delft vandaan.

20210705_164147.thumb.jpg.c56b21cae279e835329bd526a618a676.jpg

Een executive?

of een GT line?

• 11 maanden later...
Geplaatst

Eind maart een Kia Ceed SW GT-line besteld.... net gebeld met Kia Leiderdorp. Nog steeds geen chassisnummer bekend. Leverdatum staat nog steeds ergens in weel 30 gepland (week van 25 juli), maar heb hier een hard hoofd in. Wachten duurt lang!!

Op 12-7-2021 om 21:56, zei Ronald_S:

En hij staat naast z'n zusje.

Eerste kilometers zijn goed bevallen, prima wagen!

20210712_162335.thumb.jpg.28b2e1928fe6d7eb4d2e58b590000f5d.jpg

• 5 maanden later...
Geplaatst
Op 7-7-2022 om 11:32, zei Ricardo van Driel:

Eind maart een Kia Ceed SW GT-line besteld.... net gebeld met Kia Leiderdorp. Nog steeds geen chassisnummer bekend. Leverdatum staat nog steeds ergens in weel 30 gepland (week van 25 juli), maar heb hier een hard hoofd in. Wachten duurt lang!!

Wanneer heb je de auto uiteindelijk geleverd gekregen? 

• 11 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst
22 uur geleden, zei Arjan21:

Die van mij is net geleverd en was besteld in februari.

Gefeliciteerd. Pfff. 10 maanden

Da s lang

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...