Sniperjp Geplaatst 12 Januari, 2021 Geplaatst 12 Januari, 2021 Gister mijn Proceed GT besteld. productie op 7-1-2021, transport 14-1-2021 levering februari. Transport duurt volgens dealer 3 weken Quote
Luxata Geplaatst 12 Januari, 2021 Geplaatst 12 Januari, 2021 1 hour ago, Sniperjp said: Gister mijn Proceed GT besteld. productie op 7-1-2021, transport 14-1-2021 levering februari. Transport duurt volgens dealer 3 weken nee joh .. wat zijn dat voor snelle tijden !!! Zat ie al in de productie of heb je nog andere opties er bij besteld? Ik liep een half jaar aan te modderen om een productie datum bevestigd te krijgen . In iedergeval heb je hem snel ! Quote
Renzo4000 Geplaatst 12 Januari, 2021 Geplaatst 12 Januari, 2021 Dat lijkt me wel @Luxata , gisteren bestelt en 07-01 in productie gegaan Quote
OwN4UtReG Geplaatst 12 Januari, 2021 Geplaatst 12 Januari, 2021 Dat lijkt me wel [mention=21757]Luxata [/mention], gisteren bestelt en 07-01 in productie gegaan Scherp inderdaad. Misschien heb hij ook nog een DeLorean Quote
Luxata Geplaatst 12 Januari, 2021 Geplaatst 12 Januari, 2021 Scherp inderdaad. Misschien heb hij ook nog een DeLorean Haha inderdaad nu zie ik het ... einde van de dag hier en de koffie i op Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 (aangepast) @Sniperjp betreft dat dan geen voorraad model? Ik heb de mijne begin december besteld en die zou ik pas in april krijgen.. 13 Januari, 2021 aangepast door Remco Boender Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Remco Boender indirect zal het dan een voorraad zijn vermoed ik. De wagen staat in het systeem van de importeur dus is aan hun toegewezen. De auto voldoet aan al mijn wensen/eisen. In de lijst van Kia garage kon ik zien dat ie op 7-1-2021 van de band is gekomen en nog bij de fabriek staat in Tsjechië. Daar gaat ie 14-1-2021 op de trein. De GT is wit met open dak en met het navigatie en comfort pakket. daarnaast worden er bij de dealer nog de volgende zaken geplaats - Spatlappen voor en achter in zwart - Led verlichting aan voeten eind zowel voor als achter - chrome dorpel beschermers achter in de koffer ruimte - Rubberen GT matten voor, achter en in koffer Quote
Remco Boender Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 5 minuten geleden, Sniperjp zei: @Remco Boender indirect zal het dan een voorraad zijn vermoed ik. De wagen staat in het systeem van de importeur dus is aan hun toegewezen. De auto voldoet aan al mijn wensen/eisen. In de lijst van Kia garage kon ik zien dat ie op 7-1-2021 van de band is gekomen en nog bij de fabriek staat in Tsjechië. Daar gaat ie 14-1-2021 op de trein. De GT is wit met open dak en met het navigatie en comfort pakket. daarnaast worden er bij de dealer nog de volgende zaken geplaats - Spatlappen voor en achter in zwart - Led verlichting aan voeten eind zowel voor als achter - chrome dorpel beschermers achter in de koffer ruimte - Rubberen GT matten voor, achter en in koffer Dat zou in ieder geval een hoop verklaren Wel mooi als ie zo snel voor de deur staat Quote
Renzo4000 Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 Hebben ze wijzingen doorgevoerd qua voetenverlichting voor my2021? Nu kan je alleen kiezen voor verlichting bij de voeten aan de bestuurderszijde en passagierszijde (accessoire). Tijdens het rijden blijft alleen de bestuurderskant branden ... slechte implementatie wat mij betreft. In mijn Skoda bleef wel voor en achter alles branden en kon je de lichtsterkte instellen. Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Remco Boender Heb je een andere kleur in bestelling ? Ik hoor dat de meeste GT's in Be wit zijn. hier in BE heeft de GT dan weer een verwarmde voorruit. mogelijk net geluk gehad met bestellen dat er net 1 klaar stond bij de fabriek. of zouden ze pas produceren bij bestelling ? dan is die van mij gemaakt voor bestelling, dus toch een tijd reis LOL Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Renzo4000 geen idee. ik heb de optie uit de accessoire lijst en daar staat hier in belgie dat er twee opties zijn, voorin en achterin. Heb voor beiden gekozen bij de dealer en dat was geen probleem. Wat ik begrijp is dat ze uit gaan als je de deur sluit maar daar was de dealer niet zeker van. Quote
Remco Boender Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 3 minuten geleden, Sniperjp zei: @Remco Boender Heb je een andere kleur in bestelling ? Ik hoor dat de meeste GT's in Be wit zijn. hier in BE heeft de GT dan weer een verwarmde voorruit. mogelijk net geluk gehad met bestellen dat er net 1 klaar stond bij de fabriek. of zouden ze pas produceren bij bestelling ? dan is die van mij gemaakt voor bestelling, dus toch een tijd reis LOL Heb een Deluxe White GTplusline in bestelling staan. GT ga ik niet vrolijk van worden qua bijtelling Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Remco Boender zal daar wel aan liggen, de GT line is nog al in trek door de lagere bijtelling Ik koop de wagen Prive en in Belgie is deze een stuk goedkoper dan in NL geen BPM en wegenbelasting is maar 266 euro per jaar. Volgens mij zijn er GT uitvoeren genoeg op voorraad, zie er niet zo veel op de weg Quote
