Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
8 minuten geleden, OwN4UtReG zei:

Dat scheelt behoorlijk inderdaad. Ik heb een GT-plusline automaat 1.5T in bestelling staan en die kost iets van 37,5k in NL.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kreeg net een mailtje dat die van mij in week 11 opgehaald zou moeten kunnen worden. Dus ben benieuwd. Dat is 3 weken eerder dan eerst gepland was.

Geplaatst
53 minutes ago, Remco Boender said:

Nog duurder dan in NL.. hmm dacht dat niet meer kon. Maar in Denemarken ligt het gemiddelde inkomen zeker hoger dan hier?

Ja klopt inkomen is ongeveer 30% meer maar de autos kosten gemiddeld 50% meer . Dus het is een taaie bedoeling hier . Kinderopvang is wel gewoon maar 20 % van de nederlandse kosten dus daar is het weer goed voor 

Geplaatst

Vanaf wanneer zullen de nieuwe logos op de proceed zitten denken jullie ?
De dealer weet het niet, mogelijk dat 1 van jullie meer info heeft

Geplaatst
Just now, Sniperjp said:

Vanaf wanneer zullen de nieuwe logos op de proceed zitten denken jullie ?
De dealer weet het niet, mogelijk dat 1 van jullie meer info heeft

ja zodra jij een fohn hebt en het nieuwe logo dan zit ie er op wanneer je wilt he ;)

Geplaatst

@Luxata dat is waar maar neem aan dat ze dat toch vanaf de fabriek gaan doen :clown:

zal toch een moment zijn dat alles met een nieuw logo van de band gaat komen, anders wordt het inderdaad fohnen

Geplaatst
2 minuten geleden, Sniperjp zei:

@Luxata dat is waar maar neem aan dat ze dat toch vanaf de fabriek gaan doen :clown:

zal toch een moment zijn dat alles met een nieuw logo van de band gaat komen, anders wordt het inderdaad fohnen

als het geen logo is met een enorme spoiler waardoor de auto beter gaat rijden zal het mij echt aan mijn reet roesten welke erop zit :)

Geplaatst
2 minutes ago, Sniperjp said:

Ik doe een grote gok hier maar na hier en daar wat berichten gelezen te hebben gaan ze denk ik pas na de zomer met die logos leveren. Ze hebben nog super veel voorraad autos staan overal en die wil men dan niet zo snel met het oude logo. 

Just now, Remco Boender said:

als het geen logo is met een enorme spoiler waardoor de auto beter gaat rijden zal het mij echt aan mijn reet roesten welke erop zit :)

Tsja toch is er een probleeem want iedereen in bezit van een auto met het oude logo ( al issie 2 weken oud) .. zorgt er meteen voor dat je auto oud overkomt. Ik denk dat ik ook maar direct de logos ga omzetten. Anders koopt niemand die auto als ik hem over 4 / 5 jaar wil doorverkopen :D

Geplaatst

@Remco Boender probleem is met een nieuw logo is dat alle autos met het vorige logo meteen oud zijn. dan heb je een nieuwe oude auto :no:
Misschien voor jou niet van belang maar ben er zeker van dat het gaat gebeuren, dealer verwacht ook mensen terug met hun pas gekochte KIA met oude logo

• Like 1
Geplaatst
3 minuten geleden, Luxata zei:

Tsja toch is er een probleeem want iedereen in bezit van een auto met het oude logo ( al issie 2 weken oud) .. zorgt er meteen voor dat je auto oud overkomt. Ik denk dat ik ook maar direct de logos ga omzetten. Anders koopt niemand die auto als ik hem over 4 / 5 jaar wil doorverkopen :D

mijn idee

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
14 minuten geleden, Sniperjp zei:

@Remco Boender probleem is met een nieuw logo is dat alle autos met het vorige logo meteen oud zijn. dan heb je een nieuwe oude auto :no:
Misschien voor jou niet van belang maar ben er zeker van dat het gaat gebeuren, dealer verwacht ook mensen terug met hun pas gekochte KIA met oude logo

Dat logo zien de meeste mensen toch niet aangezien de auto te mooi is... 

Las net dat elke auto in 2021 de nieuwe logo's zou moeten krijgen... maar goed als zij liegen lieg ik ook..

aangepast door Remco Boender
  • Like 2
Geplaatst

Remco, 

Ik ben (nog) niet lid van dit forum en normaal gesproken stelt iemand zich dan ook voor. 
komt later. Ik ben ook nieuwsgierig naar de vraag die jij gesteld hebt. Mijn bestelling is van eind oktober ‘20. De 1.5 GT plusline automaat. Dark Penta. Ik weet nog niets. De dealer denkt van februari. Zekerheid is er niet. 
gr. Stephan. 

Geplaatst

Gister ook de bestelling officieel uitgezet.

