Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi, ik ben Rob en nog nieuw hier. 
kwam dit forum tegen en zag allemaal leuke en interessante dingen. 
mijn nieuwe proceed kan ik komende dinsdag ophalen! Een zwarte Gt-plusline met de 7traps automaat. 
ik ben heeeeel benieuwd. 

Geplaatst

Sinds 2 weken staat mijn tweede Proceed in bestelling nadat mijn eerste helaas total loss verklaard is.
De afgegeven levertijd is april.

ProCeed GT-PlusLine pano 1.5 T-GDi DCT7 160 Blue Flame
Dotz Suzuka 18" black polished
Afneembare trekhaak

Geplaatst
20 uur geleden, zei its GriffX:

Sinds 2 weken staat mijn tweede Proceed in bestelling nadat mijn eerste helaas total loss verklaard is.
De afgegeven levertijd is april.

ProCeed GT-PlusLine pano 1.5 T-GDi DCT7 160 Blue Flame
Dotz Suzuka 18" black polished
Afneembare trekhaak

Ook meteen een afspraak met de wrapper gemaakt?

Geplaatst
Op 31-12-2021 om 08:18, zei pdakkerman:

Ook meteen een afspraak met de wrapper gemaakt?

Nog niet, zolang de levertijd rond april is, kan ik nog niets inplannen.

• 1 maand later...
Geplaatst
3 uur geleden, zei Jogie1:

Hoi Hoi

Hier ook in afwachting van mijn nieuwe Proceed. 
Week 24 wordt hij geleverd! 

Gaat om een ProCeed GT-PlusLine 1.5 T-GDi DCT7 160 black.

Ben erg benieuwd! 

Ik ook in afwachting. Wordt eind april geleverd. Heb bijna dezelfde besteld alleen dan in Lunar Silver.

Geplaatst
22 uur geleden, zei Stelin:

Ik ook in afwachting. Wordt eind april geleverd. Heb bijna dezelfde besteld alleen dan in Lunar Silver.

Nice!
Wanneer heb jij hem besteld?
Want ik vindt week 24 nog erg ver weg :( haha

Geplaatst
Nice!
Want ik vindt week 24 nog erg ver weg haha

Hahaha.. het duurt altijd te lang! Ik heb mijn Proceed op 22-01 besteld. Maar deze hadden ze al eerder besteld en stond volgens de dealer al op de boot.
Als het goed is komt de boot begin april binnen dus we gaan het zien.

Moest die van jou nog gemaakt worden?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
Nice!
Want ik vindt week 24 nog erg ver weg haha

Zoals op de foto krijg ik hem.

415c4960e08252256897f4019574b3dd.jpg

44ed217d4b581ff584cb1ec76cc20f44.jpg

01376b3fc3230552ec2eb6a4315828aa.jpg

e40d6d946ccb08c000c9b84b1457f93b.jpg

Geplaatst
Op 11-2-2022 om 14:10, zei Stelin:

Hahaha.. het duurt altijd te lang! Ik heb mijn Proceed op 22-01 besteld. Maar deze hadden ze al eerder besteld en stond volgens de dealer al op de boot.
Als het goed is komt de boot begin april binnen dus we gaan het zien.

Moest die van jou nog gemaakt worden?

Nice! En klopt duurt altijd lang. Hier via leasemaatschappij dus heb weinig te vertellen haha

Dikke kleur zeg! Heb zelf gekozen veilig voor zwart, twijfelde wel nog even tussen zwart en penta :)

Geplaatst
Nice! En klopt duurt altijd lang. Hier via leasemaatschappij dus heb weinig te vertellen haha
Dikke kleur zeg! Heb zelf gekozen veilig voor zwart, twijfelde wel nog even tussen zwart en penta

Haha.. leasemaatschappij is altijd maar afwachten hè. Zoals je zegt, je hebt weinig te vertellen.

Ik ging eigenlijk voor de Penta kleur maar daar was de levertijd nog veel langer. Buiten een rondje gelopen bij de dealer en toen kwam ik deze kleur tegen en was ik verkocht. Heb zwart ook zien staan maar ik vond het maar wat gewoontjes. Maar dat is mijn mening hè.

Van waar de keuze om toch voor zwart te gaan?

Oowja ik heb trouwens met pano besteld. Dus alles wat mogelijk is wilde ik hebben. Haha..

Ik heb ook nog aan de GT gedacht maar het prijsverschil vond ik wel erg groot voor die extra dingetjes.

Geplaatst
56 minuten geleden, zei Stelin:

Haha.. leasemaatschappij is altijd maar afwachten hè. Zoals je zegt, je hebt weinig te vertellen.

Ik ging eigenlijk voor de Penta kleur maar daar was de levertijd nog veel langer. Buiten een rondje gelopen bij de dealer en toen kwam ik deze kleur tegen en was ik verkocht. Heb zwart ook zien staan maar ik vond het maar wat gewoontjes. Maar dat is mijn mening hè.

Van waar de keuze om toch voor zwart te gaan?

Oowja ik heb trouwens met pano besteld. Dus alles wat mogelijk is wilde ik hebben. Haha..

Ik heb ook nog aan de GT gedacht maar het prijsverschil vond ik wel erg groot voor die extra dingetjes.

Haha ja die pano had uitstoot van 139 co2 en zonder 138, dat is een dingetje bij ons haha :)

dus vandaar zonder pano. 
en qua kleur heb ik eigenlijk altijd zwart, bevalt me erg goed :) heb ik geen proefrit gemaakt of bij de dealer geweest.

moet zeggen vind die GT niet super met dat rood, en met co2 paste hij ook niet. Heel raar, budget technisch past alles maar co2 waardes zijn lastig 

Geplaatst
Haha ja die pano had uitstoot van 139 co2 en zonder 138, dat is een dingetje bij ons haha
dus vandaar zonder pano. 
en qua kleur heb ik eigenlijk altijd zwart, bevalt me erg goed  heb ik geen proefrit gemaakt of bij de dealer geweest.

moet zeggen vind die GT niet super met dat rood, en met co2 paste hij ook niet. Heel raar, budget technisch past alles maar co2 waardes zijn lastig 

Dan is de keuze snel gemaakt.. zonder pano!!

