Sniperjp Geplaatst 25 Januari, 2021 Geplaatst 25 Januari, 2021 Goed nieuws vandaag, mijn Proceed GT is eind van de week bij de dealer. Opties inbouwen en op 10 februari ophalen bij de dealer. Toch een voordeel dat de meeste geen GT willen gaat het lekker snel . alles geregeld binnen een maand. Mijn persoonlijke platen zijn ook goedgekeurd dus mijn dag kan niet meer kapot 1 Quote
pdakkerman Geplaatst 26 Januari, 2021 Geplaatst 26 Januari, 2021 De nieuwe prijslijst is te downloaden via Kia.nl. Wel even doorscrollen naar blz 8, want het is een combi van 2021 voorraad en de nieuwe 2021 modellen. Goed nieuws voor mijn kinderen. Op de GT plusline (MY21) staat de achterbank verwarming gewoon ertussen als standaard optie Kia-Netherlands-ProCeed-prijslijst (8).pdf Quote
Remco Boender Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Op 25-1-2021 om 19:47, Sniperjp zei: Goed nieuws vandaag, mijn Proceed GT is eind van de week bij de dealer. Opties inbouwen en op 10 februari ophalen bij de dealer. Toch een voordeel dat de meeste geen GT willen gaat het lekker snel . alles geregeld binnen een maand. Mijn persoonlijke platen zijn ook goedgekeurd dus mijn dag kan niet meer kapot een maand? Das wel erg snel. Voorraad? Quote
Sniperjp Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 (aangepast) 6 uur geleden, Remco Boender zei: een maand? Das wel erg snel. Voorraad? bij bestellen kon dealer in systeem Kia kijken en zag daar dat mijn voorkeur auto dag eerder van de band is gekomen en deze een week later op de trien zou gaan. Deze dus meteen gereserveerd en op de trein naar België gezet op 14 januari. Nu dus op 10-2 bij mij gaat wel om de GT en ik vermoed dat er minder vraag is naar een GT waardoor je wat sneller geholpen kan worden. Ik kon zelfs kiezen uit productie plaatsen mocht het een andere kleur of optie pakket moeten zijn. 27 Januari, 2021 aangepast door Sniperjp Quote
Sniperjp Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Net even de dealer gesproken, nieuwe logo vanaf deze zomer op bestaande modellen. Nieuwe modellen vanaf 2021 krijgen meteen een nieuw logo vanaf begin dit jaar. Ik ga dus over een paar maanden met de föhn aan het werk. Quote
PieBee Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Beste Proceed rijders, Vandaag heb ik afscheid mogen nemen van mijn Kia Proceed GT-Plusline model 2019 i.v.m. de wisseling van werkgever. Daarmee komt wel het mooie dat ik een nieuwe leasewagen mag gaan uitzoeken, waarbij de Proceed zeker weer terug op mijn lijst staat. Ik ben eigenlijk zeer benieuwd waar jullie keuze naar zou uit gaan: Kia Proceed GT-Plusline of (echte) GT beide natuurlijk model 2021 met automaat en pano. Quote
Luxata Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Beste Proceed rijders, Vandaag heb ik afscheid mogen nemen van mijn Kia Proceed GT-Plusline model 2019 i.v.m. de wisseling van werkgever. Daarmee komt wel het mooie dat ik een nieuwe leasewagen mag gaan uitzoeken, waarbij de Proceed zeker weer terug op mijn lijst staat. Ik ben eigenlijk zeer benieuwd waar jullie keuze naar zou uit gaan: Kia Proceed GT-Plusline of (echte) GT beide natuurlijk model 2021 met automaat en pano. Ja daar is maar 1 vraag voor nodig . Krijg je bij de nieuwe lease wagen een tank pas ? zo ja , ga voor de GT zo niet ga voor de gt line Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Luxata Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Beste Proceed rijders, Vandaag heb ik afscheid mogen nemen van mijn Kia Proceed GT-Plusline model 2019 i.v.m. de wisseling van werkgever. Daarmee komt wel het mooie dat ik een nieuwe leasewagen mag gaan uitzoeken, waarbij de Proceed zeker weer terug op mijn lijst staat. Ik ben eigenlijk zeer benieuwd waar jullie keuze naar zou uit gaan: Kia Proceed GT-Plusline of (echte) GT beide natuurlijk model 2021 met automaat en pano. Ja daar is maar 1 vraag voor nodig . Krijg je bij de nieuwe lease wagen een tank pas ? zo ja , ga voor de GT zo niet ga voor de gt line Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sniperjp Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 (aangepast) Wat is pano ? Zie dat in NL op de prijs lijst staan maar geen idee wat het is. is dat het panorama dak toevallig ? en uiteraard als je de keus hebt zou ik gaan voor een echte GT nog ff wachten tot 10-02-2021 en ik kan je er alles over vertellen. die van mij heeft panorama dak en de rest van de opties. Kost in België dan ook een stuk minder als in NL. 27 Januari, 2021 aangepast door Sniperjp Quote
CrutzZz Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Wat is pano ? Zie dat in NL op de prijs lijst staan maar geen idee wat het is. is dat het panorama dak toevallig ? en uiteraard als je de keus hebt zou ik gaan voor een echte GT nog ff wachten tot 10-02-2021 en ik kan je er alles over vertellen. die van mij heeft panorama dak en de rest van de opties. Kost in België dan ook een stuk minder als in NL. panoRAMA dak Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sniperjp Geplaatst 27 Januari, 2021 Geplaatst 27 Januari, 2021 Belgiëen 18 minuten geleden, CrutzZz zei: panoRAMA dak Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Belgiëen hahahah Quote