Proceed 1.5T-GDI GT plusline automaat in Dark Penta Metal.

Ik ga uit van 1 april. Maar februari klinkt ook goed.

Binnenkort maar eens informeren bij de leasemij.

Kan niet wachten, ik mis m'n Proceed echt wel. Zeker de stoelverwarming en stuurverwarming. Oh ja en de automaat

Geplaatst
Gister ook de bestelling officieel uitgezet.

Proceed 1.5T-GDI GT plusline automaat in Dark Penta Metal.
Ik ga uit van 1 april. Maar februari klinkt ook goed.
Binnenkort maar eens informeren bij de leasemij.

Kan niet wachten, ik mis m'n Proceed echt wel. Zeker de stoelverwarming en stuurverwarming. Oh ja en de automaat

Die van mij staat op levering week 10-11 dus ergens begin / midden maart.
Geplaatst
13 uur geleden, OwN4UtReG zei:

Die van mij staat op levering week 10-11 dus ergens begin / midden maart.

Die van mij is 3 weken naar voren gehaald, althans de leasemaatschappij zegt week 14 maar dealer zegt 11. Dus we'll see. Misschien zelfde trein?

Geplaatst
22 uur geleden, Stephannn zei:

Remco, 

Ik ben (nog) niet lid van dit forum en normaal gesproken stelt iemand zich dan ook voor. 
komt later. Ik ben ook nieuwsgierig naar de vraag die jij gesteld hebt. Mijn bestelling is van eind oktober ‘20. De 1.5 GT plusline automaat. Dark Penta. Ik weet nog niets. De dealer denkt van februari. Zekerheid is er niet. 
gr. Stephan. 

Mijn bestelling is van begin december. En week 11 (volgens dealer). Ik heb hem alleen in Deluxe White. Dan zou die van jouw wel rond dezelfde tijd zijn denk ik, aangezien dat nieuwe modeljaar.

Geplaatst

Zou best kunnen ja, ik denk niet dat die trein ieder kwartier gaat .

Mijn bestelling was al van eind september. Maar deze werd omgezet naar de nieuwe motor. Dus van week 51 naar week 11. Dus helaas nog even wachten, maar goed ik rij toch amper nu.

Geplaatst

Nee ik ook niet. Wat ik normaal in de week rij rij ik nu in de maand. Maar goed misschien ga ik dan wel weer even meer rijden, wordt dan toch weer lekkerder weer.. 

Geplaatst
Nee ik ook niet. Wat ik normaal in de week rij rij ik nu in de maand. Maar goed misschien ga ik dan wel weer even meer rijden, wordt dan toch weer lekkerder weer.. 

Ja dat is ook mijn plan. Lekker met open dakje ff rond touren. Vaals schijnt mooi te zijn, daar ander maar even langs rijden. De baas betaald de benzine dus dat scheelt
Geplaatst

Ik heb zojuist gesproken met de dealer. 
mijn private lease maandbedrag gaat omhoog met 130 euro, terwijl de nieuwprijs nagenoeg gelijk blijft. Bizar. Ik ga van 560 naar 690. 
Ik ga daar absoluut niet mee akkoord. Ze zijn nu in gesprek met Kia lease. Ik word hier niet vrolijk van. De 1.4 ging over naar de 1.5. Verders zou alles hetzelfde blijven. 
Ik uit mij nu nog heel rustig, maar van binnen!!

hoop dat wij, de dealer en ik, hier uit gaan komen.  Pfff 

Geplaatst

dat is wel een erg groot verschil inderdaad. Overigens wel raar. Als ik de 1.5 bij Leaseplan invul is ie goedkoper dan de 1.4. Dus snap niet helemaal waarom die van jou dan zoveel duurder uit komt. 

Geplaatst

Wat een verschil zeg met privatelease.

Ik ga €50,- in de maand minder in de maand betalen. Ondat het nu 1.5T Hybrid is. Zakelijk Lease.

Geplaatst

Er werd in oktober gezegd dat het wellicht iets duurder kon uitpakken, het ging dan om misschien 10 of 20 euro. Ik zei, dat is dan niet anders. 130??!!!  Ik houd jullie op de hoogte van het verloop. De kleur en opties zijn voldoende in voorraad besteld en dus leverbaar binnenkort, maar een nieuwe handtekening is wel nodig, alleen niet onder 690. 
Ik ga aan de drank vanavond!

Geplaatst
25 minuten geleden, CrutzZz zei:

Wat een verschil zeg met privatelease.

Ik ga €50,- in de maand minder in de maand betalen. Ondat het nu 1.5T Hybrid is. Zakelijk Lease.

Hoe kom je precies aan de Hybrid? Als ik bij Leaseplan bijvoorbeeld kijk is het de gewone 1.5T.  De MHEV is niet te kiezen geloof ik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...