Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

binnekort ga ik private leasen bij Arval. dit wordt een ceed 3. Nu zit ik te denken als de prijs natuurlijk mooi is om hem over 4 jaar over te kopen.
Wat ik mij afvraag. De beurten worden allemaal gedaan door bosch car service. Vervalt hierbij dan ook de 7 jaar garantie op de kia of niet?

Geplaatst

Als het onderhoud volgens de voorschriften van kia is gedaan dan vervalt de garantie niet wel rekeningen bewaren om te overleggen mocht er een probleem zijn 

Geplaatst

Onderhoud bij derden en toch behoud van garantie is ooit “afgedwongen” om klanten niet verplicht te binden aan de merk garage.

Zou wel even vooraf bij Kia informeren naar de precieze voorwaarden van onderhoud door derden en garantie behoud om toekomstige teleurstellingen te voorkomen... 

Geplaatst
Als het onderhoud volgens de voorschriften van kia is gedaan dan vervalt de garantie niet wel rekeningen bewaren om te overleggen mocht er een probleem zijn 
Het is een private lease auto dus je gaat nooit facturen zien van het onderhoud.
Geplaatst

Als je geen rekeningen kunt overleggen gaat kia zeker moeilijk doen

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

• 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...