Remco Boender Geplaatst 28 Januari, 2021 Geplaatst 28 Januari, 2021 15 uur geleden, Luxata zei: Ja daar is maar 1 vraag voor nodig . Krijg je bij de nieuwe lease wagen een tank pas ? zo ja , ga voor de GT zo niet ga voor de gt line Sent from my iPhone using Tapatalk nja ik weet niet hoe het zit met bijtelling ofzo in Belgie maar hier wordt ie dan 7k duurder ofzo in aanschaf dus daar was ik niet van plan om bijtelling over te betalen Quote
Remco Boender Geplaatst 28 Januari, 2021 Geplaatst 28 Januari, 2021 (aangepast) 16 uur geleden, Sniperjp zei: bij bestellen kon dealer in systeem Kia kijken en zag daar dat mijn voorkeur auto dag eerder van de band is gekomen en deze een week later op de trien zou gaan. Deze dus meteen gereserveerd en op de trein naar België gezet op 14 januari. Nu dus op 10-2 bij mij gaat wel om de GT en ik vermoed dat er minder vraag is naar een GT waardoor je wat sneller geholpen kan worden. Ik kon zelfs kiezen uit productie plaatsen mocht het een andere kleur of optie pakket moeten zijn. dus die auto was al gemaakt voordat je hem had besteld.. ja zo kan ik het ook das vals spelen haha duurt het zo lang om die auto van de fabriek in Belgie te krijgen? 28 Januari, 2021 aangepast door Remco Boender Quote
Remco Boender Geplaatst 28 Januari, 2021 Geplaatst 28 Januari, 2021 Op 25-1-2021 om 19:47, Sniperjp zei: Goed nieuws vandaag, mijn Proceed GT is eind van de week bij de dealer. Opties inbouwen en op 10 februari ophalen bij de dealer. Toch een voordeel dat de meeste geen GT willen gaat het lekker snel . alles geregeld binnen een maand. Mijn persoonlijke platen zijn ook goedgekeurd dus mijn dag kan niet meer kapot Wat staat er op de platen? "F*ck2020"? Quote
Sniperjp Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 Op 28-1-2021 om 09:54, Remco Boender zei: dus die auto was al gemaakt voordat je hem had besteld.. ja zo kan ik het ook das vals spelen haha duurt het zo lang om die auto van de fabriek in Belgie te krijgen? Ja dat is inderdaad een mazzeltje, ik heb gewoon uitgezocht etc en de dealer vond de wagen bij de KIA fabriek die was net van de band. Dat verplaatsen van de fabriek naar de dealer duurt volgens mij ook niet zo lang. ging 14 januari op de trein en 10 februari haal ik hem op. Ik vermoed dat de wagen er al staat maar dat de dealer nog geen tijd heeft voor inbouw van de accessoires en de coating. Ik ben straks in de buurt dan rij ik ff langs, eens kijken of ie er al is. Quote
Sniperjp Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 19 uur geleden, Remco Boender zei: Wat staat er op de platen? "F*ck2020"? ik rij de wagen prive, heb namelijk een NL bedrijf en woon in BE dus veel gedoe met kenteken en BTW vandaar dus prive. Als grens zelfstandigen wordt je genaaid door zowel de belastingdienst in BE als NL Plaat wordt de naam van mijn bedrijf, maar jouw idee is ook wel iets leuks Quote
Remco Boender Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 2 uur geleden, Sniperjp zei: Ja dat is inderdaad een mazzeltje, ik heb gewoon uitgezocht etc en de dealer vond de wagen bij de KIA fabriek die was net van de band. Dat verplaatsen van de fabriek naar de dealer duurt volgens mij ook niet zo lang. ging 14 januari op de trein en 10 februari haal ik hem op. Ik vermoed dat de wagen er al staat maar dat de dealer nog geen tijd heeft voor inbouw van de accessoires en de coating. Ik ben straks in de buurt dan rij ik ff langs, eens kijken of ie er al is. Zouden ze dat vaker doen? een auto bouwen en dan hopen dat er iemand is die hem koopt? Quote
Sniperjp Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 Geen idee, lijkt me dat ze af en toe ook Demo wagens nodig hebben, wie weet was dat wel de bedoeling met deze. Quote
Sniperjp Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 FF bij de dealer langs geweest, hij staat er al. 1 Quote
Remco Boender Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 Ziet er goed uit. Ik krijg hem ook in Deluxe White. Alleen wat minder pk's.. Quote
pdakkerman Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste MY21 GT (plus)Line worden geleverd. En natuurlijk de bevindingen van van de 1.5T-GDI motor Quote
Remco Boender Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 12 uur geleden, pdakkerman zei: Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste MY21 GT (plus)Line worden geleverd. En natuurlijk de bevindingen van van de 1.5T-GDI motor Week 11 voor mij dus nog effe wachten Quote
OwN4UtReG Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Week 11 voor mij dus nog effe wachtenSame here. Quote
Stephannn Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Voor mij wordt het week 8. Ik ben ook heel benieuwd. (gt plusline 1.5. Automaat) Quote
Remco Boender Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 5 minuten geleden, Stephannn zei: Voor mij wordt het week 8. Ik ben ook heel benieuwd. (gt plusline 1.5. Automaat) Dan verwachten wij natuurlijk een uitgebreid verslag zodat we eventueel nog kunnen cancellen.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.