Stephannn Geplaatst 9 Maart, 2021 Geplaatst 9 Maart, 2021 Op 2-3-2021 om 10:21, Remco Boender zei: Nice.. ik volgende week dinsdag als het goed is Hij wordt vandaag geleverd? Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 Op 9-3-2021 om 09:33, Stephannn zei: Hij wordt vandaag geleverd? Nee als het goed is vandaag, maar erg communicatief zijn ze niet.. Ik werk thuis dus zie ze wel verschijnen. En anders ga ik ff bellen. Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 Net een uurtje geleden afgeleverd, heb er helaas maar 500m mee gereden aangezien het gewoon een werkdag is maar morgen ben ik een dagje vrij dus kan ik lekker alles instellen etc. Ben nu al gewend aan de automaat. Heerlijk rijdt dat icm de 1.5. To be Continued! 1 Quote
danny1909 Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 Net een uurtje geleden afgeleverd, heb er helaas maar 500m mee gereden aangezien het gewoon een werkdag is maar morgen ben ik een dagje vrij dus kan ik lekker alles instellen etc. Ben nu al gewend aan de automaat. Heerlijk rijdt dat icm de 1.5. To be Continued!Nice, ben benieuwd Remco. Krijg dezelfde motor en automaat. Veel plezier morgen en veilige kilometers Quote
OwN4UtReG Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 Net een uurtje geleden afgeleverd, heb er helaas maar 500m mee gereden aangezien het gewoon een werkdag is maar morgen ben ik een dagje vrij dus kan ik lekker alles instellen etc. Ben nu al gewend aan de automaat. Heerlijk rijdt dat icm de 1.5. To be Continued!Mooi! Veel rijplezier, als het goed is komt die van mij morgen. Quote
Stephannn Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 2 uur geleden, Remco Boender zei: Net een uurtje geleden afgeleverd, heb er helaas maar 500m mee gereden aangezien het gewoon een werkdag is maar morgen ben ik een dagje vrij dus kan ik lekker alles instellen etc. Ben nu al gewend aan de automaat. Heerlijk rijdt dat icm de 1.5. To be Continued! Kijk! Alvast veel plezier. Quote
CrutzZz Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 Net een uurtje geleden afgeleverd, heb er helaas maar 500m mee gereden aangezien het gewoon een werkdag is maar morgen ben ik een dagje vrij dus kan ik lekker alles instellen etc. Ben nu al gewend aan de automaat. Heerlijk rijdt dat icm de 1.5. To be Continued!Veel plezier ermee. We willen wel graag foto’s zienVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
pdakkerman Geplaatst 10 Maart, 2021 Geplaatst 10 Maart, 2021 4 uur geleden, Remco Boender zei: Net een uurtje geleden afgeleverd, heb er helaas maar 500m mee gereden aangezien het gewoon een werkdag is maar morgen ben ik een dagje vrij dus kan ik lekker alles instellen etc. Ben nu al gewend aan de automaat. Heerlijk rijdt dat icm de 1.5. To be Continued! Van harte Quote
Remco Boender Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 (aangepast) Woensdag was het zover! Vanaf begin december in bestelling gestaan maar daar kwam de vrachtwagen met de nieuwe aanwinst. Keurig op tijd en daarbij nog een uitleg gehad van het multimedia systeem en de berijdershulpmiddelen, voor mij had het persoonlijk niet eens gehoeven maar kwam toch nog een paar dingetjes tegen die ik niet wist dus was mooi meegenomen. Even de stoel en het stuur goed zetten en rijden maar. Helaas moest ik gewoon werken dus een ritje van 500 meter was het maximale. Maar vandaag was ik vrij en heb ik wel een aantal km's gemaakt. Ik ben begonnen met goed zetten van de stoel en dit op te slaan want dat vergeet ik toch en aangezien mijn vrouw er ook in rijdt is dat wel handig. Android Auto werkte nog niet omdat de oude auto er nog in stond en dus heb ik die maar verwijderd. Nu werkt het wel maar of ik het ga gebruiken weet ik nog niet want voorlopig werkt de navigatie van de auto zelf goed genoeg incl. flitspalen. Helaas miste die er een en daar reed ik net te hard voorbij. Ach ja beginnersgeluk De automaat en de motor zijn gewoon goed en zelfs op normale stand kan je al redelijk rap wegrijden dus de sportstand heb ik wel even geprobeerd maar dat was het eigenlijk wel. LKAS en SCC zijn wel erg lekker op de snelweg. Op wegen binnendoor en met name in bochten waar de belijning slecht is moet je wel even oppassen, anders gaat ie gewoon rechtdoor. Mijn vrouw kon er nog niet aan wennen maar goed ik rij er vaker in dan zij dat doet dus.. Al met al dik tevreden! Als ik een minpuntje moet noemen is dat de auto afgeleverd werd met een iets te hoge druk in de banden (2.8) dus die heb ik even teruggezet naar beneden. Scheelt in sommige straatjes best wat geluid namelijk. 