CrutzZz Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Vind het bij mij alleen irritant dat ie waarschijnlijk eerder klaar is dan dat mijn huidige contract afloopt dus dan moet ik alsnog wachten Ach ja, geeft weer wat extra tijd om die goed schoon te laten maken. Mijne was eigenlijk oktober al besteld. En nu pas 22 jan nieuwe bestelling kunnen doen. Mijn leasecontract is afgelopen maandag afgelopen/verleng tot nieuwe auto er is.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 1 minuut geleden, CrutzZz zei: Mijne was eigenlijk oktober al besteld. En nu pas 22 jan nieuwe bestelling kunnen doen. Mijn leasecontract is afgelopen maandag afgelopen/verleng tot nieuwe auto er is. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dat was in principe bij mij ook het geval maar de dealer heeft gewoon de 1.5 geregeld en de offerte aan laten passen ipv een nieuwe bestelling. Dus dat werkte goed. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Dat was in principe bij mij ook het geval maar de dealer heeft gewoon de 1.5 geregeld en de offerte aan laten passen ipv een nieuwe bestelling. Dus dat werkte goed.Ja hier hetzelfde. Oorspronkelijke bestelling is van september. Quote
Remco Boender Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 43 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Ja hier hetzelfde. Oorspronkelijke bestelling is van september. van mij begin december.. Dus ik denk dat een beetje de 'normale' tijd is. Dat van jullie is gewoon (vrij) lang Quote
Nyazzin Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Vanmorgen gebeld door de dealer. Proceed wordt maandag 1 maart voor de deur thuis afgeleverd. Die week gelijk een paar leuke werk ritten voor de boeg dus kan de auto gelijk mooi ingereden worden. Eind juli besteld dus het einde is in zicht! Quote
EPo Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Ik heb dit forum beetje op de voet gevolgd;). En nu toch maar even een berichtje. Vandaag mijn Kia Deluxe White 1.5 opgehaald. Stond sinds eind augustus in bestelling. Maar het was het wachten zeker waard. Wat een fijne auto, en een prettige motor. Naar mijn mening loopt hij een stuk rustiger dan de 1.4. Stationair klinkt het als een zonnetje. Op de motor na alles exact het zelfde afgeleverd. Quote
Stephannn Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Ik kan begrijpen dat je blij bent, augustus is al wel weer een tijdje geleden. veel rijplezier! Een beter moment om hem te ontvangen qua weer is er niet. Het pano dak kan meteen open, mocht je die genomen hebben dan. Quote
Remco Boender Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 13 uur geleden, EPo zei: Ik heb dit forum beetje op de voet gevolgd;). En nu toch maar even een berichtje. Vandaag mijn Kia Deluxe White 1.5 opgehaald. Stond sinds eind augustus in bestelling. Maar het was het wachten zeker waard. Wat een fijne auto, en een prettige motor. Naar mijn mening loopt hij een stuk rustiger dan de 1.4. Stationair klinkt het als een zonnetje. Op de motor na alles exact het zelfde afgeleverd. Nice! Zitten er nog steeds diezelfde banden onder trouwens? Pilot sport dacht ik? En hoe bevalt ie? Quote
Sniperjp Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 2 uur geleden, Remco Boender zei: Nice! Zitten er nog steeds diezelfde banden onder trouwens? Pilot sport dacht ik? En hoe bevalt ie? bij mij GT wel bevallen goed maar zijn niet heel stil grip is wel goed Quote
Nyazzin Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 16 uur geleden, EPo zei: Ik heb dit forum beetje op de voet gevolgd;). En nu toch maar even een berichtje. Vandaag mijn Kia Deluxe White 1.5 opgehaald. Stond sinds eind augustus in bestelling. Maar het was het wachten zeker waard. Wat een fijne auto, en een prettige motor. Naar mijn mening loopt hij een stuk rustiger dan de 1.4. Stationair klinkt het als een zonnetje. Op de motor na alles exact het zelfde afgeleverd. Nice! Foto foto foto! Quote
EPo Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Voor zover 8 uur geleden, Remco Boender zei: Nice! Zitten er nog steeds diezelfde banden onder trouwens? Pilot sport dacht ik? En hoe bevalt ie? Voor zover ik heb kunnen zien zitten er andere banden onder. Dit zijn Michelin banden. Die pilot sport waren van Vredestein toch? Geluid in de auto is inderdaad wel wat heftig I.v.m. Mijn oude wagen. Daarnaast vind ik het adaptieve cruise control beter werken dan bij mijn vorige wagen(Seat 2019). Maar dit kan ik het beste beoordelen na een aantal goeie ritten. Quote
