OwN4UtReG Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 Ja ik zou dat in principe ook kunnen hebben ware het niet dat mijn contract nog tot 9-3 loopt dus ik mag dan pas gaan rijden. Als het goed is komen ze hem brengen dus dat scheelt weer een ritje. Ja die van mij komt van een dealer 180km hier vandaan. Dus ik ben blij dat ze em komen brengen. Wilde je iets specifieks weten dan? Wie weet dat ik het je volgende week kan vertellen. Quote
Remco Boender Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 12 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Ja die van mij komt van een dealer 180km hier vandaan. Dus ik ben blij dat ze em komen brengen. Wilde je iets specifieks weten dan? Wie weet dat ik het je volgende week kan vertellen. Ja de mijne ook, had hem op zich nog wel op willen halen. Dan heb ik gelijk een ritje maar ja zo ist ook goed. Ow nee niets specifiek, maar vroeg me af hoe de motor is vergeleken met die 1.4. En of ze de bekende rammeltjes hebben opgelost. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 Ja de mijne ook, had hem op zich nog wel op willen halen. Dan heb ik gelijk een ritje maar ja zo ist ook goed. Ow nee niets specifiek, maar vroeg me af hoe de motor is vergeleken met die 1.4. En of ze de bekende rammeltjes hebben opgelost.Zodra ik em heb ga ik uiteraard gelijk testen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de proefrit in de 1.4 heb gehad maar ik ga m’n best doen Quote
Remco Boender Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 6 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Zodra ik em heb ga ik uiteraard gelijk testen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de proefrit in de 1.4 heb gehad maar ik ga m’n best doen Ja dat is een beetje nadeel.. weet alleen nog dat ie meer geluid maakte dan mijn Octavia maar dat het wel meer een rijdersauto is.. dus we gaan het zien over een paar weekjes Quote
Stephannn Geplaatst 16 Februari, 2021 Geplaatst 16 Februari, 2021 (aangepast) Vandaag een mailtje ontvangen van de dealer. 18-2 wordt hij gelost in de haven. In het mailtje stond tevens het VIN nummer. Ik denk dat hij volgende week voor de deur staat. 16 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 Op 16-2-2021 om 20:32, Stephannn zei: Vandaag een mailtje ontvangen van de dealer. 18-2 wordt hij gelost in de haven. In het mailtje stond tevens het VIN nummer. Ik denk dat hij volgende week voor de deur staat. Dat zou wel mooi zijn! Quote
OwN4UtReG Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 Dat zou wel mooi zijn! Nou ik hoop het inderdaad. Ik heb gister contact gehad met de dealer. Mijn auto staat al anderhalve week klaar. Eerst werd gezegd dat ik deze volgende week zou hebben. Gister werd het 2e week maart pas. De reden, er staan heel veel auto’s klaar en er is onvoldoende capaciteit om ze te transporteren. Dus het zou 4 weken duren nadat de auto in NL was. Logischerwijs heb ik aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Hij vond het ook veel te lang en ging bellen met Kia NL. Hier schijnt het probleem te zitten, dealers mogen de auto zelf niet ophalen. Dus wordt centraal geregeld omdat er heel veel auto’s staan en er dus strenge regels zijn. Quote
Remco Boender Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 6 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Nou ik hoop het inderdaad. Ik heb gister contact gehad met de dealer. Mijn auto staat al anderhalve week klaar. Eerst werd gezegd dat ik deze volgende week zou hebben. Gister werd het 2e week maart pas. De reden, er staan heel veel auto’s klaar en er is onvoldoende capaciteit om ze te transporteren. Dus het zou 4 weken duren nadat de auto in NL was. Logischerwijs heb ik aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Hij vond het ook veel te lang en ging bellen met Kia NL. Hier schijnt het probleem te zitten, dealers mogen de auto zelf niet ophalen. Dus wordt centraal geregeld omdat er heel veel auto’s staan en er dus strenge regels zijn. Ah das wel balen. Dat is dezelfde week als de mijne. Althans als die dan ook weer niet een paar weken opschuift. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 Ah das wel balen. Dat is dezelfde week als de mijne. Althans als die dan ook weer niet een paar weken opschuift. Ja precies, ik zou vandaag nog wat horen van de dealer. Hopelijk is t goed nieuws. Quote
Stephannn Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 (aangepast) 5 uur geleden, OwN4UtReG zei: Ja precies, ik zou vandaag nog wat horen van de dealer. Hopelijk is t goed nieuws. Ik krijg zojuist foto s door van de verkoper. Hij is vanochtend bij hun binnengekomen. Ik weet het kenteken nu ook al, kennelijk al meteen aangevraagd. Volgende week zaterdag ga ik mijn Proceed ophalen. Heeel blij mee. 18 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 11 minuten geleden, Stephannn zei: Ik krijg zojuist foto s door van de verkoper. Hij is vanochtend bij hun binnengekomen. Ik weet het kenteken nu ook al, kennelijk al meteen aangevraagd. Volgende week zaterdag ga ik mijn Proceed ophalen. Heeel blij mee. En jouw besteldatum was? Quote