11 Maart, 2021 aangepast door Remco Boender 1 Quote
Remco Boender Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 Op 10-3-2021 om 13:47, OwN4UtReG zei: Mooi! Veel rijplezier, als het goed is komt die van mij morgen. En is ie ook al geleverd? Quote
OwN4UtReG Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 En is ie ook al geleverd?Haha nee de ellende duurt voort. De lease maatschappij heeft zitten slapen en de dealer ook. 1000 maal excuses maar moet nu weer even wachten tot volgende week dinsdag. Dus tja wat moet je zeggen. Wel van de dealer ter compensatie een fietsendrager erbij dus ach. Paar dagen kunnen er nog wel bij. Quote
Remco Boender Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 4 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Haha nee de ellende duurt voort. De lease maatschappij heeft zitten slapen en de dealer ook. 1000 maal excuses maar moet nu weer even wachten tot volgende week dinsdag. Dus tja wat moet je zeggen. Wel van de dealer ter compensatie een fietsendrager erbij dus ach. Paar dagen kunnen er nog wel bij. Dat is wel een aardige compensatie dan.. netjes! Weekje kan er ook wel bij dan.. maar goed wel vervelend. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 Dat is wel een aardige compensatie dan.. netjes! Weekje kan er ook wel bij dan.. maar goed wel vervelend.Ja precies ik was wel ff pissig. Maar goed er zijn veel ergere dingen aan de hand in de wereld dus ja perspectief . De foto’s komen volgende week .....Hopelijk Quote
Stephannn Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 1 uur terug, Remco Boender zei: Woensdag was het zover! Vanaf begin december in bestelling gestaan maar daar kwam de vrachtwagen met de nieuwe aanwinst. Keurig op tijd en daarbij nog een uitleg gehad van het multimedia systeem en de berijdershulpmiddelen, voor mij had het persoonlijk niet eens gehoeven maar kwam toch nog een paar dingetjes tegen die ik niet wist dus was mooi meegenomen. Even de stoel en het stuur goed zetten en rijden maar. Helaas moest ik gewoon werken dus een ritje van 500 meter was het maximale. Maar vandaag was ik vrij en heb ik wel een aantal km's gemaakt. Ik ben begonnen met goed zetten van de stoel en dit op te slaan want dat vergeet ik toch en aangezien mijn vrouw er ook in rijdt is dat wel handig. Android Auto werkte nog niet omdat de oude auto er nog in stond en dus heb ik die maar verwijderd. Nu werkt het wel maar of ik het ga gebruiken weet ik nog niet want voorlopig werkt de navigatie van de auto zelf goed genoeg incl. flitspalen. Helaas miste die er een en daar reed ik net te hard voorbij. Ach ja beginnersgeluk De automaat en de motor zijn gewoon goed en zelfs op normale stand kan je al redelijk rap wegrijden dus de sportstand heb ik wel even geprobeerd maar dat was het eigenlijk wel. LKAS en SCC zijn wel erg lekker op de snelweg. Op wegen binnendoor en met name in bochten waar de belijning slecht is moet je wel even oppassen, anders gaat ie gewoon rechtdoor. Mijn vrouw kon er nog niet aan wennen maar goed ik rij er vaker in dan zij dat doet dus.. Al met al dik tevreden! Als ik een minpuntje moet noemen is dat de auto afgeleverd werd met een iets te hoge druk in de banden (2.8) dus die heb ik even teruggezet naar beneden. Scheelt in sommige straatjes best wat geluid namelijk. Ziet er top uit. Wit is ook gewoon mooi. Banden geluid is ook best aanwezig vind ik, maar niet te storend. Vraagje, Ik zie op foto s het infotainment gesplitst in 3e. Bij mij is dat in 2e. Het lukt mij niet om het in 3e gesplitst te krijgen. iemand? Ben er al even mee bezig geweest, maar ik kom er gek genoeg niet uit. Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 12 Maart, 2021 Geplaatst 12 Maart, 2021 15 uur geleden, Stephannn zei: Ziet er top uit. Wit is ook gewoon mooi. Banden geluid is ook best aanwezig vind ik, maar niet te storend. Vraagje, Ik zie op foto s het infotainment gesplitst in 3e. Bij mij is dat in 2e. Het lukt mij niet om het in 3e gesplitst te krijgen. iemand? Ben er al even mee bezig geweest, maar ik kom er gek genoeg niet uit. Zie je op de foto's ook een zwarte kleur als achtergrond? en andere icoontjes? Dat gaat daar dan nog om de vorige software welke in de MY19 versies standaard was. Sinds vorig jaar is er een update gekomen en is als ik het overal een beetje lees, wordt de nieuwste versie slecht beoordeeld. De vorige versie software bleek veel praktischer te zijn en sinds de MY20 versies is het ook niet meer mogelijk de bandenspanningen te weergeven. Zelf zou ik ook de kleur van thema (roze/paars) willen veranderen maar dat gaat helaas niet. Vindt de huidige kleur thema helemaal niet passen bij de auto. Dus de foto's zijn helaas van de oude versie. Quote
Stephannn Geplaatst 12 Maart, 2021 Geplaatst 12 Maart, 2021 14 minuten geleden, Mitch_Proceed zei: Zie je op de foto's ook een zwarte kleur als achtergrond? en andere icoontjes? Dat gaat daar dan nog om de vorige software welke in de MY19 versies standaard was. Sinds vorig jaar is er een update gekomen en is als ik het overal een beetje lees, wordt de nieuwste versie slecht beoordeeld. De vorige versie software bleek veel praktischer te zijn en sinds de MY20 versies is het ook niet meer mogelijk de bandenspanningen te weergeven. Zelf zou ik ook de kleur van thema (roze/paars) willen veranderen maar dat gaat helaas niet. Vindt de huidige kleur thema helemaal niet passen bij de auto. Dus de foto's zijn helaas van de oude versie. Yep, ik zie het. Achtergrond zwart en icoontjes zijn anders. Ok Mitch, thanks voor je hulp. Ik kan stoppen met zoeken. Quote
Kombee Geplaatst 12 Maart, 2021 Geplaatst 12 Maart, 2021 Vandaag bij de dealer afgeleverd. Vrijdag ophalen. Trekhaak en de Park control voorzijde moeten nog gemonteerd worden. Trekhaak staat in backorder dus wellicht dat die er dan nog later onder gemonteerd word. 1 Quote
OwN4UtReG Geplaatst 12 Maart, 2021 Geplaatst 12 Maart, 2021 Vandaag bij de dealer afgeleverd. Vrijdag ophalen. Trekhaak en de Park control voorzijde moeten nog gemonteerd worden. Trekhaak staat in backorder dus wellicht dat die er dan nog later onder gemonteerd word. Netjes hoor. Nog even geduld dus. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Nou na veel wachten is hij er dan. Vanochtend geleverd en al lekker lopen spelen met alle instellingen. Morgen staat een leuk ritje gepland dus dan kunnen we even kijken hoe het op de snelweg aanvoelt. Wat me wel opvalt is dat de parkeersensoren aan de voorkant een erg hard geluid geven. Ben benieuwd of je hier nog iets mee kan. Maar verder super tevreden 1 Quote
Kia Proceed Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Hallo allemaal, zit al een tijdje mee te lezen op diverse topics voor verschillende vragen die ik nog had en kan nu gelukkig zelf het bericht sturen dat de lease maatschappij de auto besteld heeft Het gaat om de 1.5 T-GDi GT-PlusLine Deluxe White. Verder de standaard 17" velgen en geen panorama dak vanwege mijn lengte. Ook geen automaat want het is een beetje apart maar mijn dame durft niet in een automaat te rijden en kan voor vakanties en spoedgevallen toch wel makkelijk zijn als zij er ook gewoon in kan rijden. Volgens mij betekent handgeschakeld dat het daarom geen mild hybrid wordt en er geen groot deel kofferbak ruimte verloren gaat. Mocht ik dit fout hebben dan hoor ik dit uiteraard graag mede omdat mijn baas graag heeft dat ik genoeg spullen kan vervoeren. Verder heb ik volgens mij alle video's op YouTube over de