Geen proefrit gemaakt? Waarom niet?
Wat voor auto rijdt je nu dan?

GT vind zeker wel mooi met bijvoorbeeld die Penta kleur. Maar smaken verschillen.

Geplaatst

De leasemaatschappij heeft “mijn” Proceed GT PlusLine 1.5 DCT (zonder panoramadak) in week 47 2021 besteld. Verwachte levertijd: week 17 2022. Dat zijn dus +/- 22 weken. Dat is een fors langere levertijd dan de 12 weken die de dealer opgaf.

Geplaatst
16 uur geleden, zei Stelin:

Dan is de keuze snel gemaakt.. zonder pano!! emoji6.png

Geen proefrit gemaakt? Waarom niet?
Wat voor auto rijdt je nu dan?

GT vind zeker wel mooi met bijvoorbeeld die Penta kleur. Maar smaken verschillen.

Tesla model 3 en Kia Niro 

en true, keuze was daarin snel gemaakt haha :)
Auto's gaan snel hier. Verwacht die Proceed ook 8 maandjes te rijden ongeveer. Maar blijft iedere keer weer spannend!

Geplaatst
15 uur geleden, zei michelklok:

De leasemaatschappij heeft “mijn” Proceed GT PlusLine 1.5 DCT (zonder panoramadak) in week 47 2021 besteld. Verwachte levertijd: week 17 2022. Dat zijn dus +/- 22 weken. Dat is een fors langere levertijd dan de 12 weken die de dealer opgaf.

Die 22 weken is opzich niet eens heel raar. 12 weken eerder wel ;)
Hier ook week 6 bevestiging ophalen week 24.

Standaard is wel tussen de 3 a 4 maandjes.

Geplaatst

De kogel is hier ook door de kerk: zakelijk wordt er een ProCeed 1.5 T-GDi DCT7 160 GT-Plusline besteld in de 'kleur' Deluxe White.

De dealer had als het goed is nog een productieslot over, dus naar verwachting levering ergens in mei . Nu duimen dat ze dit halen. 8b438c771998672bfb093d85a111b244.jpgf09bca7997d3ad03f0b10eaa0c98ae67.jpg

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk

Geplaatst
Op 18-2-2022 om 19:57, zei marijn.hak:

De kogel is hier ook door de kerk: zakelijk wordt er een ProCeed 1.5 T-GDi DCT7 160 GT-Plusline besteld in de 'kleur' Deluxe White.

De dealer had als het goed is nog een productieslot over, dus naar verwachting levering ergens in mei emoji1696.png. Nu duimen dat ze dit halen. 8b438c771998672bfb093d85a111b244.jpgf09bca7997d3ad03f0b10eaa0c98ae67.jpg

Gave bak! en wat betreft het productieslot, dat zou heel mooi zijn!
Wordt duimen voor je :)

• Like 1
Geplaatst
Op 17-2-2022 om 12:58, zei Fredschhh:

Die 22 weken is opzich niet eens heel raar. 12 weken eerder wel ;)
Hier ook week 6 bevestiging ophalen week 24.

Standaard is wel tussen de 3 a 4 maandjes.

Daar houd ik ook rekening mee. 12 weken met een jaarwisseling is misschien ook wel wat kort. Ik hoop dat het korter dan die 22 weken wordt.

• 2 weken later...
Geplaatst

Besteld door de importeur (gok week of 3-4 geleden), gereserveerd door de leasemaatschappij, levering medio mei (week20-22)

Geplaatst

Besteld door de importeur (gok week of 3-4 geleden), gereserveerd door de leasemaatschappij, levering medio mei (week 20-22)

Geplaatst

Update

Nu bestellen is 5-7 maanden levertijd. Deze loopt op door problemen met onderdelen voorziening. Logische tragische oorzaak daarvan is de oorlog tussen Rusland en Oekraïne, waar ook veel onderdelen vandaan komen.

Lopende bestellingen (o.a. mijn auto) is nog onduidelijk. Gemiddelde 6-8 weken voor leverdatum auto hoort de auto een productiedatum te krijgen, dus je kan grofweg berekenen wanneer je weet of je bestelde auto tijdig komt of niet.

Gezien de oorlog is een auto vertraagd krijgen natuurlijk totaal geen probleem of heeft het enige relevantie, gezien het leed in Oekraïne. Ik deel het wel ter informatie.

Geplaatst
3 uur geleden, zei marijn.hak:

Update

Nu bestellen is 5-7 maanden levertijd. Deze loopt op door problemen met onderdelen voorziening. Logische tragische oorzaak daarvan is de oorlog tussen Rusland en Oekraïne, waar ook veel onderdelen vandaan komen.

Lopende bestellingen (o.a. mijn auto) is nog onduidelijk. Gemiddelde 6-8 weken voor leverdatum auto hoort de auto een productiedatum te krijgen, dus je kan grofweg berekenen wanneer je weet of je bestelde auto tijdig komt of niet.

Gezien de oorlog is een auto vertraagd krijgen natuurlijk totaal geen probleem of heeft het enige relevantie, gezien het leed in Oekraïne. Ik deel het wel ter informatie.

Hier is de datum nog week 24(week 6 besteld), maar er vanuit gaande uit jou tekst zou ik midden april dus ergens een seintje moeten krijgen? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...