Fredschhh Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 Op 31-3-2022 om 20:00, zei Nulvijftig: Ik had maar één keus (Europees aanbesteed bij ons), dat is Leaseplan. Ouch.... ik ook via Leaseplan. Hier staat nog steeds week 24... Quote
Stelin Geplaatst 7 April, 2022 Geplaatst 7 April, 2022 Vandaag mijn Proceed mogen ophalen!! Heb even snel een foto gemaakt maar zal er van de week als het beter weer is meer foto’s plaatsen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 3 Quote
marijn.hak Geplaatst 7 April, 2022 Geplaatst 7 April, 2022 Vandaag mijn Proceed mogen ophalen!! Heb even snel een foto gemaakt maar zal er van de week als het beter weer is meer foto’s plaatsen.Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkGave auto . Positieve jalousie, ik moet helaas nog een poosje wachtenVerstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk 2 Quote
Fredschhh Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 (aangepast) 16 uur geleden, zei Stelin: Vandaag mijn Proceed mogen ophalen!! Heb even snel een foto gemaakt maar zal er van de week als het beter weer is meer foto’s plaatsen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heel vet zeg! Die velgen komen mooi uit. Top dat ik dit zie, heb namelijk zelfde alleen dan met zwarte auto. Heb je een Plusline? Ben ook wel benieuwd naar interieur Ps. is deze foto gemaakt bij de Aldi op 'tHout? haha 8 April, 2022 aangepast door Fredschhh 2 Quote
Stelin Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 Gave auto . Positieve jalousie, ik moet helaas nog een poosje wachtenVerstuurd vanaf mijn DN2103 met TapatalkThanks! Ik ben er echt heel blij mee. Wanneer werd die van jouw geleverd?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Stelin Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 Heel vet zeg! Die velgen komen mooi uit. Top dat ik dit zie, heb namelijk zelfde alleen dan met zwarte auto. Heb je een Plusline? Ben ook wel benieuwd naar interieur Ps. is deze foto gemaakt bij de Aldi op 'tHout? haha Die velgen vallen me niet tegen. Wilde eerst zwarte velgen maar ik laat het zo!Ik heb een plusline. Ik zal van het weekend even foto’s maken en gooi ik ze online.Hahaha.. klopt helemaal. Waar kom jij vandaan dan?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
marijn.hak Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 Thanks! Ik ben er echt heel blij mee. Wanneer werd die van jouw geleverd?Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkDe planning was medio mei, lopende bestelling van de importeur. Nu staat de auto op eind augustus . Hoop stiekem eerder, maar vrees er voor gezien de verschrikkelijke situatie in de Oekraïne. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Quote
Fredschhh Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 8 minuten geleden, zei Stelin: Die velgen vallen me niet tegen. Wilde eerst zwarte velgen maar ik laat het zo! Ik heb een plusline. Ik zal van het weekend even foto’s maken en gooi ik ze online. Hahaha.. klopt helemaal. Waar kom jij vandaan dan? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Haha ik woon daar om de hoek 1 Quote
Fredschhh Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 5 minuten geleden, zei marijn.hak: De planning was medio mei, lopende bestelling van de importeur. Nu staat de auto op eind augustus . Hoop stiekem eerder, maar vrees er voor gezien de verschrikkelijke situatie in de Oekraïne. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Hier nog steeds geen wijziging, en nog steeds week 24(15juni) Het is wel fingerscrossed. Had gebeld met dealer(VDNS) en zij geven aan dat ze ook nog geen wijziging hebben. Quote
Stelin Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 De planning was medio mei, lopende bestelling van de importeur. Nu staat de auto op eind augustus . Hoop stiekem eerder, maar vrees er voor gezien de verschrikkelijke situatie in de Oekraïne. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met TapatalkHopelijk komt ie toch eerder dan eind augustus. Wachten duurt lang. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Stelin Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 Haha ik woon daar om de hoek Hahaha.. dat is wel heel toevallig! Dan zie je me zeker wel n keer rijden. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Nulvijftig Geplaatst 9 April, 2022 Geplaatst 9 April, 2022 (aangepast) Op 8-4-2022 om 15:19, zei Fredschhh: Hier nog steeds geen wijziging, en nog steeds week 24(15juni) Het is wel fingerscrossed. Had gebeld met dealer(VDNS) en zij geven aan dat ze ook nog geen wijziging hebben. VDNS Helmond toevallig? In dat geval hebben we namelijk ook nog dezelfde dealer. 9 April, 2022 aangepast door Nulvijftig Quote
Stelin Geplaatst 9 April, 2022 Geplaatst 9 April, 2022 VDNS Helmond toevallig? In dat geval hebben we namelijk ook nog dezelfde dealer.Daar komt mijn Proceed ook vandaan.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Fredschhh Geplaatst 11 April, 2022 Geplaatst 11 April, 2022 Op 9-4-2022 om 15:24, zei Nulvijftig: VDNS Helmond toevallig? In dat geval hebben we namelijk ook nog dezelfde dealer. Ja VDNS Helmond. Quote