Stephannn Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 (aangepast) 17 minuten geleden, Remco Boender zei: En jouw besteldatum was? Eind oktober. Ik ga aanstaande zaterdag even langs de dealer. Ff een sneak preview. 18 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 18 Februari, 2021 Geplaatst 18 Februari, 2021 1 minuut geleden, Stephannn zei: Eind oktober. Ah ja dat kan wel kloppen dan. De mijne is van begin december en ik zou hem vanaf de 9e maart kunnen krijgen, door mijn contract dus dat past wel aardig dan. Quote
pdakkerman Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Vandaag ook maar even gebeld met de dealer. had dit bewust nog niet gedaan na de bestelling op 17 januari en had voor mezelf 1 april als richtdatum gepland. Blij verrast vanmorgen dat ik komende vrijdag de auto kan ophalen Kenteken is ook al bekend. Vraag me niet hoe het kan maar ben erg blij!! Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Op 29-1-2021 om 20:25, pdakkerman zei: Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste MY21 GT (plus)Line worden geleverd. En natuurlijk de bevindingen van van de 1.5T-GDI motor Denk dat jij de eerste bent? Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 8 minuten geleden, pdakkerman zei: Vandaag ook maar even gebeld met de dealer. had dit bewust nog niet gedaan na de bestelling op 17 januari en had voor mezelf 1 april als richtdatum gepland. Blij verrast vanmorgen dat ik komende vrijdag de auto kan ophalen Kenteken is ook al bekend. Vraag me niet hoe het kan maar ben erg blij!! Nice!! Maar de dealer heeft niet gebeld dat ie er al was? Staat hem netjes.. Quote
pdakkerman Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 6 minuten geleden, Remco Boender zei: Denk dat jij de eerste bent? Staan er al een paar op kenteken. Hoeveel Proceed staan er kenteken (En dan het Excel downloaden) Til er niet te zwaar aan dat ik nog was gebeld. Mijn dag is helemaal goed gemaakt zo Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 1 minuut geleden, pdakkerman zei: Staan er al een paar op kenteken. Hoeveel Proceed staan er kenteken (En dan het Excel downloaden) Til er niet te zwaar aan dat ik nog was gebeld. Mijn dag is helemaal goed gemaakt zo Ja ok maar bedoel hier op het forum. Uitgelezen kans om snel een review te schrijven voor ons Quote
OwN4UtReG Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Ja ok maar bedoel hier op het forum. Uitgelezen kans om snel een review te schrijven voor ons Maar was dat nou een gt-line edition of een normale gt-line / plusline? Quote
CrutzZz Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Net ook maar eens gebeld naar de dealer.Hij is van verwachte datum 30 april naar 28 april gegaan .Hij zegt ook misschien hebben andere gewoon simpele kleurkeuze etc gepakt.Waardoor de auto sneller leverbaar is.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 29 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Maar was dat nou een gt-line edition of een normale gt-line / plusline? Voor @pdakkerman een 1.5 gtplusline (als ik het goed heb) en voor mij ook Quote
OwN4UtReG Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Voor [mention=17848]pdakkerman[/mention] een 1.5 gtplusline (als ik het goed heb) en voor mij ookJa van mij ook idd. Met automaat pano in blue flame. Quote
CrutzZz Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Ja van mij ook idd. Met automaat pano in blue flame. Precies dezelfde voor mij. (Met parkeersensors voor nog)Echt raar dat er zoveel afwijking zit in levertijden.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
OwN4UtReG Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Precies dezelfde voor mij. (Met parkeersensors voor nog)Echt raar dat er zoveel afwijking zit in levertijden.Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkHaha om het nog enger te maken heb ik die sensoren er ook op en een trekhaak. Maar omdat het dealer opties zijn heb ik het er niet bij gezet. Idd heel raar die levertijden. Maar goed je kan de zo weinig aan doen. Behalve je irriteren Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 1 minuut geleden, OwN4UtReG zei: Haha om het nog enger te maken heb ik die sensoren er ook op en een trekhaak. Maar omdat het dealer opties zijn heb ik het er niet bij gezet. Idd heel raar die levertijden. Maar goed je kan de zo weinig aan doen. Behalve je irriteren Vind het bij mij alleen irritant dat ie waarschijnlijk eerder klaar is dan dat mijn huidige contract afloopt dus dan moet ik alsnog wachten Ach ja, geeft weer wat extra tijd om die goed schoon te laten maken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.