Ga naar inhoud

Wie heeft er een Proceed in bestelling?


Gampie
Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

4 uur geleden, Stephannn zei:

Dat verslag komt er. Ik denk ook dat het nieuwe logo er op zit. Een vriend van mij heeft de 1.4 automaat, even kijken of dat nog verschil maakt :cool:

Denk dat de 1.4 of 1.5 weinig verschil maakt. Geloof dat de 1.4 al op 160pk stond op de rollenbank. Is voor mij al even geleden maar alsnie even goed is vind ik het ook goed

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, pdakkerman zei:

Grill is ook dechromed. maar denk dat het op eigen initiatief is

 

niet standaard

Ik heb de foto's van de auto van Zeeuw en Zeeuw eens bestudeerd.

Ik zie helaas de bandspanning button. Ben bang dat de spanning niet meer af te lezen is in het super cluster dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites


37 minuten geleden, pdakkerman zei:

Ik heb de foto's van de auto van Zeeuw en Zeeuw eens bestudeerd.

Ik zie helaas de bandspanning button. Ben bang dat de spanning niet meer af te lezen is in het super cluster dashboard.

Dat vind ik niet echt belangrijk. Zit nu in mijn Octavia ook niet en kan er bijna zeker van zijn dat als ik 2 of 3 maand niet kijk naar de bandenspanning dat er misschien 1 of 2 tienden af is, maar dat voel ik dan met sturen ook wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden, pdakkerman zei:

@Remco Boender

In mijn MY19 GT plusline had ik het wel.

Ik vond het persoonlijk wel handig. Had je altijd een idee van je bandenspanning en niet pas een melding als hij onder bv 1,7bar komt.

 

 

 

Gewoon op 3 bar zetten dan komt ie nooit meer onder de 1.7 voor er nieuwe onder moeten :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben eigenlijk wel tevreden dat ik op mijn MY20 GT Line Plus GEEN sensoren heb en alleen het ABS controlesysteem. Ik heb mijn wintervelgen ook niet moeten voorzien van dure en vaak niet goed werkende sensoren.
Ik heb ze ooit gehad op mijn Laguna Monaco GP en toch keek ik zelf met een manometertje.

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Carfreak zei:

Ik ben eigenlijk wel tevreden dat ik op mijn MY20 GT Line Plus GEEN sensoren heb en alleen het ABS controlesysteem. Ik heb mijn wintervelgen ook niet moeten voorzien van dure en vaak niet goed werkende sensoren.
Ik heb ze ooit gehad op mijn Laguna Monaco GP en toch keek ik zelf met een manometertje.

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk
 

Hoeveel last heb je van aflopende banden bij de Kia? Bij mijn Octavia echt nauwelijks. 1 keer in het kwartaal ff bijvullen is meer dan genoeg als je normaal blijft rijden, maar dan gaat het ook maar om een enkele tiende.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoeveel last heb je van aflopende banden bij de Kia? Bij mijn Octavia echt nauwelijks. 1 keer in het kwartaal ff bijvullen is meer dan genoeg als je normaal blijft rijden, maar dan gaat het ook maar om een enkele tiende.
Op 2 maand kan er 0.1 bar verschil zijn vooraan, achteraan verwaarloosbaar weinig tot niets.

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Proceed rijders,
Mijn keuze is gevallen het gaat een Kia Proceed GT worden... alleen nu ben ik benieuwd wat jullie kleur keuze zou zijn?
Zelf twijfelen we tussen Deluxe White of Luna Silver 

Blue flame ! Ik heb de afgelopen 5 jaar een wit metallic auto gehad. Ook heel mooi maar ook heel snel vies. Vandaar nu een keer een blauwe, in die beetje race blauwe kleur vind ik em echt gaaf.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Proceed rijders,
Mijn keuze is gevallen het gaat een Kia Proceed GT worden... alleen nu ben ik benieuwd wat jullie kleur keuze zou zijn?
Zelf twijfelen we tussen Deluxe White of Luna Silver 

Ook hier Blue Flame besteld. Nadat de eerste keuze Lunar Silver was


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...