Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed nieuws vandaag, mijn Proceed GT is eind van de week bij de dealer. Opties inbouwen en op 10 februari ophalen bij de dealer.
Toch een voordeel dat de meeste geen GT willen gaat het lekker snel :whistling:. alles geregeld binnen een maand.

Mijn persoonlijke platen zijn ook goedgekeurd dus mijn dag kan niet meer kapot  :sorcerer::wub:

• Like 1
Geplaatst

De nieuwe prijslijst is te downloaden via Kia.nl.

Wel even doorscrollen naar blz 8, want het is een combi van 2021 voorraad en de nieuwe 2021 modellen.

Goed nieuws voor mijn kinderen. Op de GT plusline (MY21) staat de achterbank verwarming gewoon ertussen als standaard optie

Kia-Netherlands-ProCeed-prijslijst (8).pdf

Geplaatst
Op 25-1-2021 om 19:47, Sniperjp zei:

Goed nieuws vandaag, mijn Proceed GT is eind van de week bij de dealer. Opties inbouwen en op 10 februari ophalen bij de dealer.
Toch een voordeel dat de meeste geen GT willen gaat het lekker snel :whistling:. alles geregeld binnen een maand.

Mijn persoonlijke platen zijn ook goedgekeurd dus mijn dag kan niet meer kapot  :sorcerer::wub:

een maand? Das wel erg snel. Voorraad?

Geplaatst (aangepast)
6 uur geleden, Remco Boender zei:

een maand? Das wel erg snel. Voorraad?

bij bestellen kon dealer in systeem Kia kijken en zag daar dat mijn voorkeur auto dag eerder van de band is gekomen en deze een week later op de trien zou gaan. Deze dus meteen gereserveerd en op de trein naar België gezet op 14 januari. Nu dus op 10-2 bij mij
gaat wel om de GT en ik vermoed dat er minder vraag is naar een GT waardoor je wat sneller geholpen kan worden. Ik kon zelfs kiezen uit productie plaatsen mocht het een andere kleur of optie pakket moeten zijn.

aangepast door Sniperjp
Geplaatst

Net even de dealer gesproken, nieuwe logo vanaf deze zomer op bestaande modellen. Nieuwe modellen vanaf 2021 krijgen meteen een nieuw logo vanaf begin dit jaar.
Ik ga dus over een paar maanden met de föhn aan het werk.

Geplaatst

Beste Proceed rijders,

Vandaag heb ik afscheid mogen nemen van mijn Kia Proceed GT-Plusline model 2019 i.v.m. de wisseling van werkgever. Daarmee komt wel het mooie dat ik een nieuwe leasewagen mag gaan uitzoeken, waarbij de Proceed zeker weer terug op mijn lijst staat.

Ik ben eigenlijk zeer benieuwd waar jullie keuze naar zou uit gaan: Kia Proceed GT-Plusline of (echte) GT beide natuurlijk model 2021 met automaat en pano. 

Geplaatst
Beste Proceed rijders,
Vandaag heb ik afscheid mogen nemen van mijn Kia Proceed GT-Plusline model 2019 i.v.m. de wisseling van werkgever. Daarmee komt wel het mooie dat ik een nieuwe leasewagen mag gaan uitzoeken, waarbij de Proceed zeker weer terug op mijn lijst staat.
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd waar jullie keuze naar zou uit gaan: Kia Proceed GT-Plusline of (echte) GT beide natuurlijk model 2021 met automaat en pano. 

Ja daar is maar 1 vraag voor nodig . Krijg je bij de nieuwe lease wagen een tank pas ? zo ja , ga voor de GT zo niet ga voor de gt line

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst
Beste Proceed rijders,

Ja daar is maar 1 vraag voor nodig . Krijg je bij de nieuwe lease wagen een tank pas ? zo ja , ga voor de GT zo niet ga voor de gt line

Geplaatst (aangepast)

Wat is pano ? Zie dat in NL op de prijs lijst staan maar geen idee wat het is. 
is dat het panorama dak toevallig ?
en uiteraard als je de keus hebt zou ik gaan voor een echte GT

nog ff wachten tot 10-02-2021 en ik kan je er alles over vertellen. 
die van mij heeft panorama dak en de rest van de opties. Kost in België dan ook een stuk minder als in NL. 

aangepast door Sniperjp
Geplaatst
Wat is pano ? Zie dat in NL op de prijs lijst staan maar geen idee wat het is. 
is dat het panorama dak toevallig ?
en uiteraard als je de keus hebt zou ik gaan voor een echte GT

nog ff wachten tot 10-02-2021 en ik kan je er alles over vertellen. 
die van mij heeft panorama dak en de rest van de opties. Kost in België dan ook een stuk minder als in NL. 

