Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Goedemorgen,

Na diverse auto's (o.a. Skoda Octavia SW, Audi A4, Volvo V70, Skoda Octavia HB) te hebben gereden terecht gekomen bij Kia en wel te weten Kia ProCeed, zoals ik het zie een sportieve gezinswagen. Van mezelf nooit verwacht dat ik de overstap zou maken van de VAG groep auto's naar het Zuid-Koreaanse merk.

Ik rijd nu sinds 8 augustus in een Kia ProCeed 1.4 T-GDI DCT7 GT-Plusline (Dark Penta Metal). Nu, 19 augustus, staat er 1000 km op de teller... Wat een auto... Totaal geen spijt van de keuze. Een genot om in te rijden.

Tot horens,

Gr. Pepijn01

aangepast door pepijn01
Geplaatst

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen. Een goede keus. Jaren geleden reed ik alleen maar Duits en toen ik Kia ging rijden viel mij meteen de wegliging op. Man man wat is dat goed zeg.

veel plezierige en veilige km’s gewenst. 

Geplaatst

Gefeliciteerd met je Proceed! Precies de uitvoering die ik heb besteld :) alleen moet ik nog even wachten tot januari, enige voordeel is dat het een my2020 model is.

Heb je ook fotos die je kan delen met ons? Er zijn niet zoveel Dark penta metal uitvoeringen hier.

Geplaatst

Dank u allen. Ik vermoed dat het zeker goed gaat komen met mij en de ProCeed .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Gefeliciteerd met je Proceed! Precies de uitvoering die ik heb besteld alleen moet ik nog even wachten tot januari, enige voordeel is dat het een my2020 model is.
Heb je ook fotos die je kan delen met ons? Er zijn niet zoveel Dark penta metal uitvoeringen hier.

Hierbij alvast 1 foto. Ik zal morgen/overmorgen wat meer foto’s posten. IMG_3713.JPG

Geplaatst

Gefeliciteerd met de keuze!

Welke kleur je de Proceed ook besteld, mooi is het altijd gelukkig

Veel veilige kilometers gewenst!

Geplaatst
8 uur geleden, Renzo4000 zei:

Mooi! Ik vind deze kleur het beste te definiëren als "chique sportief".

Dat ben ik helemaal met je eens!

Geplaatst
8 uur geleden, pepijn01 zei:

Hierbij alvast 1 foto. Ik zal morgen/overmorgen wat meer foto’s posten. IMG_3713.JPG

Zo’n mooie wagen moet je wel schoon en netjes houden he? 

haha

Geplaatst
23 uur geleden, Renzo4000 zei:

Mooi! Ik vind deze kleur het beste te definiëren als "chique sportief".

Ben het met je eens. Wel lang getwijfel, want zoals Vibravis al aangaf, hij is in veel kleuren mooi, maar ben dus toch bij "chique sportief"  ;-) uitgekomen.

Geplaatst
15 uur geleden, JaapW zei:

Zo’n mooie wagen moet je wel schoon en netjes houden he? 

haha

Gaan we zeker doen, maar met een stel stuiterballen achterin is dat wel een uitdaging ;-) 

Geplaatst
Op 20-8-2019 om 15:47, Renzo4000 zei:

Gefeliciteerd met je Proceed! Precies de uitvoering die ik heb besteld :) alleen moet ik nog even wachten tot januari, enige voordeel is dat het een my2020 model is.

Hierbij nog wat foto's. Mocht er een foto ontbreken waar je wel interesse in hebt, laat het me maar even weten.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.jpg

6.jpg

7.JPG

8.JPG

Geplaatst
5 uur geleden, pepijn01 zei:

Gaan we zeker doen, maar met een stel stuiterballen achterin is dat wel een uitdaging ;-) 

Oooh ik herken het helemaal. Ik heb altijd last van die voettrapen achterin. Ik maak het tegenwoordig schoon met een interieur cockpitspray, dit werkt tot nu toe erg goed. Haal mijn Niro elke week door de wastraat.

Geplaatst
5 uur geleden, pepijn01 zei:

Hierbij nog wat foto's. Mocht er een foto ontbreken waar je wel interesse in hebt, laat het me maar even weten.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.jpg

6.jpg

7.JPG

8.JPG

In die kleur komt de lijn van de auto zo goed uit. Wat een plaatje. Ik heb een tijd geleden in de proceed een proefrit gemaakt en mijn conclusie was: Wat ligt deze auto lekker op de weg. Echt alles klopte aan die auto voor mij. Op het laatste moment kon ik toch nog aan een Niro komen en daar ben ik toch voor gegaan vanwege de 4% bijtelling.

Geplaatst

Die kleine achterin maken toch alles smerig. In het begin vind je dat erg. Ik ben ben nu 2 maanden verder maar de smetvrees periode is alweer voorbij

Geplaatst
Op het laatste moment kon ik toch nog aan een Niro komen en daar ben ik toch voor gegaan vanwege de 4% bijtelling.

Je bent tenminste wel eerlijk jaap. Verder zeg ik er maar niets over

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...