Tijn Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 Ben helemaal nieuw hier maar aangezien ik ook niet kan wachten op mijn nieuwe Proceed is het erg leuk om jullie berichten te lezen / volgen. Mijn nieuwe Proceed is besteld rechtstreeks via de dealer op 16 februari en is vanmorgen al gelost :-) Zodra ik em afgeleverd krijg post ik foto's! Quote
MoProceed Geplaatst 13 April, 2022 Geplaatst 13 April, 2022 (aangepast) Hallo leden, Leuk om alle foto’s te zien en kan niet wachten totdat ik de mijne kan plaatsen. De Proceed is op 14-2 besteld en huidige levertijd is 10-8. 6 maanden lijkt wel een eeuwigheid, hoop dat hij eerder geleverd gaat worden. Iemand die mij gerust kan stellen of 6 maanden uitzingen? 13 April, 2022 aangepast door MoProceed Quote
Fredschhh Geplaatst 14 April, 2022 Geplaatst 14 April, 2022 14 uur geleden, zei MoProceed: Hallo leden, Leuk om alle foto’s te zien en kan niet wachten totdat ik de mijne kan plaatsen. De Proceed is op 14-2 besteld en huidige levertijd is 10-8. 6 maanden lijkt wel een eeuwigheid, hoop dat hij eerder geleverd gaat worden. Iemand die mij gerust kan stellen of 6 maanden uitzingen? Verschilt heel erg. Scroll maar eens wat door het forum. Sommige wachten 6/7 maanden, andere 12 weken. Er is niet echt een rode leidraad te vinden in het proces. Voor mij: 6-2 besteld, verwachten levertijd 15-6. Quote
marijn.hak Geplaatst 14 April, 2022 Geplaatst 14 April, 2022 Klopt, gaat alle kanten op. Chips en nu de oorlog in de Oekraïne zetten veel druk op de ketens van de fabrikanten. Ik heb om een update van de levertijd gevraagd: daar houden ze 29-08 aan als ruime inschatting vanuit de importeur. Mijn auto komt uit een bestelling die de importeur heeft gedaan (wanneer weet ik niet), originele levertijd eind mei. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Quote
MoProceed Geplaatst 14 April, 2022 Geplaatst 14 April, 2022 13 uur geleden, zei Fredschhh: Verschilt heel erg. Scroll maar eens wat door het forum. Sommige wachten 6/7 maanden, andere 12 weken. Er is niet echt een rode leidraad te vinden in het proces. Voor mij: 6-2 besteld, verwachten levertijd 15-6. 4 maanden levertijd is schappelijk. Ik heb inderdaad gelezen dat het bij een ieder verschilt. 1 Quote
MoProceed Geplaatst 14 April, 2022 Geplaatst 14 April, 2022 12 uur geleden, zei marijn.hak: Klopt, gaat alle kanten op. Chips en nu de oorlog in de Oekraïne zetten veel druk op de ketens van de fabrikanten. Ik heb om een update van de levertijd gevraagd: daar houden ze 29-08 aan als ruime inschatting vanuit de importeur. Mijn auto komt uit een bestelling die de importeur heeft gedaan (wanneer weet ik niet), originele levertijd eind mei. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Wanneer is die van jou besteld? Quote
marijn.hak Geplaatst 15 April, 2022 Geplaatst 15 April, 2022 Wanneer is die van jou besteld?De leasemaatschappij heeft half februari een auto gereserveerd uit een al lopende bestelling van de importeur. Daardoor zou de levertijd korter zijn dan een nieuwe bestelling afwachten. Levertijd stond toen op medio mei. Wanneer de importeur de bestelling gedaan heeft, daar ben ik dus niet achter gekomen. Die lopende bestelling is dus vanuit de importeur op eind augustus gezet, dus ruim + 3 maanden. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Quote
Jamboree Geplaatst 15 April, 2022 Geplaatst 15 April, 2022 De mijne heb ik vier weken geleden gekocht. Het bleek dat de dealer exact “mijn type” al besteld had op 30-06-2021. Enorm veel geluk voor mij dus. Want nu bestellen zou om en nabij volgend jaar afgeleverd worden. Lijkt me enorm vervelend als er zo een paar maanden (of zelfs onbekend) lever tijd bij op komt; je kijkt toch echt uit naar een nieuwe auto. De mijne (GT-plusline pano, zwart, DCT7) is vorige week aangekomen in de haven van Rotterdam, vandaag bij de dealer en 25 april aflevering 2 1 Quote
cobalt Geplaatst 16 April, 2022 Geplaatst 16 April, 2022 Op 15-4-2022 om 15:58, zei Jamboree: De mijne heb ik vier weken geleden gekocht. Het bleek dat de dealer exact “mijn type” al besteld had op 30-06-2021. Enorm veel geluk voor mij dus. Want nu bestellen zou om en nabij volgend jaar afgeleverd worden. Lijkt me enorm vervelend als er zo een paar maanden (of zelfs onbekend) lever tijd bij op komt; je kijkt toch echt uit naar een nieuwe auto. De mijne (GT-plusline pano, zwart, DCT7) is vorige week aangekomen in de haven van Rotterdam, vandaag bij de dealer en 25 april aflevering Altijd leuk als het zo rap kan Quote
Nulvijftig Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 Maar weer eens contact gehad met de dealer. Geen nieuws, nog steeds 'in order', wat gelijk staat aan; geen productiedatum bekend. Er moet volgende week een wonder gebeuren als de auto, zoals aangegeven, in week 20 uitgeleverd kan gaan worden. Ik denk dat het nog een hele poos gaat duren voordat ik de auto krijg. 1 Quote
marijn.hak Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 Maar weer eens contact gehad met de dealer. Geen nieuws, nog steeds 'in order', wat gelijk staat aan; geen productiedatum bekend. Er moet volgende week een wonder gebeuren als de auto, zoals aangegeven, in week 20 uitgeleverd kan gaan worden. Ik denk dat het nog een hele poos gaat duren voordat ik de auto krijg.Ai, ja, ik kreeg eerder deze week dezelfde feedback. Vervelend die onzekerheid. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.