panoRAMA dak

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Belgiëen

18 minuten geleden, CrutzZz zei:

panoRAMA dak emoji6.pngemoji39.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Belgiëen hahahah 

Geplaatst
15 uur geleden, Luxata zei:

Ja daar is maar 1 vraag voor nodig . Krijg je bij de nieuwe lease wagen een tank pas ? emoji1787.png zo ja , ga voor de GT zo niet ga voor de gt line

nja ik weet niet hoe het zit met bijtelling ofzo in Belgie maar hier wordt ie dan 7k duurder ofzo in aanschaf dus daar was ik niet van plan om bijtelling over te betalen :P

Geplaatst (aangepast)
16 uur geleden, Sniperjp zei:

bij bestellen kon dealer in systeem Kia kijken en zag daar dat mijn voorkeur auto dag eerder van de band is gekomen en deze een week later op de trien zou gaan. Deze dus meteen gereserveerd en op de trein naar België gezet op 14 januari. Nu dus op 10-2 bij mij
gaat wel om de GT en ik vermoed dat er minder vraag is naar een GT waardoor je wat sneller geholpen kan worden. Ik kon zelfs kiezen uit productie plaatsen mocht het een andere kleur of optie pakket moeten zijn.

dus die auto was al gemaakt voordat je hem had besteld.. ja zo kan ik het ook :P das vals spelen haha

duurt het zo lang om die auto van de fabriek in Belgie te krijgen? 

aangepast door Remco Boender
Geplaatst
Op 25-1-2021 om 19:47, Sniperjp zei:

Wat staat er op de platen? "F*ck2020"?

Geplaatst
Op 28-1-2021 om 09:54, Remco Boender zei:

dus die auto was al gemaakt voordat je hem had besteld.. ja zo kan ik het ook :P das vals spelen haha

duurt het zo lang om die auto van de fabriek in Belgie te krijgen? 

Ja dat is inderdaad een mazzeltje, ik heb gewoon uitgezocht etc en de dealer vond de wagen bij de KIA fabriek die was net van de band. Dat verplaatsen van de fabriek naar de dealer duurt volgens mij ook niet zo lang. ging 14 januari op de trein en 10 februari haal ik hem op.
Ik vermoed dat de wagen er al staat maar dat de dealer nog geen tijd heeft voor inbouw van de accessoires en de coating. Ik ben straks in de buurt dan rij ik ff langs, eens kijken of ie er al is.

Geplaatst
19 uur geleden, Remco Boender zei:

Wat staat er op de platen? "F*ck2020"?

ik rij de wagen prive, heb namelijk een NL bedrijf en woon in BE dus veel gedoe met kenteken en BTW vandaar dus prive. Als grens zelfstandigen wordt je genaaid door zowel de belastingdienst in BE als NL
Plaat wordt de naam van mijn bedrijf, maar jouw idee is ook wel iets leuks :clown:

Geplaatst

2 uur geleden, Sniperjp zei:

Ja dat is inderdaad een mazzeltje, ik heb gewoon uitgezocht etc en de dealer vond de wagen bij de KIA fabriek die was net van de band. Dat verplaatsen van de fabriek naar de dealer duurt volgens mij ook niet zo lang. ging 14 januari op de trein en 10 februari haal ik hem op.
Ik vermoed dat de wagen er al staat maar dat de dealer nog geen tijd heeft voor inbouw van de accessoires en de coating. Ik ben straks in de buurt dan rij ik ff langs, eens kijken of ie er al is.

Zouden ze dat vaker doen? een auto bouwen en dan hopen dat er iemand is die hem koopt?

Geplaatst

Geen idee, lijkt me dat ze af en toe ook Demo wagens nodig hebben, wie weet was dat wel de bedoeling met deze.

Geplaatst

Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste MY21 GT (plus)Line worden geleverd.

En natuurlijk de bevindingen van van de 1.5T-GDI motor

Geplaatst
12 uur geleden, pdakkerman zei:

Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste MY21 GT (plus)Line worden geleverd.

En natuurlijk de bevindingen van van de 1.5T-GDI motor

Week 11 voor mij dus nog effe wachten

Geplaatst
5 minuten geleden, Stephannn zei:

Voor mij wordt het week 8.  Ik ben ook heel benieuwd. (gt plusline 1.5. Automaat) 

Dan verwachten wij natuurlijk een uitgebreid verslag zodat we eventueel nog kunnen cancellen.. ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...