EPo Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 4 uur geleden, Nyazzin zei: Nice! Foto foto foto! Haha, heb alleen filmpjes. Vandaag heerlijk met opendak gereden Quote
Remco Boender Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 22 minuten geleden, EPo zei: Voor zover Voor zover ik heb kunnen zien zitten er andere banden onder. Dit zijn Michelin banden. Die pilot sport waren van Vredestein toch? Geluid in de auto is inderdaad wel wat heftig I.v.m. Mijn oude wagen. Daarnaast vind ik het adaptieve cruise control beter werken dan bij mijn vorige wagen(Seat 2019). Maar dit kan ik het beste beoordelen na een aantal goeie Nee pilot sport is van Michelin dus das hetzelfde gebleven. VAG is gewoon beter geisoleerd denk ik. Althans mijn octavia is ook rustiger. Maar de proceed rijdt een stuk leuker. Welke seat heb je gereden? Is deze ook leuker om te rijden? Seat is meestal al wat sportiever geveerd etc.. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Volgens mij kunnen er twee typen banden zitten onder de 1.5. De automaat heeft namelijk de 18inch velgen maar zonder automaat heb je standaard de 17inch. Quote
Remco Boender Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 13 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Volgens mij kunnen er twee typen banden zitten onder de 1.5. De automaat heeft namelijk de 18inch velgen maar zonder automaat heb je standaard de 17inch. Gok dat Michelin van beide maten wel dezelfde band heeft. Maar zou kunnen, Vredestein staat wel op de prijslijst geloof ik. Misschien voor winterbanden? Quote
Stephannn Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 5 minuten geleden, Remco Boender zei: Gok dat Michelin van beide maten wel dezelfde band heeft. Maar zou kunnen, Vredestein staat wel op de prijslijst geloof ik. Misschien voor winterbanden? Ik ben vandaag even langs de dealer geweest. Er zitten bij mij Michelin sport pilot onder. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Ik ben vandaag even langs de dealer geweest. Er zitten bij mij Michelin sport pilot onder. Even ingezoomd op een voorraad model. Op de 17 inch zitten Primacy 3 banden zo te zien. Quote
Remco Boender Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Even ingezoomd op een voorraad model. Op de 17 inch zitten Primacy 3 banden zo te zien. Ook grappig.. een andere maat en dan ander soort band. Had eigenlijk een andere band verwacht dan de pilot sport door de 'klachten', maar goed. Zal er niet minder om rijden denk ik Quote
OwN4UtReG Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Nee denk het ook niet. En wat beter rijdt is ook relatief. Geef mij maar meer grip en iets meer herrie. Terwijl anderen zeggen dat ze liever een band met een dikkere wand hebben zoals bij een 17inch ivm comfort. Gelukkig hebben we opties Quote
Remco Boender Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Nee denk het ook niet. En wat beter rijdt is ook relatief. Geef mij maar meer grip en iets meer herrie. Terwijl anderen zeggen dat ze liever een band met een dikkere wand hebben zoals bij een 17inch ivm comfort. Gelukkig hebben we opties Daarom.. heb nu ook 18 en dat merk je best wel tov 17. Maar bij sommige modellen staat het gewoon beter Quote
OwN4UtReG Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Ja zeker bij de proceed imo. Bij de Ceed is 17 inch ook gewoon mooi. Maar bij de proceed vind ik het toch wat minder op de een of andere manier. Quote
pdakkerman Geplaatst 22 Februari, 2021 Geplaatst 22 Februari, 2021 Er zijn afgelopen weekend 14 Proceed s bij het RDW geregistreerd. Gaat de goede kant op. Zag bij de kentekens al een aantal broertjes / zusjes van die van mij Quote
danny1909 Geplaatst 22 Februari, 2021 Geplaatst 22 Februari, 2021 Zaterdag proefrit gereden en vandaag besteld. Gt-line 1.5 t-gdi dct in de kleur blue flame. Verwachte levertijd is 3 maanden.Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 22 Februari, 2021 Geplaatst 22 Februari, 2021 Er zijn afgelopen weekend 14 Proceed s bij het RDW geregistreerd. Gaat de goede kant op. Zag bij de kentekens al een aantal broertjes / zusjes van die van mijDaar zal de mijne vast tussen zitten.. hoop ik Quote
CrutzZz Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 Net bericht gehad van de dealer.Van 30, 28 april naar begin april.Hopelijk snel de auto in bezit.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.