Luxata Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 [mention=22136]Remco Boender[/mention] zal daar wel aan liggen, de GT line is nog al in trek door de lagere bijtelling Ik koop de wagen Prive en in Belgie is deze een stuk goedkoper dan in NL geen BPM en wegenbelasting is maar 266 euro per jaar. Volgens mij zijn er GT uitvoeren genoeg op voorraad, zie er niet zo veel op de wegGT is ook stuk duurder in de verzekering en lust graag een slok benzine een van de redenen dat ik heb afgehaakt voor de GTSent from my iPhone using Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 3 minuten geleden, Sniperjp zei: @Remco Boender zal daar wel aan liggen, de GT line is nog al in trek door de lagere bijtelling Ik koop de wagen Prive en in Belgie is deze een stuk goedkoper dan in NL geen BPM en wegenbelasting is maar 266 euro per jaar. Volgens mij zijn er GT uitvoeren genoeg op voorraad, zie er niet zo veel op de weg Zie sowieso weinig Proceeds op de weg. Rijden we nog iets 'unieks' Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Luxata heb net de offerte binnen van de verzekering. 75 euro rechtsbijstand en 1000 euro allrisk (omnium) verzekerd dus voor nog geen 100 per maand helemaal verzekerd en 2,5 jaar tegen nieuw waarde. Valt mij niet tegen. Rij nu een Mercedes S500 die rijd als ik rustig rij 1 op 7 op super benzine Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Remco Boender hier in het dorp waar ik woon is nog een GT in wit. Die kom ik paar keer per week tegen, verder zie ik er inderdaad niet veel. Quote
Luxata Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 [mention=21757]Luxata [/mention] heb net de offerte binnen van de verzekering. 75 euro rechtsbijstand en 1000 euro allrisk (omnium) verzekerd dus voor nog geen 100 per maand helemaal verzekerd en 2,5 jaar tegen nieuw waarde. Valt mij niet tegen. Rij nu een Mercedes S500 die rijd als ik rustig rij 1 op 7 op super benzine Ja hier zou de verzekering voor de GT rond de 220 eur per maand liggen . Ik heb nu een ceed sw gt line en die kost me 70 eur per maand all risk (tryg). Dus ik vond dat vrij prijzig voor mij. Maar als je die voor 100 hebt per maand en je bent wel wat gewend dan hoor je mij niet klagen ! Dan is het een goede keuze ))Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 @Luxata kan er altijd nog LPG in leggen als het te gek wordt Quote
Luxata Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 17 minutes ago, Sniperjp said: @Luxata kan er altijd nog LPG in leggen als het te gek wordt Ja ok misschien voor de volgende auto dan verbruik maakt niet zo veel uit maar 220 euro per maand aan verzekering vind ik net iets te gek .. is een principe kwestie voor mij denk ik Quote
Luxata Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 Los daarvan kost de GT hier nieuw op kenteken iets van 60k euro met panorama dak, dus dat werd een beetje te gek ivm belastingen in Denemarken. Mijn 5 maanden oude ceed sw my20 met wat opties erop kosste me bijna 40k euro. En dan heb ik geen pano dak Quote
Remco Boender Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 5 minuten geleden, Luxata zei: Los daarvan kost de GT hier nieuw op kenteken iets van 60k euro met panorama dak, dus dat werd een beetje te gek ivm belastingen in Denemarken. Mijn 5 maanden oude ceed sw my20 met wat opties erop kosste me bijna 40k euro. En dan heb ik geen pano dak Nog duurder dan in NL.. hmm dacht dat niet meer kon. Maar in Denemarken ligt het gemiddelde inkomen zeker hoger dan hier? Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 (aangepast) mijn proceed GT kost hier in belgie met alle opties zoals eerder genoemd 36K (nu met actie korting, normaal net geen 40K) nog al een verschil inderdaad en dan ook nog eens 220 euro voor verzekering dan is de lol er snel af 13 Januari, 2021 aangepast door Sniperjp Quote
OwN4UtReG Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 mijn proceed GT kost hier in belgie met alle opties zoals eerder genoemd 36K nog al een verschil inderdaad en dan ook nog eens 220 euro voor verzekering dan is de lol er snel af Dat scheelt behoorlijk inderdaad. Ik heb een GT-plusline automaat 1.5T in bestelling staan en die kost iets van 37,5k in NL. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sniperjp Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 FF een andere vraag maar kun je ergens zien wat de status is van je bestelde auto, soort track and trace ? Heb de dealer al gevraagd naar de VIN code zodat ik de KIA app kan gebruiken maar denk niet dat ik die krijg voor de levering en betalen van de factuur Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.