Proceed al gezien en blijf het echt de mooiste auto vinden in z'n klasse en misschien ook wel een stukje van het segment erboven. Ik ben ook al weken aan het kijken of ik er één kan spotten in het wild maar is tot op heden nog niet gelukt (regio Breda). Dit vind ik trouwens een plus punt dat niet iedereen er in rijdt maar ga soms twijfelen waarom dan niet aangezien hij zo veel mooier is Heb altijd het geluk (in ieder geval voor de portemonnee) gehad dat ik 14% bijtelling auto's heb kunnen rijden, eerst de Renault Megane Estate (Bose) en daarna tot voor kort een Peugeot 308 SW. Ik wilde nu dan ook volledig elektrisch gaan rijden maar m'n baas wil thuis opladen niet vergoeden en ik kom niet vaak genoeg op kantoor om daar volledig te kunnen opladen. Dit heeft wel wat vertraging opgeleverd omdat ik hier even van baalde maar achteraf gezien ben ik er blij mee en maakt het qua totale bijtelling niks meer uit. Benzine is ook nog makkelijker, vooral voor vakanties en lange ritten die ik heel soms voor m'n werk moet maken. Rij nu als voorloper een Skoda Octavia en deze rijdt erg prettig maar ziet er zo standaard (beetje saai) uit en er rijden al zoveel mensen in. Heb eerst een proefrit gemaakt in een Proceed GT-Line 1.0 maar was zonder te rijden waarschijnlijk ook al verkocht door het uiterlijk. Om toch te kunnen vergelijken ook in een Ford Focus Wagon ST-Line X Business 1.0 gereden en reed erg prettig (en stiller in de cabine) maar m'n vrouw merkte al eerder dan ik zelf dat deze eigenlijk geen eerlijke kans van me gekregen heeft en m'n keuze voor de Proceed al lang gemaakt was. Verder hoop ik uiteraard dat ik geluk heb en de auto snel geleverd wordt en heb nog een paar vragen die ik in de tussen tijd nog verder ga uitzoeken. Zo heb ik altijd maar met weinig pk's gereden maar wilde toch iets meer dan de 1.0. Heb dus voor de 1.5 gekozen maar geen idee hoeveel "prettiger" dit zal zijn. Ik hou wel van snel optrekken maar hou me daarna redelijk aan de maximale snelheid (plus ong. 5 km/uur erbij). Verder kan er draadloos opgeladen worden maar wil ik dan ook draadloos android auto kunnen gebruiken. Hier schijnen apparaatjes voor te zijn die ik verder wil bekijken. Ook zag ik dat iemand de nummerplaat verlichting had vervangen naar led wat er wel mooier uitzag. Mocht dat makkelijk zijn dan vind ik zoiets nog wel leuk om te doen. Er komen gelijk all season banden op, vraag me af of dit invloed gaat hebben op het rol geluid die je in de cabine hoort. Zie graag al jullie foto's en tips en andere informatie hier op het forum verschijnen dan kan ik me daarmee bezig houden totdat de auto geleverd wordt! Quote
CrutzZz Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Nou na veel wachten is hij er dan. Vanochtend geleverd en al lekker lopen spelen met alle instellingen. Morgen staat een leuk ritje gepland dus dan kunnen we even kijken hoe het op de snelweg aanvoelt. Wat me wel opvalt is dat de parkeersensoren aan de voorkant een erg hard geluid geven. Ben benieuwd of je hier nog iets mee kan. Maar verder super tevreden Heel veel plezier pictures please volgens mij was dat algemeen bekend van het harde geluid van de parkeersensoren voor. Zijn ze wel in kleur meegespoten?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
OwN4UtReG Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Heel veel plezier pictures please volgens mij was dat algemeen bekend van het harde geluid van de parkeersensoren voor. Zijn ze wel in kleur meegespoten?Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkJa dat hebben ze netjes gedaan. Ze vallen niet op. Bij deze een fotootje. En ja de ringen op de naaf zijn rood, heeft de dealer geregeld 1 Quote
CrutzZz Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Ja dat hebben ze netjes gedaan. Ze vallen niet op. Bij deze een fotootje. En ja de ringen op de naaf zijn rood, heeft de dealer geregeld Damn dat is die van mij precie dezelfde besteld. nog eventjes wachten voor meVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.